Skocz do zawartości

FZR 1000 EXUP Dziwny problem z brakiem paliwa


b182
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam w swojej fzr 1000 taki problem. Motor normalnie pali jeździ. Jednak po zrobieniu około 20 km zaczyna przerywać i powoli powoli gaśnie. Nie da się jechać. Muszę unieść przenia cześć baku w górę (do pionu) i wtedy kilka razy załączam zapłon. Wtedy pompka słychać chwile pompuje paliwo i motor odpala. Jeśli nie podniosę baku to mogę sobie pstrykać i nie słychać żeby pompka się jakoś na dłużnej włączała, pstryknie parę razy i tyle.dostaje paliwa. Rozkręcałem już kranik czy nie ma tam syfu (czysty) Sprawdzałem czy może wężyk nie zagina się za bardzo po położeniu baku. To tez nie to. Sam nie wiem co to może być, upierdliwe to jest i przeszkadza w jeździe :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś nie tak z odpowietrzaniem?

Miałem podobny problem z zapchanym zaworkiem zwrotnym na wężyku odpowietrzającym. Wywaliłem zaworek i wszystko było w porządku.

Sprawdź czy przy otwieraniu baku nie zasysa Ci powietrza i czy jazda z odkręconym korkiem nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie pomaga, już próbowałem. Na jakiej zasadzie dziala pompka paliwa?, ona cały czas w sumie chyba nie chodzi. Co steruje momentem w czasie jazdy w którym się załącza i wyłącza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz tak jak u mnie kabelek z kostką od pompki paliwa. Sprawdź styki w kostce (psiknij jakimś spreayem kontaktowym), zobacz czy kabelek nie jest gdzieś przetarty, czy przerwany. Przy podnoszeniu zbiornika może wtedy łączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o która kostkę ci chodzi. Chyba nie o tą co idzie od baku? Tylko o kostkę na pompa paliwa taka białą? Dziwny ten problem. Chyba to nie wina samej pompki paliwowej? A raczej jesj sterowania. Zastanawiam sie skad ona wie kiedy ma bić paliwo a kiedy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo właśnie czyli jest jakiś czujnik ciśnieniowy. Teraz Gdzie on się znajduje?

 

W momencie gdy zaplon jest wlaczony zawsze bierze paliwo do czasu az wylaczn9k cisnieniowy nie powie jej ze dosc. Wtedy staje az cisnienie spadnie znowu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgłaszam się do tablicy!

po lewej stronie masz w obudowie przełącznik rezerwa/stan normalny

wykręć przełącznik rozbierz go na czynniki pierwsze i wyczyść styki, po czym złóż i ustaw na pozycję rezerwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...