grebur Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam, dzisiaj zakupiłem husqvarne sm 125s z 2001r i poprzedni wlasciciel robił mieszanke sam, mi się niechce dlatego chce zalać dozownik, po DT 125 został mi olej Elf 2dx ratio mineral 2T, czy bedzie on dobry czy do tej husq musi być coś innego ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDefQon Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Jak robil sam mieszanke to mogla mieć odciety dozownik oleju ;p a jak zalewales ten olej do DT i ci jezdzila normalnie to do husqvarny tez bedzie pasowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 A masz pewnosc ze dozownik dziala? Wlasciciel mogl odlaczyc dozownik poniewaz, mogl sie rozpierdzielic lub bal sie ze sie rozpadnie. Mozna powiedziec ze na tym oleju ten silnik by chodzil, ale osobiscie wolal bym wlac lepszej jakosci olej, polsyntetyk lub fullsyntetyk. chyba nazw nie musze ci podwac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 no wlasnie sie boje o ten dozownik, narazie tez bede mieszal, pozniej sprawdze dokładnie dozownik i wszystkie mechanizmy, mowil sprzedajacy ze działał normalnie tylko "niema zaufania do dozowników" i zaczol robic mieszanke, dozownik jest caly czas podłaczony, troche sie zdziwilem bo przeciez on caly czas tam ssa w takim razie, moze sie jakos zapowietrzac czy cos ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ja posiadam motocykl z dozownikiem i ja leje mieszankę i w dozownik i wcale nie kopci ale to tez zależy od jakości oleju. Ja na twoim miejscu lałbym do baku i do dozownika polecam castro l power rejsing2 ful syntetyk leje do dozownika i do baku 1:50 i wcale nie kopci. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dla mnie niema sensu lać tu i tu, zrobie ten dozownik i bede tam lał.. a jak jest z tymi olejami, mineralny to najgorszy, polsyntetyk to taki sredni a full syntetyk to najlepszy tak ? aha jeszcze jedno pytanie, te dawki 1:50 czy 1:25 to sie liczy 1ltr oleju na 50litrów benzyny czy 1litr benzyny to 50ml oleju ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDefQon Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ja mam Mobil 1 Racing 2T i nie narzekam.. olej stosowany do motocykli pracujących w trudnych warunkach typu motocross... a do dozownika bym nie lał tylko do mieszanki... na wysokich obrotach moze byc problem z podawaniem oleju i przetarciem a w mieszance masz pewnosc ze silnik jest smarowany w kazdych warunkach... mobil 1 to zapewnia ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ja do dt 80lc2, mtx 80r2, tzr 80, derbi gpr 50 lalem olej orlenowski shemishintetic gdzie dt, mtx jezdzile wiekszosc swojego czasu po wodzie, bagnach, blotach, piaskach temperatura nie raz byla pod czerwonym polem i motocykle sie nie zacieraly na tym oleju. Co do mieszanki to 1:50 czyli 1l oleju na 50l benzyny, czyli na 5l benzyny lejesz 100ml oleju, a jak tego nie ogarniasz to kup sobie olej husqvarny pilarek cos za okolo 28zl i tam jest dozownik w butelce tzn oddzielny pojemniczek super rzeczy i nie trzeba myslec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 pomyśl szefie :D nie jest zbytnio realna sytuacja żeby dozownik był podpięty, zbiorniczek był pusty, a on lał mieszanke do baku i wszystko działało :D Dlatego że jak zbiorniczek będzie pusty to dozownik będzie ssał lewe powietrze i jeśli wlot oleju z dozownika jest na króccu gaźnik-cylinder to nie da sie takiego motocykla wyregulować......jeśli jest gdzieś do gaźnika to być może na upartego da sie wyregulować ale bez sensu.... mineralny za słaby do tego silnika choćby to był valvoline ma być conajmniej pólstntetyk... dużo robi też firma obawiam sie że np mineralny valvoline smaruje lepiej niż pólstntetyk orlenu (chociaż półsyntetyk orlenu nie jest zły ludzie go nawet do cz cross 380/514 leją i nikt nie narzeka ) na wysokich obrotach moze byc problem z podawaniem oleju i przetarciem a w mieszance masz pewnosc ze silnik jest smarowany w kazdych warunkach dozownik jest milion razy lepszym rozwiązaniem od mieszania pod jednym warunkiem...że działa :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 (chociaż półsyntetyk orlenu nie jest zły ludzie go nawet do cz cross 380/514 leją i nikt nie narzeka ) Tam to mixolu nalejesz i będziesz jeździł :bigrazz: Po za tym, gdy ja kupiłem aprilie pegaso 125 też gość nie używał dozownika. Wszystko było podłaczone no i działało wiec lałem do dozownika. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Dozownik to tylko dozownik i nie masz gwarancji że prędzej czy później nie przestanie podawać oleju... Dużo osób odpina dozownik zwłaszcza przy większym przebiegu lub po remoncie. Ile masz przebiegu ? Może sprzedający wolał już nie ryzykować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Motor ma 25tys przebiegu, dozownik jest podłączony.. tylko niewiem czy dobrze nastawiony, chyba jedynym rozwiazaniem bedzie w tym mechanizmie ustawic na max podawanie oleju, odpalic moto i zmniejszać dawke aż do takiej gdzie w miare nie kopci, lepiej troche wiecej niz mniej.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 nie ma co kombinować z przestawianiem dozownika. na początek weź wykręć ten dozownik rozkręć go i oblukaj ten wałeczek co leci poziomo(na nim jest zaczepiona linka) czy nie jest wytarty. jeśli wszystko będzie w porządku to go zamontuj zalej olej do zbiorniczka i odpowietrz dozownik. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 ok dzięki.. ;) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.