kuraś Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Wyrobione lozyska tylnego wahacza, sprawdz rowniez cisnienie w oponach. cisnienie ok, lozyka zima spr i byly dobre aby zostaly wymienione ten tuleki z tworzywa :) sadze ze tu za wine odpowiada kolo lub (luzu na glowce nie mam) za mocno skrecone polki..(ja tego nie tykalem tak jak bylo tak jest :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 za mocno skrecone polki. W jakim sensie? Jak można "za mocno skręcić półki"? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 na za mocno skręconych łażyskach główki ramy bedzie sie "kiwać" kierownica na boki, ale to raczej przy niższych prędkosciach. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Tzn myślałem, że autor pisze o skręceniu półek z lagami, i stąd moje dziwne pytania... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 theodor. dokladnie o to mi chodzilo przepraszam ale jakos zglowy mi wylecialo poprawne sformulowanie tego :) ale czy nie sadzicie ze to tez ma jakis wplyw? jak spr czy jest ok czy za mocno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 podnosisz przód. sprawdzasz po pierwsze czy łozysko sie nie zacina itp. dociagasz nakredke do wyczucia lekkiego oporu przy obracaniu kierownicą. luzujesz nakredke po 1/16 obrotu na kazde łozysko czyli 1/8 obrotu całosciowo. przy okazji podniesionego przodu sprawdz czy nie masz luzu w tulejach slizgowych zawieszenia. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 ok dzieki przy okazji to spr, ale jak spr czy ma luz to wszystko gladko chodzilo takze mysle ze albo wogole nie bedzie korekt albo nie wielkie. komplet opon mam z 2005(continentala) wiec sadze ze jeszcze sezon dwa pojezdze (nie pale gumy itd:) ) a jak szybciej zejda to sie cos kupi moze wtedy ciut ta shima ustanie. choc tak bardzo to nie przeszkadza bo prowadzac nawet jedna reka nie odczuwam zadnych nie pokojacych drgan i nie musze silowac sie z kierownica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Gpowna przyczyna shimmy sa zuzyte opony i geometria przedniego zawieszenia. Czym bardziej beda zuzyte tym mocniejsze beda drgania, ale oczywiscie jesli jezdzisz spokojnie to nie powinna to niczemu przeszkadzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.