andrzejmucha15 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Wymiana związana była tym iż nie wkręcał się na obroty. Po wymianie tłoka po przejechaniu 25km spaliło mi świece , wymieniłem drugą i po 20km spliło ponownie, a co lepsze dalej nie wkręca się dobrze. Jaka może być tego przyczyna, może zawory wydechowe się nie otwierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Wymiana związana była tym iż nie wkręcał się na obroty. Po wymianie tłoka po przejechaniu 25km spaliło mi świece , wymieniłem drugą i po 20km spliło ponownie, a co lepsze dalej nie wkręca się dobrze. Jaka może być tego przyczyna, może zawory wydechowe się nie otwierają. "Palenie" świecy i nie wkręcanie- te objawy mają jedną i tę samą przyczynę - zbyt bogata mieszanka paliwo-powietrze. Czyli albo rozregulowany gaźnik, albo zapchany (niewłaściwy) filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Przy mieszance zbyt bogatej to świeca jest bardziej zalewana niż "palona" Gdy by była zbyt uboga to możliwe że uszkodzi świecę, skoro w 4t może powodować nawet uszkodzenie zaworów. A moto się nie przegrzewał nadmiernie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Przy mieszance zbyt bogatej to świeca jest bardziej zalewana niż "palona" Gdy by była zbyt uboga to możliwe że uszkodzi świecę, skoro w 4t może powodować nawet uszkodzenie zaworów. A moto się nie przegrzewał nadmiernie ? Przegrzewał się , ale myślę że powodem tego była wymiana tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 (edytowane) Przy mieszance zbyt bogatej to świeca jest bardziej zalewana niż "palona" Gdy by była zbyt uboga to możliwe że uszkodzi świecę, skoro w 4t może powodować nawet uszkodzenie zaworów. A moto się nie przegrzewał nadmiernie ? To zależy co wg autora tematu oznacza "palenie". Jeżeli świeca przestaje dawać iskrę, daje ją nieregularnie lub w środku a nie na elektrodach i jest zasmolona to ja mam rację. A jeżeli elektrody świecy są po nadpalane i skorodowane to Ty masz rację :-). Edytowane 20 Lipca 2009 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 To zależy co wg autora tematu oznacza "palenie". Jeżeli świeca przestaje dawać iskrę, daje ją nieregularnie lub w środku a nie na elektrodach i jest zasmolona to ja mam rację. A jeżeli elektrody świecy są po nadpalane i skorodowane to Ty masz rację :-). Przy pierwszej świecy wcale nie było iskry,a przy drugiej iskra przeskakiwała w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Przy pierwszej świecy wcale nie było iskry,a przy drugiej iskra przeskakiwała w środku. Czyli oczadziały Ci obie :-). Jak nic nie grzebałeś przy gaźniku to prawdopodobnie coś z filtrem powietrza. Na początek możesz zdjąć gumę łączącą gaźnik z filtrem i wypróbować jak moto zachowuje się bez niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 a jaki kolor ma świeca?? Powinna mieć kolor taki słomkowato jasno brązowawy. Jezeli mieszanka jest zbyt uboga w paliwo to świeca miała by wtedy taki białawy nalot i wyglądała na bardzo suchą no i wtedy to sie faktycznie może "upalać" Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Czyli oczadziały Ci obie :-). Jak nic nie grzebałeś przy gaźniku to prawdopodobnie coś z filtrem powietrza. Na początek możesz zdjąć gumę łączącą gaźnik z filtrem i wypróbować jak moto zachowuje się bez niej. Ściągnąłem filtr powietrza i jak ręką odjął, wiesz niewpadł bym że to jest przyczyną. moto się wkręca że po wymianie tłoka aż się boję mu podkładać bo stawia w poprzek. Dzięki kolego za radę i podpowiedż i wszystkim na forum, bo już miałem go prowadzić do fachury ale on tyle wie co i ja A jak by trafił to by pewnie kasy wydrł jak za mokre zboże. Ściągnąłem filtr powietrza i jak ręką odjął, wiesz niewpadł bym że to jest przyczyną. moto się wkręca że po wymianie tłoka aż się boję mu podkładać bo stawia w poprzek. Dzięki kolego za radę i podpowiedż i wszystkim na forum, bo już miałem go prowadzić do fachury ale on tyle wie co i ja A jak by trafił to by pewnie kasy wydrł jak za mokre zboże. Wyprałem filtr i założę go jutro i sprubuję go z filtrem, a jakby było to samo to trzeba wymienić filtr czy gażnik ustawiać i podkręcić powietrza i jak to się robi by nie przedobrzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Ściągnąłem filtr powietrza i jak ręką odjął, wiesz niewpadł bym że to jest przyczyną. moto się wkręca że po wymianie tłoka aż się boję mu podkładać bo stawia w poprzek. Dzięki kolego za radę i podpowiedż i wszystkim na forum, bo już miałem go prowadzić do fachury ale on tyle wie co i ja A jak by trafił to by pewnie kasy wydrł jak za mokre zboże. Ale bez filtra to zbyt długo nie jeźdź. Zastanów się co tam w nim dławi przepływ powietrza. Może coś jest zaślepione, może filtr jest strasznie brudny, a może ten filtr nie jest przeznaczony do Twojego motocykla tylko to jakaś domowa wydumka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Filtr wyprałem i założyłem i ponownie niechciał się wkręcać, śrubką od powietrza prubowałem regulować i nie reagował , przejechaliśmy 64km z kumplami i spalił mi 11 litrów paliwa . Dlaczego tak dużo on pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Sprawdź gaźnik, myśle że dysza główna mogła się poluzować albo zupełnie wykręcić. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Sprawdź gaźnik, myśle że dysza główna mogła się poluzować albo zupełnie wykręcić. Gażnik przeczyściłem i było wszystko w porządku. A jak motor jest zimny to wkręca się dobrze ale po paru minutach ggdy się rozgrzeje to przestaje się wkręcać , reglacja dyszą od powietrza nic nie daje poniwaz nie reaguje na wkręcanie czy wykręcanie. Myślałem że to filtr powietrza ale to nie filtr, może to zawory wydechowe, już niemam głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Popatrz czy sie ssanie domyka, czy sie nie uszkodziła gumka na tloczku etc. Ewidentnie problem od strony gaźnika/filtra powietrza. Mozna probowac iglice w doł dac, tez powinno pomoc ale jak piszesz o az takim spalaniu to raczej problem jest glebszy niz tylko regulacja na iglicy. Sprawdź tez czy zaworek od doplywu paliwa się zamyka po podniesieniu pływaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Możliwe że od czasu do czasu jakiś smieć się gdzieś pelęta nie domykając zaworka a paliwo ucieka przez przelew, przeważnie jak tak jest to moto nie chce wolnych trzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.