Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie piękna SRka. Kurcze a co najzabawniejsze że jest ona z 1995 roku i heble bębnowe. Przód i tył :clap: .

Przeglądałem oferty XS-ek. Niestety jest ich jak na lekarstwo. Będe szukał. Jestem zdecydowany i zdesperowany :biggrin: . Może coś na zgniłym zachodzie uda się zdobyć. Jakby ktoś wracał z urlopu i widział coś takiego niech kupuje. Wywali z samochodu bagaże i teściową a zapakuje taką XS-ke :buttrock:

Pozdro :flesje:

Edytowane przez rebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No naprawdę będzie ciężko zdobyć XS 650 w dobrym stanie- jak są to cena na poziomie nowoczesnych, ponieważ ma status klasyka...dodaj do tego zakup dodatkowych gadżetów itp, a motocyklem i tak szybciej w miarę bezpiecznie nie pojedziesz niż 140 km/h...ze względu na słabość zawieszeń i hamulców, oraz "cudownej" jakości naszych dróg...

Jeździłem na XS 650 w wersji nakedowej ( nie czopperowej), słabym punktem motocykla jest alternator, gaźniki( zaworki iglicowe),szczelność kranika paliwa ( usterki cykliczne- tak około 15000 km trzeba wymieniać elementy kranika), masa motocykla (na szutrówkach trzeba mieć doświadczenie), wspomniane zawieszenie i hamulce, ale sprzęt dość ciekawy no i sorki za wyrażenie "idiotoodporny", no i trzęsie lepiej niż niejeden H-D, jak postawiłem na centralną podstawkę i dałem przegazówkę, to mi odjechał na tej centralnej...Stoi spobie klasyk w Motostodole - ale nie jest na sprzedaż...co do SR 500 - żeby miał konkretny elektryczny rozrusznik, to moża brać pod uwagę, a tak przy najmniejszych kłopotach z gaźnikiem, max...wkur.... masz zapewnione...Pozdr. J- 748 S.

P.S. Żeby nikt nie myślał że ściemniam w dziale Ducati na w temacie ogólnym na stronie 356 Pablo 70 umieścił link do wrzuty, jak robiłem przejażdżkę Suzuki GT 750 zwanego Bawołem Wodnym...a na www.motostodola-jedwabne.net w dziale: Inne, jest poddział Nasze klasyki...miłego oglądania...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No naprawdę będzie ciężko zdobyć XS 650 w dobrym stanie- jak są to cena na poziomie nowoczesnych, ponieważ ma status klasyka...dodaj do tego zakup dodatkowych gadżetów itp, a motocyklem i tak szybciej w miarę bezpiecznie nie pojedziesz niż 140 km/h...ze względu na słabość zawieszeń i hamulców, oraz "cudownej" jakości naszych dróg...

Jeździłem na XS 650 w wersji nakedowej ( nie czopperowej), słabym punktem motocykla jest alternator, gaźniki( zaworki iglicowe),szczelność kranika paliwa ( usterki cykliczne- tak około 15000 km trzeba wymieniać elementy kranika), masa motocykla (na szutrówkach trzeba mieć doświadczenie), wspomniane zawieszenie i hamulce, ale sprzęt dość ciekawy no i sorki za wyrażenie "idiotoodporny", no i trzęsie lepiej niż niejeden H-D, jak postawiłem na centralną podstawkę i dałem przegazówkę, to mi odjechał na tej centralnej...Stoi spobie klasyk w Motostodole - ale nie jest na sprzedaż..

Szukałem jakiś danych technicznych i opisów modeli, typów i wersji XS. Na znanym mi "Chudziku" nie ma nawet wzmianki o XS.

Co do samego motocykla i ewentualnego "grzebania" przy nim to nie boję się wyzwania. Mam czas i miejsce aby się zająć nawet zapuszczonym XS-kiem.

Słabość zawieszenia i hamulców jak i V-max jest na akceptowalnym poziomie do jazdy miejskiej.

 

..znalazłem filmik z efektem odjeżdżania na centralnej podstawce...

Edytowane przez rebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć w wyszukiwarkę vintage japanese motorcycle i szukaj kiedyś dużo było w amerykańskich stronach klubowych...

Coś mi też głowie: Omar Motorcycles lub Omar's Cafe racers...cóś podobnego...w podanym linku, wersja Street Track na ramie chyba Champion..., kiedyś widziałem w ogłoszeniach XS 650, ale przerobionego na Draga i Chopa - potraktownym przez chamski brzeszczot, a i kiedyś w Łomży znajomek miał wersje XS 650 Softchopper, jednak ramę miał taką samą jak zwykły XS- różnice : zbiornik, koła, siedzenie amfiteatralna wygięta jak baranie rogi kierownica...Rysiek- Jedwabne( 606 814 703) chyba ma numer telefonu do gościa, zapytaj...Pozdr. J-748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilekie dzięki. Stronki juz mam zapisane.

Dziekuje za kontakt do posiadacza. Może kilku by sie jeszcze i na FM znalazło :icon_biggrin:

Z tym "agrotjuningiem"

zbiornik, koła, siedzenie amfiteatralna wygięta jak baranie rogi kierownica...
myśle że dałbym rade coś zrobić :biggrin:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do SR 500 - żeby miał konkretny elektryczny rozrusznik, to moża brać pod uwagę, a tak przy najmniejszych kłopotach z gaźnikiem, max...wkur.... masz zapewnione...Pozdr. J- 748 S.

to znaczy ze XS latwiej sie odpala z kopniaka czy moze ma rozrusznik elektryczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rebel, sorki, ale dowiedziałem sie że ten motocykl dawno sprzedany....nie wiem gdzie...

XS ma i kopniak i elektryczny rozrusznik. Pozdr. J- 748

Spoko. Temat już rozesłany i czekam na wieści.

 

Sposób uruchamiania XS to kolejna fajna sprawa. Jak go nie z kopa to prądem :biggrin:

 

Nawet w Wikipedii jestspora dawka info o XS 650....

http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_XS_650

Edytowane przez rebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...