peterwkz Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Witam Moze ktos wiec co moze byc z moto (honda cbr954) jezeli zalewa 1 i 4 swiece? Problem objawia sie tym, ze nie ma zupełnie mocy do 3 tys obr (nierowna praca, szarpanie, nie wkreca sie na obroty jezeli jest ponizej 3 tys itp, przy przegazowaniu puszcza niezłego czarnego dymka). EXUP wyregulowany idealnie, swiece wymienione na nowe, moto nie wyświetla żadnego błędu. Myslalem ze moze uszkodzone wtryski ale po zamianie miejscmi nadal zalewa 1 i 4 swiece. Jak ktos mial podobny problem to czekam na informacje. Jeszcze mam pytanie jak jest z zamianą modułu zapłonowego z innej 954 (roznice sa np. sonda lambda) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Synchronizacja wtryskow w takim razie by sie przydała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Wyglada jakby szwankowal impulsator jezeli masz tam cewkoswiece, jezeli osobne cewki to jedna z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterwkz Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 W 954 jest na kazda swiece oddzielna cewka (na fajce). Wydawało mi sie ze bardziej problem tkwi bardziej w elektryce (sygnał na swece idzie z ECM chyba równoczesnie na 1 i 4 swiece) - dlatego pytałem o mozliwosc zamiany z wersji USA. Adamie jak jest ze sprawdzeniem impulsatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Sygnal idzie z ECM, ale generowany jest z impulsatora, wiec tam radze poszukac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 sprawdz czy przewód podciśnieniowy jest podłączony do MAP-sensora lub czy nie jest uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 a podciśnienie do regulatora ciśnienie nie jest czasem podłączone z cylindra 1 i 4? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalrem Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 w bandicie na gaznikach mialem podobnie. wymiana swiec pomogla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterwkz Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Prawdopodobnie własnie regulator cisnienia jest uszkodzony - przecieka paliwo do przewodu podcisnieniowego i dlatego zalewa 1 i 4 swiece. Jak ktos wie to poprosze o informacje czy regulator cisnienia moze puszczac paliwo w taki sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Prawdopodobnie własnie regulator cisnienia jest uszkodzony - przecieka paliwo do przewodu podcisnieniowego i dlatego zalewa 1 i 4 swiece. Jak ktos wie to poprosze o informacje czy regulator cisnienia moze puszczac paliwo w taki sposób? tak, może. Sprawdzić to można bardzo łatwo. Do dzieła! Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterwkz Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Myslałem ze podcisnienie tylko steruje regulatorem cisnienia i nie powinno byc mozliwosci aby paliwo przelewało sie do gardzieli dolotowych. Jak odłączam podcisnienie to moto zaczyna rowniej pracowac - nie sprawdzałem w normalnej jezdzie bo nie wiem co moze sie uszkodzic jak odłącze sterowanie regulatora cisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.