Djobeł Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Witam, Z problemem borykam się od końca zeszłego roku, usterka objawia się tylko podczas jazdy i występuje przy wyższych prędkościach. Problem polega na tym, że przy prędkości np 170-180km/h motocykl nagle zaczyna gubić obroty, kompletnie nie reaguje na gaz, po czym po krótkiej chwili lub zdecydowanej redukcji prędkości i biegów znowu wszystko wraca do normy. Proszę o jakieś sugestie - czy to może być wina gaźników? (Dodam, że przy małych prędkościach motocykl płynnie wkręca się na obroty i nic nie przerywa). Olej, wszystkie filtry także zostały wymienione i nadal bez poprawy. - czy może problem tkwi w wężykach, może coś jest zapchane...? W zasadzie brakuje mi już pomysłów co do przyczyn więc, jeśli ktoś spotkał się z czymś podobnym, bardzo proszę o pomoc! Pozdrawiam - Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Moze kranik lekko przypchany i powoli podaje paliwo? Przy tych predkosciach lubi pic szybko ;) Ja mam tak, ze przy wyzszych predkosciach nagle traci moc jakby odlaczyl cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 (edytowane) Ja od jakiegoś czasu , rok czy dwa mam to samo . I nie mogłem dojść WTF z tym sprzętem . Obecnie mam nową hipotezę . Otóż w kraniku są dwie membrany , jedna styka się z paliwem , na drugą działa podciśnienie . I właśnie ta druga wydaje się być przyczyną problemów . Łatwo ją sprawdzić , zdejmując wężyk podciśnienia z gaźnika i zassać przy użyciu paszczy . Jeśli membrana jest uszkodzona , to nie uda nam się utrzymać podciśnienia w wężyku po zatkaniu językiem . Onegdaj sprawdzałem również odpowietrzenie baku , filtr w baku , oraz sprawdzałem przepływ paliwa spuszczając je z komór pływakowych i mierząc ile litrów na sekundę . Zakładam że przy pełnym uchyleniu przepustnicy , podciśnienie w kolektorze spada , i już nie wystarczy żeby uszkodzona membrana dała radę zapewnić pełne otwarcie kranika . Usterkę usunąłem , ale jeszcze nie miałem okazji przetestować na długiej trasie , czy wpłynęło to na dławienie na wysokich obrotach . Możliwe że początki perforacji membrany parę lat temu , mogły mieć wpływ na zubożanie mieszanki paliwowo-powietrznej(poprzez obniżenie poziomu paliwa w komorze pływakowej) i przegrzewanie się silnika . Kolor świec udało się poprawić przez zmianę dyszy głównej (oczko więcej ). Po naprawie kranika mozliwe że wrócę do orginalnej . Edytowane 15 Lipca 2009 przez Dariusz L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pegaz Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 (edytowane) Ja mam jeszcze filtr paliwa pomiedzy zbiornikiem a gaznikami. Ale to pewnie juz sprawdziles. Zeby wkluczyc kranik/membrane mozesz sprobowac uzyc polozenia kranika na "wolny przeplyw". Wowczas paliwo Ci bedzie plynelo grawitacyjne. To ustaweienie jest zalecane do urchomieia motocykla po dlugim postoju lub braku paliwa w gaznikach, takze ostroznie zeby nie uszkodzic silnika. Edytowane 15 Lipca 2009 przez Pegaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Dzięki bardzo chłopaki za zainteresowanie tematem. Nie pozostaje mi nic innego jak spróbować skorzystać z waszych sugestii. Pewnie cięzko będzie wychwycić co jest przyczyną, bo z tego co pisze Dariusz to hipotez może być masa i to jest właśnie takie wkurzające...na końcu wymienię połowę motocykla a problem zostanie. Będę kombinował i wkrótce dam znać jakie rezultaty. Dzięki i pozdrawiam Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Dzięki bardzo chłopaki za zainteresowanie tematem. Nie pozostaje mi nic innego jak spróbować skorzystać z waszych sugestii. Pewnie cięzko będzie wychwycić co jest przyczyną, bo z tego co pisze Dariusz to hipotez może być masa i to jest właśnie takie wkurzające...na końcu wymienię połowę motocykla a problem zostanie. Będę kombinował i wkrótce dam znać jakie rezultaty. Dzięki i pozdrawiam Sprawdź też poziom paliwa w komorach pływaków. Zbyt mały daje identyczne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 brudne zaworki paliwowe w gaznikach.wyczysc i po sprawie.sprawdz tez filtr powietrza. napewno pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.