Skocz do zawartości

CBR965 - brak mocy do 3 tys


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Moze ktos wiec co moze byc z moto (honda cbr954) jezeli zalewa 1 i 4 swiece? Problem objawia sie tym, ze nie ma zupełnie mocy do 3 tys obr (nierowna praca, szarpanie, nie wkreca sie na obroty jezeli jest ponizej 3 tys itp, przy przegazowaniu puszcza niezłego czarnego dymka). EXUP wyregulowany idealnie, swiece wymienione na nowe, moto nie wyświetla żadnego błędu. Myslalem ze moze uszkodzone wtryski ale po zamianie miejscmi nadal zalewa 1 i 4 swiece.

Jak ktos mial podobny problem to czekam na informacje.

Jeszcze mam pytanie jak jest z zamianą modułu zapłonowego z innej 954 (roznice sa np. sonda lambda)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 954 jest na kazda swiece oddzielna cewka (na fajce). Wydawało mi sie ze bardziej problem tkwi bardziej w elektryce (sygnał na swece idzie z ECM chyba równoczesnie na 1 i 4 swiece) - dlatego pytałem o mozliwosc zamiany z wersji USA.

 

Adamie jak jest ze sprawdzeniem impulsatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podciśnienie do regulatora ciśnienie nie jest czasem podłączone z cylindra 1 i 4?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie własnie regulator cisnienia jest uszkodzony - przecieka paliwo do przewodu podcisnieniowego i dlatego zalewa 1 i 4 swiece. Jak ktos wie to poprosze o informacje czy regulator cisnienia moze puszczac paliwo w taki sposób?

 

tak, może. Sprawdzić to można bardzo łatwo. Do dzieła!

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslałem ze podcisnienie tylko steruje regulatorem cisnienia i nie powinno byc mozliwosci aby paliwo przelewało sie do gardzieli dolotowych. Jak odłączam podcisnienie to moto zaczyna rowniej pracowac - nie sprawdzałem w normalnej jezdzie bo nie wiem co moze sie uszkodzic jak odłącze sterowanie regulatora cisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...