Skocz do zawartości

Problem w kasku N84


Rekomendowane odpowiedzi

sprawdzić szczelność przylegania uszczelki. ew. zdemontować, wysuszyć, zmontować ponownie dokładnie pilnując przylegania ww.

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzić szczelność przylegania uszczelki. ew. zdemontować, wysuszyć, zmontować ponownie dokładnie pilnując przylegania ww.

jsz

 

 

przeczytales dokladnie to???? :icon_rolleyes:

 

do autora -> szybka pinlock jest luźna? muszisz ją bardziej przydusic do wizjera poprzez regulacje tymi kołeczkami o ktore sie zapiera, te koleczki sie obracaja i wten sposob mozesz dociskac pinlocka do wizjera i nie powinna sie dostawac woda, chyba ze jezdzisz w deszczu z otartym wizjerem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytales dokladnie to???? :icon_rolleyes:

 

tak. a masz jakiś problem ze zrozumieniem języka polskiego?

jeśli raz zaparował wizjer pod pinlokiem wypadałoby porządnie wysuszyć, inaczej poprawianie uszczelnienia nic nie da - w przestrzeni pomiędzy obiema szybkami pozostanie wilgoć, która znów się skropli przy spadku temperatury. cbdd

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki kask od 2 sezonów. Jedna rada - kiedy pogoda na to pozwala, czyli kiedy jest ciepło, polecam jazdę bez szybki antifog. Niestety producent nie popisał się tym systemem i antifog strasznie rysuje szybę od środka w miejscach styku z brzegami antifog. Po jednym sezonie musiałem niestety kupić nową szybę, bo nie dało się jeździć. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwa rodzaje szybki pinlock, z silikonowa uszczelka i tansze bez

nie wiem jak sie sprawdzają te z uszczelka, ja mam tą tańszą i nie zdarzylo mi sie jeszcze zeby mi cokolwiek zaparowalo,

jedyne co to na obrzeżach zbiera sie brud :(

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam kask i ten sam problem.Posiadam go od początku sezonu.

Ten pin lock to jedna wielka tragedia.Kaski bez tego wynalazku parują tylko jak gdzieś staniesz,a to ustrojstwo paruje podczas jazdy.Jestem z niego nie zadowolony.W moim pinlock nie ma żadnych uszczelek,dostaje się tam wszystko,para,kurz,nawet ostatnio wpadło mi źdźbło trawy :cool: Na szybce i pinlocku pojawiły się dość szybko rysy. Dodam tylko ze go już kilka razy czyściłem,myłem,składałem na nowo i regulowałem.Podczas jazdy chyba sam się rozregulowuje,poluźnia.Dla mnie porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki kask kupiony w motoakcesoriach. Okazalo sie ze jest bez pinlocka, wiec go dokupilem (w tym samym sklepie).Jezdze w nim prawie caly obecny sezon i nie mialem zadnych z podanych przez Was objawow - wlozylem pinlock na szybke wizjera i tyle. Jedynym minusem jest to, ze zaczas trzeszczec (chyba ta pianka w srodku) przy wkladaniu. No i niestety - wentylacja dolna nie istnieje, w przeciwienstwie do gornego wlotu i wylotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...