dziubek_ma Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) Dobi, po prostu trochę pomyślałem nad tym wszystkim i: Gdzieś na tym forum przeczytałem - first do it right, then add the speed. To chyba jest właściwa droga. Na fazerze na pewno najpierw byłaby prędkość później umiejętności w moim przypadku. Łatwo daję się podpuszczać na drodze. Taka moja wada. A na szosowym enduro będę wiedział, że nie powalczę :D. Nauczę się nim hamować, skręcać, pojeżdżę ze 2 sezony i kto wie... może nawet fz1? P.S. No dobra, tak naprawdę to moja lepsza połowa powiedziała mi, że jak kupię teraz fz6 to wyrzuci mnie z domu :D Walczący - ja idę w transalpa (nie wiem, czy można używać tego słowa w tym dziale ;)) Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez dziubek_ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoq73 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Tylko jak sam jesteś ciężki i masz kobietę jak pudzian to lepiej brać coś o większej nośności :icon_razz: Jakby mój pudzian przeczytal to co napisałeś to cieplutko juz masz, drobna istotka a skąd u niej tyle energii :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) [...] No dobra, tak naprawdę to moja lepsza połowa powiedziała mi, że jak kupię teraz fz6 to wyrzuci mnie z Dlatego właśnie nie mam lepszej ani gorszej połówki :buttrock: Co do prędkości... czy ja wiem. Może rzeczywiście dla Ciebie to lepiej, że kupisz coś powolnego na pierwszy moto. Ja nie daję się podpuszczać. Czasami bawię się przyspieszeniem, bo lubię patrzeć w lusterka i oglądać znikające za horyzontem samochody, które chwilę wcześniej stały obok mnie na skrzyżowaniu :crossy: Jak na razie max. osiągnąłem 160km/h i to tylko przez chwilę. Nie widzę potrzeby, aby bardziej się rozpędzać albo jeździć zbyt szybko - hałas mi przeszkadza :P Normalna prędkość poza miastem to ok. 120-140km/h i w zupełności mi wystarcza. W mieście zdarza się, że skuterki mnie wyprzedzają... a niech się ucieszą dzieciaczki :bigrazz: Ja wolę nie ryzykować i jeżdżę ostrożnie - zawsze wolę mieć duży margines bezpieczeństwa :crossy: Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez Dobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Większość motocykli projektowana jest pod wzrost 180cm. Czyli jak ktoś ma od 170 do 190 cm to na większości motocykli motocykli będzie czuł się dobrze. Poniżej 170cm na enduro i "ścigaczach" będzie nie za ciekawie. Powyżej 190 będzie problem z naporem wiatru i schowanie kolan we wnękach zbiornika paliwa - to bardzo uproszczony opis ergonomii motocyklowej. FZ6 do doskonały motocykl dla każdego. Mam dwóch kumpli co od sezonu jeżdżą maszynami ponad 100KM. Jeden ewidentnie nie radzi sobie w zakrętach, na prostych zamula, nie umie skutecznie wyprzedzać ani hamować. Drugi z nich jeździ ewidentnie lepiej niż niejeden stary "wyjadacz": elegancko składa się w zakręty, umie płynnie i dynamicznie podróżować, wiec wszystko zależy od tak zwanej smykałki... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) [...] Większość motocykli projektowana jest pod wzrost 180cm. Czyli jak ktoś ma od 170 do 190 cm to na większości motocykli motocykli będzie czuł się dobrze. Poniżej 170cm na enduro i "ścigaczach" będzie nie za ciekawie. Powyżej 190 będzie problem z naporem wiatru i schowanie kolan we wnękach zbiornika paliwa - to bardzo uproszczony opis Nie zgodzę się, mam 188cm i większość motocykli jest dla mnie zdecydowanie za mała... Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Jakby mój pudzian przeczytal to co napisałeś to cieplutko juz masz, drobna istotka a skąd u niej tyle energii :) No to masz szczęście bo duża baba na plecaka to tragedia.Trzeba jej wtedy kupić armarurę żeby nie dewastowała twojego moto. ps. pozdrowienia dla małożonki. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubek_ma Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Nie zgodzę się, mam 188cm i większość motocykli jest dla mnie zdecydowanie za mała... Może z niektórymi japońskimi motocyklami jest tak, jak z niektórymi japońskimi samochodami? Są projektowane pod gabaryty japończyków? I nie mówcie mi, że z samochodami to nieprawda. Sam jeżdżę przykładem takiego samochodu - za krótkie i za wąskie siedzenie, brak osiowej regulacji kierownicy... wygodny, ale dla niższej i drobniejszej niż ja osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Może z niektórymi japońskimi motocyklami jest tak, jak z niektórymi japońskimi samochodami? Są projektowane pod gabaryty japończyków? I nie mówcie mi, że z samochodami to nieprawda. Sam jeżdżę przykładem takiego samochodu - za krótkie i za wąskie siedzenie, brak osiowej regulacji kierownicy... wygodny, ale dla niższej i drobniejszej niż ja osoby. To jest właśnie jedna z przyczyn dla których wolę europejskie motocykle; Triumph, BMW to jest to :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.