b182 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Witam. Mam w swojej fzr 1000 taki problem. Motor normalnie pali jeździ. Jednak po zrobieniu około 20 km zaczyna przerywać i powoli powoli gaśnie. Nie da się jechać. Muszę unieść przenia cześć baku w górę (do pionu) i wtedy kilka razy załączam zapłon. Wtedy pompka słychać chwile pompuje paliwo i motor odpala. Jeśli nie podniosę baku to mogę sobie pstrykać i nie słychać żeby pompka się jakoś na dłużnej włączała, pstryknie parę razy i tyle.dostaje paliwa. Rozkręcałem już kranik czy nie ma tam syfu (czysty) Sprawdzałem czy może wężyk nie zagina się za bardzo po położeniu baku. To tez nie to. Sam nie wiem co to może być, upierdliwe to jest i przeszkadza w jeździe :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqualatus Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Może coś nie tak z odpowietrzaniem? Miałem podobny problem z zapchanym zaworkiem zwrotnym na wężyku odpowietrzającym. Wywaliłem zaworek i wszystko było w porządku. Sprawdź czy przy otwieraniu baku nie zasysa Ci powietrza i czy jazda z odkręconym korkiem nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 No właśnie nie pomaga, już próbowałem. Na jakiej zasadzie dziala pompka paliwa?, ona cały czas w sumie chyba nie chodzi. Co steruje momentem w czasie jazdy w którym się załącza i wyłącza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Pewnie masz tak jak u mnie kabelek z kostką od pompki paliwa. Sprawdź styki w kostce (psiknij jakimś spreayem kontaktowym), zobacz czy kabelek nie jest gdzieś przetarty, czy przerwany. Przy podnoszeniu zbiornika może wtedy łączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Ale o która kostkę ci chodzi. Chyba nie o tą co idzie od baku? Tylko o kostkę na pompa paliwa taka białą? Dziwny ten problem. Chyba to nie wina samej pompki paliwowej? A raczej jesj sterowania. Zastanawiam sie skad ona wie kiedy ma bić paliwo a kiedy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 W momencie gdy zaplon jest wlaczony zawsze bierze paliwo do czasu az wylaczn9k cisnieniowy nie powie jej ze dosc. Wtedy staje az cisnienie spadnie znowu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Ooo właśnie czyli jest jakiś czujnik ciśnieniowy. Teraz Gdzie on się znajduje? W momencie gdy zaplon jest wlaczony zawsze bierze paliwo do czasu az wylaczn9k cisnieniowy nie powie jej ze dosc. Wtedy staje az cisnienie spadnie znowu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 zgłaszam się do tablicy! po lewej stronie masz w obudowie przełącznik rezerwa/stan normalny wykręć przełącznik rozbierz go na czynniki pierwsze i wyczyść styki, po czym złóż i ustaw na pozycję rezerwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.