Nitomen Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Heeh. Drobne ryśnięcie, wyklepie się. :biggrin: Znajomek zawsze twierdził że Ducati to FIAT na 2 kołach. I przerażał go zawsze jeż na magnesie korka spustowego oleju. mam kolege mechanika moto z wlasnym serwisem w Szczecinie , gosc sie zna i jest ceniony za fachowosc, ale tez ceni sie za roboty - na widok makarona/wloszczyzny wlos mu sie jezy ...tez twierdzi ze tragedia w wykonaniu i trwalosci , nawet kilku letnie sprzety potrafia cieknac z polowek silnika , jego znajomy ma Bimote od nowosci z salonu , od kilku lat tym sie buja i jak co roku przyjezdza tym do niego na serwis wiosseny to gosc sie dziwi ze to jeszcze jezdzi. moj kolega mial enduro beta 400 nowke z salonu - silnik japan od suzuki DR 350 i tu nie ma uwag bo pieknie pracowal , ale reszta wloska - lozyska dzwigni zawieszenia po 5 tys km lekkiego terenu byly zajechane na amen , uszczelniacze zawieszenia byly historia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Bez przesady akurat nie za bezawaryjność lubi sie włoskie motocykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Nie chciałbym by to przerodziło sie w dyskusję o awaryjnosci włoskiej motoryzacji. Niemniej uważam że włoszczyzna, konkretnie Ducati jest bezawaryjne, tyle ze bardzo wymagające serwisowo. Nie wybacza zaniedbań itp. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 (edytowane) mam kolege mechanika moto z wlasnym serwisem w Szczecinie , gosc sie zna i jest ceniony za fachowosc, ale tez ceni sie za roboty - na widok makarona/wloszczyzny wlos mu sie jezy ...tez twierdzi ze tragedia w wykonaniu i trwalosci , nawet kilku letnie sprzety potrafia cieknac z polowek silnika , jego znajomy ma Bimote od nowosci z salonu , od kilku lat tym sie buja i jak co roku przyjezdza tym do niego na serwis wiosseny to gosc sie dziwi ze to jeszcze jezdzi. moj kolega mial enduro beta 400 nowke z salonu - silnik japan od suzuki DR 350 i tu nie ma uwag bo pieknie pracowal , ale reszta wloska - lozyska dzwigni zawieszenia po 5 tys km lekkiego terenu byly zajechane na amen , uszczelniacze zawieszenia byly historia. ??? Zajechanego sprzeta kazdej firmy moge Ci pokazac. Osprzet motocykla Ducati czesto pochodzi od wiodacych producentow jak brembo ohlins itd. do ducati seryjnie wrzucane jest to za czym inni biegaja by doposazyc swoja japonie. Ciekawe ile sezonow musi zaskoczyc Twojego mechanika Bimota by zauwazyl, ze nic jej nie dolega... Rozszczelniajace sie silniki??? nic o tym nie wiem. Zadnych problemow z lancuszkami, napinaczami o ktorych wszyscy co chwile sie rozpisuja na forum. Nitomen, siedzisz dlugo na tym forum, biorac pod uwage nawet to ze sa to stosunkowo rzadkie motocykle to nawet proporcjonalnie zauwazyles by w mechanice pojawial sie czesto watek ducati? To mowi samo za siebie. W 100% potwierdzam opinie Theodora. sadzisz. ze jezdzili bysmy maszynami, ktore sie sypia tak jak napisales?... Edytowane 4 Lutego 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 To że te motocykle wymagają trochę innego serwisu budzi w ludziach strach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Bez przesady - włoszczyznę którą miałem przyjemność robić to wcale nie były zajechańce, z żadnego wycieku nie było, a jedyne awarie wynikały z zaniedbań serwisowych, w tym również mogę zaliczyć włoskie motorowery. Pozatym ich jakość wykonania naprawdę nie jest zła, ba powiedziałby że się przykładają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Och-lins :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Silnik Suzuki TL 1000 jaki trafił do mnie w zeszłym roku. Prawdopodobnie zaczęło się od pęknięcia tłoka. Rzecz się działa na drugim biegu w okolicach odcięcia. Nawet koła zębate w skrzyni były uszkodzone. O dziwo nie było dziury w karterach. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4e75bb024944286.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8200aaa4fd1ee5c8.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 (edytowane) Och-lins :Dno zlapales mnie szybki post przed praca, tylko przedstawiles to tak jakbym to dodatkowo z myslnikiem napisal oprocz niepotrzebnego c :) Edytowane 4 Lutego 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Się zerwał łańcuszek SRAD750.https://lh6.googleusercontent.com/-z_kZffl7BzA/URC4SGyNpOI/AAAAAAAAFn8/7bVBpdGq5mM/s640/Zdj%25C4%2599cie0058.jpg https://lh6.googleusercontent.com/-8f3Vx14knQQ/URC4UsF38II/AAAAAAAAFoE/QriGInwqHzk/s640/Zdj%25C4%2599cie0061.jpg Foto łańcuszka już nie mam. Gixxer żyje i ma się dobrze. Używana głowica, łańcuch/napinacz/ślizgi nowe OEM. Przyczyna? Dwa rodzaje napinacza, ktoś włożył ten niewłaściwy, dłuższy i skręcił na chama. Pękła jedna płytka, frezowała ślizgi aż pewnego razu strzelił. Kat wjechał w kałużę, z której wystawała tylko kierownica. Potem jeszcze odpalony... To nie nagar, to błoto. A z oleju zrobiła się piękna pasta ścierna. https://lh3.googleusercontent.com/-urP7YM0RYNs/URC4nLReKCI/AAAAAAAAFoM/ot1aS6TmDlI/s912/Zdj%25C4%2599cie0075.jpg https://lh6.googleusercontent.com/-gmsQXuK9GoY/URC5GHHxHvI/AAAAAAAAFoU/PNLVE40AMM4/s912/Zdj%25C4%2599cie0076.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-Nob3z7pkz28/URC5P2W99sI/AAAAAAAAFoc/0pob97DSpM0/s912/Zdj%25C4%2599cie0077.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-sHrsSL3hof4/URC5dPC85eI/AAAAAAAAFos/EF2tBa0IHyc/s640/Zdj%25C4%2599cie0082.jpg Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Ej, dobry jest ten temat :lalag: . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 eee tam najlepiej to się 2T rozpadają ;) zwykle ukręci wszystko co ma na swojej drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Kx 500 kolegi z przed kilku lat. Pęknięty tłok przy wysokich obrotach. http://www.bikepics.com/pictures/753057/ http://www.bikepics.com/pictures/753055/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 eee tam najlepiej to się 2T rozpadają ;) zwykle ukręci wszystko co ma na swojej drodze. Podobno rozpędzone magneto Komara potrafi polecieć 70m jak się urwie. :biggrin: Małe 2T są delikatne, jak coś się urwie to masakruje wszystko, za duży "szok" dla tak delikatnej konstrukcji. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Małe ? ćwiara potrafi ukręcić cale bebechy a koszta remontu sa masakryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.