Skocz do zawartości

Maruder:-) - jakieś doswiadczenia, uwagi?


mar95
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do użytkowania Marauder/Desperado, to nie zaleca się odpalania silnka na bocznej podstawce. Taką informację usłyszałem od użytkownika VZ800. Jest to ponoć spowodowane konstrukcją pompy oleju. Na ile jest to prawda? Trochę to dziwne.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko wypruj tłumniki tz nie do konca bedzie piekny dzwiek bo tak on jest strasznie cichy

Najpierw przewierciłem tłumik na głębokość 20cm poszło ale efektów większych nie było późnij znalazłem dłuuuuugie wiertło i przewierciłem cały tłumik aż do końca efekt był mizerny aż wreszcie wkur... się i zrobiłem tak jak ten koleś na zlocie mi poradził czyli:

 

Rozwierciłem nity zdjąłem chromowaną klapkę i moim oczom ukazały się 2 kołnierze jeden mały wielkości dekla chromowanego, 2 niestety już był przytwierdzony do tłumika... co tu robić trudna rada... rozgiąłem pierwszy mały pierścień aby mieć dostęp do tego przymocowanego do tłumika i zacząłem wiercić dziurki jedna obok drugiej aby odczepić te badziewo... gdy już 2 kołnierz odciąłem od tłumika spokojnie wyjąłem rureczkę długości może 30 cm z tymi 2 kołnierzami w drugim tłumiku zrobiłem to samo i teraz tłumiczki chodzą jak bajka. Przepiękny bas z charakterystycznym miłym klekotaniem. Efekt jest identyczny jak przy wstawieniu tłumików za 6 czy więcej tysięcy!

 

Trzeba pamiętać na koniec już po odcięciu kołnierza aby wygładzić boki ( wyszczerbki które zostają z połączenia kołnierza z tłumikiem, ale końcówka szlifująca podłączona do wiertarki i momentalnie wyrównuje się pozostałość na koniec prysnąłem wnętrze farbą anty korozyjną i efekt gotowy) w ciągu jednego popołudnia można to spokojnie zrobić a przy dobrych narzędziach nawet w 2 godzinki. Nie ma żadnych skutków ubocznych tłumiki nie gruchoczą ani nie wydają żadnych dziwnych dźwięków. Jeżdżę już tak drugi rok i wiem że to bardzo dobre rozwiązanie. Za tydzień postaram się wrzucić na stronkę Bractwa zdjęcia z dokładnym opisem i rozrysem

dzwiek bedzie lux pozdrawiem i polecam wszystkim marudom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Co do użytkowania Marauder/Desperado, to nie zaleca się odpalania silnka na bocznej podstawce. Taką informację usłyszałem od użytkownika VZ800. Jest to ponoć spowodowane konstrukcją pompy oleju. Na ile jest to prawda? Trochę to dziwne.....

 

z odpalaniem na boku prawda bo virago ma podobnie a czemu?..ano bo smok pompy oleju jest po prawej stronie i gdy kladziesz na lewa strone olej splywa na prawo i pompa nie ma co ssać :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To co napił „krzywy” to po prostu plagiat mojego opisu!!! Jestem jedną z osób tworzących serwis www.bractwo-suzuki.pl na prośbę kilku użytkowników opisałem jak przerobić tłumiki w vz800 aby poprawić ich brzmienie!! A „pan krzywy” bez jakiejkolwiek konsultacji ze mną, bez jakiegokolwiek pytania przekopiował mój tekst i umieścił go na tym forum jako swój, tekst przekopiował nieudolnie gdyż ostatni wers „ Za tydzień postaram się wrzucić na stronkę Bractwa zdjęcia z dokładnym opisem i rozrysem” niema się nijak do tego forum). Koleś „krzywy” jest nie dość że mało inteligentny (bo kopiuje czyjeś teksty zamiast napisać swój), mało rozgarnięty (pozostawienie powyższego wersu), chamski (umieszcza tekst bez konsultacji na dodatek jako swój), poza tym łamie prawo autorskie gdyż nawet nie podał źródła.

 

Gdyby ktoś chciał sprawdzić to zapraszam na http://www.bractwo-suzuki.pl/forum/viewtopic.php?t=76 tam właśnie jest mój oryginalny opis umieszczony 3 dni wcześniej niż „krzywego”.

 

Myślę że należą mi się jakieś wytłumaczenie. Poza tym administrator tego forum chyba powinien zrobić coś z osobą łamiącą prawa autorskie!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co napił „krzywy” to po prostu plagiat mojego opisu!!! !!!!

 

Cześć Krzychu

 

don't worry, z faktu iż kolega Krzywy, jak piszesz, nieudolnie zerżnął Twój tekst wynika jak dla mnie tyle, że 'zapomniało' mu się napisać skąd cytuje. Nieładnie, jeśli zrobił to świadomie; jeśli nieświadomie, na pewno naprawi swój błąd. Nie pierwszy to przypadek takiego zapożyczenia. Ale źródła podawać trzeba.

 

Pozdrowienia ,

Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Czołem,

Chciałbym spytać, jak oceniasz Marudera z perspektywy czasu. Masz już chyba trochę doświadczeń i kilometrów. Jak przejrzałem teksty to zdębiałem. Używam Marudy 97 od trzech lat i zdecydowanie chwalę. Ale jak widzę, narzekali głownie ci, którzy coś słyszeli od kogoś gdzieś. Jakie jest teraz Twoje zdanie ?

Kriss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak czytałem pierwsze posty też byłem przerażony:-))

Ale teraz, z perspektywy ok 3000 km zupełnie nie:-)

Uważam,ze to super motor, dla jednego jeźdźca i do jazdy z pasażerem...dystans 300-400 km jest do pokonania z przerwa na dwie kawki i nawet tyłek nie boli:-))

 

Fakt, że sa problemy z rozrusznikem, wpada ssanie....cięzko odpalić po dłuzszej przewie....ale dynamika, kształt, przyjemnośc z jazdy rekompensują wszystko:-)) jej...ale mnie wzięło....:-))))

 

Notabene w lipcu przjeżdzilem tydzień i 1500 km w Portugalii na wynajetym Dragstarze 1100....było super...wróciłem i dalej lubie swoja Marudę:-)))

Pozdrawiam,

maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...