dexxam Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 (edytowane) cylinder to moja sprawa i juz wiem co z nim zrobie :bigrazz: takze wiem ze go trzeba pomierzyc itp tak zielony to ja nie jestem :biggrin: marcin1989 swieca ma kolor brazowy bo sprawdzalem dzisiaj :wink: tak wogole to macie jakas sklep gdzie mozna tanio dorwac nowy cylinder do mojego moto? bo chce wiedziec gdzie szukac w przyszlosci. a sklepy oczywiscie moga pyc spoza Polski. Jeszcze jedno pytanie jak to jest z tym kladzeniem nicasylu, bo slyszalem ze np ten na czechach to sie wykrusza itp. Podobno dobry jest w anglii i niemczech ale nie mam zadnych namiarow na firmy zajmujace sie wysylka do tych krajow, bo do czech to odemnie z miasta koles wysyla. Edytowane 2 Sierpnia 2009 przez dexxam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 http://www.rabittsport.pl/nicasil.php Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 jak to na rabbit sport sie nie oplaca wogole. Jak nowy cyl moge z usa sciagnac za chyba 1300zl przy obecnym duzym kursie dolara, kolega mi niedawno podeslal stronke wlasnie. A na rabbicie wychodzi 1200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) w ameryce wszystko jest 1/2 ceny a nawet mniej , kwestia tylko ściągnięcia do polski i czy to się opłaca po odliczeniu ceł i podatków Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 dobra kx cyka slicznie :biggrin: tylko teraz pytanie nie wie ktos jakie sa u mnie fabryczne ustawienia gaznika? i drugie pytanie bo albo cos szybko lapie wysoka temperature albo mi sie zdaje a uklad mam drozny pompa wody chodzi. wiec czym by to moglo byc spowodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Szybko sie nagrzewa? A uszczelke pod glowica dales dobra? Twoj kolega zasugerowal wczesniej za uboga mieszanke, poniewaz temperatura spalania ubogiej mieszanki jest wyzsza. Od razu nie wypali Ci dziury w tloku, tylko przy dlugotrwalym uzytkowaniu. Sprawdz swiece, jesli jest koloru kawy z mlekiem to OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 swieca jest czarna i mokra czyli chyba za bogata mieszanka i za duzo paliwa nie? oringi pod glowica to stare zostawilem bo byly ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Tak. Czarna swieca to za bogata mieszanka, czyli za duzo benzyny w mieszance. Skad wiesz ze byly ok? Zobacz czy przewody od ukl. chlodzenia nie sa twarde. Jesli pod glowica bedzie przepuszczac, to bedzie sie grzac. Jesli chodzi o szczelnosc glowica-cylinder trzeba sie wykazac dokladnoscia, bo inaczej to sie zemsci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 (edytowane) nie sa twarde. w sumie jakby oringi puszczly to by mi sie lalo do cyla i ubywalo plynu a to sie nie dzieje. a zeby zubozyc mieszanke to ta srubke od skladu w gazniku trzeba wykrecac czy wkrecac? Edytowane 3 Września 2009 przez dexxam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Ja dodam odnośnie filtra powietrza - jeżeli go namoczysz/wypsikasz to warto go wtedy w rękach wykręcić z nadmiaru tego oleju. Oczywiscie w sposób w miare kontrolowany aby nie podrzeć jednak aż takie słabe nie są. Nie sądzę żeby było wskazane jezdzić z filtrem cieknącym od oleju . Namoczyć i wycisnąć nadmiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys16x Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Ja dodam odnośnie filtra powietrza - jeżeli go namoczysz/wypsikasz to warto go wtedy w rękach wykręcić z nadmiaru tego oleju. Oczywiscie w sposób w miare kontrolowany aby nie podrzeć jednak aż takie słabe nie są. Nie sądzę żeby było wskazane jezdzić z filtrem cieknącym od oleju . Namoczyć i wycisnąć nadmiar. dokladnie ja jak pierwszy raz czyscilem filtr to go tak nasaczylem ze moto nie chcial odpalic wogole a jak juz zalapal to tylko na moment i gasl... prawie wogole powietrza nie dostawal, od razu wycisnalem filtr i normalnie hodzi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 no ja od poczatku myslalem ze to od filtra bo to sie stalo po tym jak wypralem filtr i dosc mocno go zapsikalem. ponawiam pytanie: a zeby zubozyc mieszanke to ta srubke od skladu w gazniku trzeba wykrecac czy wkrecac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Wkręcasz -> Dostaje mniej paliwa, Wykręcasz -> Dostaje więcej paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 mam kolejne pytanko :biggrin: Prawdopodobnie ciagnie mi olej ze skrzyni do cylindra i go przepala. I teraz pytanko bo slyszalem ze to moze byc przez to ze puszcza simmering pod magnetem. Zeby wymienic ten simmering to trzeba rozpolawiac silnik czy wystarczy magneto zdjac? Moze byc jeszcze jakas inna przyczyna tego ze mi ciagnie olej do cylindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 To nie od strony magneta, tylko sprzęgła! Nie trzeba rozpoławiać silnika, wystarczy zdjąć pokrywę od strony sprzęgła i zębatkę na wale korbowym, mając trochę umiejętności manualnych simmering wyjmiesz płaskim wkrętakiem. Olej może ciągnąć również przez połówki karterów, przez uszkodzoną uszczelkę pomiędzy karterami lub jeśli jej się nie stosuje - przez miejscowy brak szczeliwa. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.