kopi800 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Serwus, chcę założyć automatyczną olejarkę do łańcucha do swojej CBR 1100XX. Czy ktoś ma doświadczenia w tym zakresie? Może podpowiecie czy warto i jaki wybrać typ, producenta, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuja Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Serwus, chcę założyć automatyczną olejarkę do łańcucha do swojej CBR 1100XX. Czy ktoś ma doświadczenia w tym zakresie? Może podpowiecie czy warto i jaki wybrać typ, producenta, itp. uzywam scottoilera i zapomnialem co to walka ze szprejem. Tylko przy wysokich temperaturach trzeba zmniejszac dawkowanie, bo zaczyna prawie ciurkiem leciec. Pompka ukryta pod kanapa, wszystko co potrzeba znajduje sie w pudelku razem z olejarka. Jedna wazna sprawa, ktora wychodzi w trakcie uzytkowania - prawidlowe ustawienie dyszy przy zebatce, na poczatku ustawilem to pod zlym katem i przy cofaniu podwinelo mi ta dysze i wziela i wypadla :). Na stronie producenta scottoiler znajdziesz wszystkie inteteresujace Ciebie informacje, pzdr, Szu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Bardzo wygodna sprawa, podobno wydłuża też żywotność łańcucha. Na DIDzie zrobiłem 25tyś więc jeżeli nawet wydłuża to raczej nieznacznie, biorąc pod uwagę koszty zakupu. Łańcuch non-stop porządnie smarowany, ale za to tylne koło ciągle umorusane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Zdecydowanie Scottoiler. Przy odpowiednim wyregulowaniu koło nie będzie zalewane olejem. A jeśli nawet, to zmyjesz to w 30 sec. zwykłą benzynką ekstrakcyjną. Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Mam zamontowany Scotoiller w moim FZS. Poprzedni właściciel polecał używanie smarów w sprayu, ale z tego co widzę, urządzenie jest nie do końca prawidłowo zamontowane i pewnie stąd wszystkie problemy. Ogólnie wyglądało to tak, że oleju było za dużo albo wcale. Myślę, że będzie lepiej jeśli poprawię montaż Scotoillera. Można pokusić się o użycie innego smaru. Ten, który mam jest do temperatury 30 stopni celsjusza. Może być zbyt rzadki latem... pomysli się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Ten, który mam jest do temperatury 30 stopni celsjusza. Może być zbyt rzadki latem... pomysli się. Tutaj się przyznam że leję zwykły przekładniowy. Czy specjalny olej stocoilera jest rzeczywiście dużo lepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Tutaj się przyznam że leję zwykły przekładniowy. Czy specjalny olej stocoilera jest rzeczywiście dużo lepszy? Trudno powiedzieć. Ja używam oryginalnego smaru Scottoliler - taki dostałem razem z moto od poprzedniego właściciela. Myślę, że różnica w skuteczności może być nieznaczna. Zmienić może się sposób działania urządzenia ale chyba ze względu na inną gęstość i lepkość smaru.. może, ale nie musi. Co do stosowania smaru przekładniowego - nie wypowiem się, bo nie mam z tym doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Yo! Oliwiarka konstrukcji wlasnej: http://zbyhu1.republika.pl/moto/scottoiler.htm (Opis musze zaktualizowac, bo oliwiarka mocno ewoluowala od czasu utworzenia opisu). W tej chwili smiga w CBF 1000. Naped ma 42kkm i jeszcze mam od cholery miejsca do naciagania lancucha. Choc ten ostatni juz slabawo wyglada ;). Uzywam oleju przekladniowego 80W90. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Jest jeszcze polski odpowiednik scottoilera. Ja mam właśnie zamiar go kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Strona fajna tylko, ze tak powiem, bezcenna :]. Ile takie cos kosztuje? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biscuit Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 350zl + koszty przesyłki http://www.allegro.pl/item692770501_motooi...otocyklowa.html Taniej niz Scottoiler, ale ciągle stosunkowo dużo, przynajmniej w porównaniu do Twojej, zbyhu. ;) Chociaż gdy wziąć pod uwagę koszt zestawu napędowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 (Opis musze zaktualizowac, bo oliwiarka mocno ewoluowala od czasu utworzenia opisu). uzupełniaj, uzupełniaj przyda się. moja nowa maszyna może mieć - łolaboga! - łańcuch... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Yo! uzupełniaj, uzupełniaj przyda się. moja nowa maszyna może mieć - łolaboga! - łańcuch... jsz Mowisz, masz :]. Pod tym samym adresem. Dodałem pare uwag eksploatacyjnych i opisałem nieco lepszy "zakraplacz" wykonany w trakcie eksploatacji oliwiarki. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Jest jeszcze polski odpowiednik scottoilera. Ja mam właśnie zamiar go kupić. No właśnie kruca wydaje się być dużo lepszy niz Scottoiler. W moim nadal nie chce smarowac chociaż instalowany był w UK i tam używany. Polski odpowiednik wydaje się być bardziej rozwiniętą konstrukcją. Szczerze mówiąc, gdybym nie miał Scottoilera, to nie kupiłbym go. Wolałbym puszke smaru co kilkaset km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Serwus, chcę założyć automatyczną olejarkę do łańcucha do swojej CBR 1100XX. Czy ktoś ma doświadczenia w tym zakresie? Może podpowiecie czy warto i jaki wybrać typ, producenta, itp. Moim zdaniem nie warto się w to pchać.Jeszcze jeden gadżet komplikujący życie.Lepszy jest spray lub smar.Kto z nas ma takie duże przebiegi dzienne aby to stosować?Cena oliwiarki kilkaset złotych i możliwość awarii tego ustrojstwa zniechęca do jego zakupu,a i nie ma danych na zwiększenie trwałości napędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.