Skocz do zawartości

aprilia rx 125


Rekomendowane odpowiedzi

witam, tydzien temu kupilem aprilke rx 125 '94r. :smile: jak porobie jakies foty to wrzuce :icon_razz:

 

jak sprawdzic czy motocykl jest zablokowany? jakie sa w nich blokady? motocykl ladnie sie wkreca na obroty ale nie mam porownania z innym podobnym... v max okolo 110km/h z jedynki idzie z gazu na kolo ale lekko i to jak go poderwe z dwojki wogole nie pujdzie... czy jak wyzuce wszystko z dyfuzora to duzo sie moc zwiekszy? wydaje mi sie ze jest zablokowany bo przy takiej dosc ostrej jezdzie w terenie pali okolo 5l na 100km

 

co moge zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5l to wydaje mi sie malo... nie widac zeby dyfuzor byl rozcinany, wiec nie wiem czy jest pusty w srodku, pisze na nim aprilia racing wiec jest to chyba oryginalny dyfuzor?

 

a co zrobic gdy moto ciagnie na sprzegle?

 

Tyle jest tematów o odblokowaniu RX ze szok. :banghead: Jeśli się slizga to trzeba obejzeć sprzęgło, i raczej napewno wymienic tarcze sprzęgłowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się slizga to trzeba obejzeć sprzęgło, i raczej napewno wymienic tarcze sprzęgłowe.

Olej? Regulacja? Tarcze to nie wszystko.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki olej lac do tego silnika? czytalem juz o tym ale tam byly rozne zdania;/ i czy to normalne ze przy wiekszym upalaniu z chlodnicy wycieka troszke plynu? (wycieki sa przy takich malych wezykach na gorze chlodnicy...) i gdzie dostane te tarcze w miare tanio?

 

p.s. nie moge znalesc zadnego tematu o odblokowaniu rx 125 ;/ prosze podac linka, bylbym bardzo wdzieczny...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec okazalo sie ze dyfuzor byl juz wypatroszony... teraz jestem w trakcie kupna zaworu wydechowego bo jest urwany i caly czas jest zamkniety wiec moze dlatego nie ma tego kopa :wink:

 

chce teraz zajac sie zawieszeniem bo z przodu lekko wycieka olej z lag, jakie uszczelniacze do tego potrzebuje oraz jaki olej najlepiej aby nie bylo za twarde zawieszenie? oraz jak sprawdzic poziom gazu w tylnim zawieszeniu?

 

aha... potrzebuje jeszcze zebatke do przodu 13 zebow bo aktualnie mam 14 zebow a bardziej zalezy mi na przyspieszeni niz predkosci max. oraz lancuch 520 tylko nie wiem ile ogniw i gdzie to mozna sprawdzic bo na zebatce nie pisze...

 

prosze podajcie jakis link np na allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to musisz policzyć, ale wydaje mi się że na kazdej zębadze pisze ile jest, może jest brudna i nie widać. No skoro zawór był urwany i się nie otwierał to napewno bedzie słabsza i to o wiele bo nie uchodziły spaliny tak jak powinny, to tak jak by był prawie całkiem zapchany tłumik. Odczujesz różnice napewno:) Zębadke kupisz na allegro, to koszt ok 30-40zł jeśli chodzi o przód. Do przedniego zawieszenia uszczelniacze dostaniesz w jakimś sklepie motocyklowym. Bo na allegro może niebyć. Jaki olej to Ci nie powiem bo niemam pojęcia, nigdy tego nie robiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej Motul Transoil taki łoo http://sklep.scigacz.pl/olej-przekladniowy...itr-p-2875.html .Jedna rada nie kupuj zaworu wydechowego ja miałem zawór i go wyciągnąłem mam teraz cały czas otwarty kolega w takim samym RX tez tak ma i jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz za pozno bo zamowilem ;/ a mozesz mi powiedziec dlaczego lepiej bez? przeciez wtedy silnik nie bedzie elastyczny i bd mial slaby dol... teraz mam caly czas zawor domkniety wiec ma slaba gore... wydaje mi sie ze najlepiej bedzie silnik pracowal z tym zaworem. A jak mam wsadzic ten zaworek tym takim wycietym łukiem do dolu czy do góry??? prosze o 100% pewne odpowiedzi bo nie chce aby mi tłok uszkodzilo.

 

a taki olej bedzie zly? bo juz zamowilem... http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?p...e1115e5c4e59321

Edytowane przez patrys16x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej dobry.Zawór hmm bardziej podoba mi się charakterstyka zero mocy nagle 100% mocy fajnego kopa daje, z zaworem nie ma takiego czegoś chociarz troche czuc jak się otwiera.Tym wycięciem na dół ma być.Trzeba było najpierw go wyciągnać i zobaczyć jak sie jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja go raczej bede potrzebowal bo mam fajna zwirownie na ktorej bede latal i do podjazdow przyda mi sie moc takze na wolnych obrotach, moge jeszcze sprobowac jazdy bez zaworu ale najpierw musze powymieniac wszystkie plyny i oleje tu sa fotki mojego moto: http://bikepics.com/members/habi/94rx125/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...