Limo Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 tzn fajek co nachodza na swiece?sa w dobrej kolejnosci moze maja przebicie i iskra ucieka,jest to mozliwe? Żeby to sprawdzić zapal moto w ciemnym pomieszczeniu. Jeśli jest przebicie to będzie widać iskry. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 w jaki sposób mierzyłeś kompresję? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowzan13 Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 kompresje mierzył znajomy mechanik mówił ze powinna chodzic,miał zegar do tego chyba jakis specjalny a tu nawet na pych nie łapie zrobiłem fotki rozrzadu moze tu cos narozrabiałem fotki sa w tych momentach jak na wale i wałkach zgrywaja sie znaki przepraszam za nie wyrazne fotki ale jak cos by było nie widoczne opisze to lub zrobie dodatkowe fotki jak stoi na znakach to krzywki najbardziej oddalone stoja po przeciwnych stronach widac to w miare na fotkach moge sprawdzic jakie krzywki na jakie zawory naciskaja,moze to ułatwi sprawe prosze tylko o pomoc link do fotek: http://img204.imageshack.us/gal.php?g=obraz534.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowzan13 Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 e chłopy pomóżcie z tym rozrzadem bez waszych rad sobie pewnie nie poradze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Twoje zdjecia pokazuja wal ustawiony w taki sposob ze wydaje mi sie stoi na kresce za litera F, a nie T i tylko polozenie jednego znaku na walku rozrzadu. A gdzie drugi walek ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowzan13 Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 (edytowane) drugi wałek jest tak blisko ramy ze nie dam rady zrobic fotki ale jest dobrze ustawiony,to moge zagwarantowac a znak na wale tez jest ok,zdjecie robione pod katem zeby było cos widac ale czy wałki nie sa gdzies pomylone?obrócone czy cos i jak jest tam jakis bład? Edytowane 26 Lipca 2009 przez kowzan13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Jezeli masz na walkach oznaczenia EX ( wydech ) IN ( ssanie ) to nie mozesz ich pomylic, jezeli zebatki byly zdejmowane to moze mozna je zalozyc odwrotnie, tzn zebatke od ssacego na wydech i odwrotnie, ale watpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowzan13 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 mozna załozyc odwrotnie,w tym problem w serwisówce np jak sa pokazane krzywki to one naciskaja czy sa poluzowane zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Jak zakladasz walki rozrzadu to wiadomo ze czesc zaworow bedzie zamknieta a niektore uchylone lub otwarte, dlatego zakladamy walki na podstawy i luzno skrecamy mostki ( oczywiscie czopy walkow i wnetrza mostkow nasmarowane, olej wlany do zbiorniczkow pod krzywki ) i potem powoli skrecamy uzyskujac na koncu wlasciwy moment, ktory zreszta nie jest wcale duzy. Podczas procesu przykrecania czesc krzywek naciska i uchyla / otwiera wlasciwe zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowzan13 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 no tak ale zaznaczone w serwisówce na czarno uchylaja zawory,o to mi chodziło bo nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Ja tez tego nie wiem bo nie widze twojej serwisowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowzan13 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 typowa serwisówka do 900rr po angielsku,z tego co wiem tylko taka jest na necie ok bede próbował cos zdziałac jutro bo bedzie pewnie chwila,bede pisał jak znowu cos bedzie nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 ZNAK NA wale powinnien byc ustawiony na "T", A jak z luzami zaworowymi?? Na Twoim miejscu zawiózł bym moto do serwisu. Niech wszystko posprawdzają czy wszystko dobrze podłączyłeś i ustawiłes . powinieneś ustawic 1-4 tłok w GMP i krzywki na zewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.