Vlaad Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Co do użytkowania Marauder/Desperado, to nie zaleca się odpalania silnka na bocznej podstawce. Taką informację usłyszałem od użytkownika VZ800. Jest to ponoć spowodowane konstrukcją pompy oleju. Na ile jest to prawda? Trochę to dziwne..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 tylko wypruj tłumniki tz nie do konca bedzie piekny dzwiek bo tak on jest strasznie cichy Najpierw przewierciłem tłumik na głębokość 20cm poszło ale efektów większych nie było późnij znalazłem dłuuuuugie wiertło i przewierciłem cały tłumik aż do końca efekt był mizerny aż wreszcie wkur... się i zrobiłem tak jak ten koleś na zlocie mi poradził czyli: Rozwierciłem nity zdjąłem chromowaną klapkę i moim oczom ukazały się 2 kołnierze jeden mały wielkości dekla chromowanego, 2 niestety już był przytwierdzony do tłumika... co tu robić trudna rada... rozgiąłem pierwszy mały pierścień aby mieć dostęp do tego przymocowanego do tłumika i zacząłem wiercić dziurki jedna obok drugiej aby odczepić te badziewo... gdy już 2 kołnierz odciąłem od tłumika spokojnie wyjąłem rureczkę długości może 30 cm z tymi 2 kołnierzami w drugim tłumiku zrobiłem to samo i teraz tłumiczki chodzą jak bajka. Przepiękny bas z charakterystycznym miłym klekotaniem. Efekt jest identyczny jak przy wstawieniu tłumików za 6 czy więcej tysięcy! Trzeba pamiętać na koniec już po odcięciu kołnierza aby wygładzić boki ( wyszczerbki które zostają z połączenia kołnierza z tłumikiem, ale końcówka szlifująca podłączona do wiertarki i momentalnie wyrównuje się pozostałość na koniec prysnąłem wnętrze farbą anty korozyjną i efekt gotowy) w ciągu jednego popołudnia można to spokojnie zrobić a przy dobrych narzędziach nawet w 2 godzinki. Nie ma żadnych skutków ubocznych tłumiki nie gruchoczą ani nie wydają żadnych dziwnych dźwięków. Jeżdżę już tak drugi rok i wiem że to bardzo dobre rozwiązanie. Za tydzień postaram się wrzucić na stronkę Bractwa zdjęcia z dokładnym opisem i rozrysemdzwiek bedzie lux pozdrawiem i polecam wszystkim marudom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar95 Opublikowano 26 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 Coś w tym chyba jest. Ostatnio mialem problemy z odpaleniem. Niby krecił, niby akumulator i pompa ok, a nic z tego. Dopiero odpalił .....chyba gdy go postawiłem.Dzieki za tipa:-)))M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Co do użytkowania Marauder/Desperado, to nie zaleca się odpalania silnka na bocznej podstawce. Taką informację usłyszałem od użytkownika VZ800. Jest to ponoć spowodowane konstrukcją pompy oleju. Na ile jest to prawda? Trochę to dziwne..... z odpalaniem na boku prawda bo virago ma podobnie a czemu?..ano bo smok pompy oleju jest po prawej stronie i gdy kladziesz na lewa strone olej splywa na prawo i pompa nie ma co ssać :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 To co napił „krzywy” to po prostu plagiat mojego opisu!!! Jestem jedną z osób tworzących serwis www.bractwo-suzuki.pl na prośbę kilku użytkowników opisałem jak przerobić tłumiki w vz800 aby poprawić ich brzmienie!! A „pan krzywy” bez jakiejkolwiek konsultacji ze mną, bez jakiegokolwiek pytania przekopiował mój tekst i umieścił go na tym forum jako swój, tekst przekopiował nieudolnie gdyż ostatni wers „ Za tydzień postaram się wrzucić na stronkę Bractwa zdjęcia z dokładnym opisem i rozrysem” niema się nijak do tego forum). Koleś „krzywy” jest nie dość że mało inteligentny (bo kopiuje czyjeś teksty zamiast napisać swój), mało rozgarnięty (pozostawienie powyższego wersu), chamski (umieszcza tekst bez konsultacji na dodatek jako swój), poza tym łamie prawo autorskie gdyż nawet nie podał źródła. Gdyby ktoś chciał sprawdzić to zapraszam na http://www.bractwo-suzuki.pl/forum/viewtopic.php?t=76 tam właśnie jest mój oryginalny opis umieszczony 3 dni wcześniej niż „krzywego”. Myślę że należą mi się jakieś wytłumaczenie. Poza tym administrator tego forum chyba powinien zrobić coś z osobą łamiącą prawa autorskie!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaroslav Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 To co napił „krzywy” to po prostu plagiat mojego opisu!!! !!!! Cześć Krzychu don't worry, z faktu iż kolega Krzywy, jak piszesz, nieudolnie zerżnął Twój tekst wynika jak dla mnie tyle, że 'zapomniało' mu się napisać skąd cytuje. Nieładnie, jeśli zrobił to świadomie; jeśli nieświadomie, na pewno naprawi swój błąd. Nie pierwszy to przypadek takiego zapożyczenia. Ale źródła podawać trzeba. Pozdrowienia ,Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 krzych"Machine" MajsterDołączył: 23 Sty 2004Posty: 17Skąd: Suwałki TO JEST AUTOR TEKSTU O PRZERABIANIU WYDECHÓW W MARAUDERZE DZŁONEK BRACTWA SUZUKI SORKI ZE WCZESNIAJ NIE PODAŁEM AUTORA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 "swiadomie przekopiowalem tekst Krzycha i napisalme na tym forum jako swoj bez jakiejkolwiek jego zgody i bez podania zrodla czyli popelnilem plagiat!.......... za co serdecznie PRZEPRASZAM !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EL Kriss Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Czołem,Chciałbym spytać, jak oceniasz Marudera z perspektywy czasu. Masz już chyba trochę doświadczeń i kilometrów. Jak przejrzałem teksty to zdębiałem. Używam Marudy 97 od trzech lat i zdecydowanie chwalę. Ale jak widzę, narzekali głownie ci, którzy coś słyszeli od kogoś gdzieś. Jakie jest teraz Twoje zdanie ?Kriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar95 Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Ja jak czytałem pierwsze posty też byłem przerażony:-))Ale teraz, z perspektywy ok 3000 km zupełnie nie:-)Uważam,ze to super motor, dla jednego jeźdźca i do jazdy z pasażerem...dystans 300-400 km jest do pokonania z przerwa na dwie kawki i nawet tyłek nie boli:-)) Fakt, że sa problemy z rozrusznikem, wpada ssanie....cięzko odpalić po dłuzszej przewie....ale dynamika, kształt, przyjemnośc z jazdy rekompensują wszystko:-)) jej...ale mnie wzięło....:-)))) Notabene w lipcu przjeżdzilem tydzień i 1500 km w Portugalii na wynajetym Dragstarze 1100....było super...wróciłem i dalej lubie swoja Marudę:-)))Pozdrawiam, maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.