_michal_mistrz_ Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam mam takie pytanie do panów którzy się orientują w gaźniku dr 350.. mianowicie =, ostatnio w mojej DR przy wkręceniu jej na max. obroty pojawia się problem albo za szybkim odcinaniem paliwa albo dostaniem za mało paliwa... ? czerwona kreska na liczniku zaczyna się od 8,5 tys.. obrotów... a mi efekt odcinania pojawia się już po 7 tys. obrotów.. w wyniku czego spadło mi rozpędzenie jej do maxaz 135km/h do 115km/h,,,/ jak jadę ją na maxa jest tak że przerywa mi i szarpie ją... Pomocy !!! :rolleyes: Nie wiecie od czego to może być i jak to naprawić..? Co do zaworów to były ustawiane 2 tyg. temu... i myśle że ładnie pracują ponieważ po zdjęciu gazu następuje strzał z wydechu.. po mojemu to może trzeba iglice jakoś przestawić ale nie ma pojęcia czy to coś da..wogule... Doradźcie coś...!!??!? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_michal_mistrz_ Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 no dzięki za szybkie odpowiedzi....// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Zacznij od przeczyszczenia filtra powietrza i gaźnika, zobacz jaki kolor ma świeca i wtedy ewentualnie kombinuj z gaźnikiem, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Nigdy nie słyszałem o odcieciu paliwa :icon_eek: Może być odciecie zapłonu ale nie paliwa. Tak jak kolega wyzej napisał, przeczyść filtr powietrza i gaźnik, zobacz też na jakiej wysokości jest ustawiony pływak, o ile sie nie myle powinien być ustawiony na 65mm ale nie jestem pewnien. Iglica powinna byc na 3 rowku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 (edytowane) za podawanie paliwa przy maksymalnym otwarciu przepustnicy odpowiedzialna jest juz tylko dysza główna,więc sprawdż jak koledzy mówli świece a pozniej dysze główną czy nie ma zbyt małej przepustowości PS: Te zawory to chyba jednak źle ustawione bo strzelanie w wydech to typowy objaw wypalonego zaworu wydechowego, ale bardziej obstawiał bym na źle wyregulowany gaźnik(zbyt bogata mieszanka) a jak czeste te strzały w wydech? bo przy bardzo szybkim zamknięciu przepustnicy czasem to norma Edytowane 17 Lipca 2009 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_michal_mistrz_ Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Strzały z tłumnika następują po nagłym zdjęciu manetki z maksymalnych obrotów...!!!strzał następuje praktycznie po każdym takim zdjeciu!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 radze wyregulować gaźnik jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Strzały z tłumnika następują po nagłym zdjęciu manetki z maksymalnych obrotów...!!!strzał następuje praktycznie po każdym takim zdjeciu!! Jak masz seryjny wydech to ustaw iglice na środku, śruba regulacji składu mieszanki wykręcona ok 1,5 obrotu ( ale tu musisz sam dostroić ), zakładając że dysze masz oryginalne pozostaje tylko ustawienie odpowiedniego poziomu paliwa w komorze pływakowej, tu radze najpierw sprawdzić w jakim położeniu jest blaszka, zrobić nawet fotki żeby później było wiadomo jak była ustawiona. Poziom paliwa w mojej DR'ce ustawiłem metodą prób i błędów, mierzenie suwmiarkami odpowiednich odległości nic nie dawało ( ja miałem w dodatku sportowy wydech ), z gaźnikiem jest sporo zabawy, żeby go poprawnie ustawić... aha sprawdź jeszcze kolor świecy, czy zaworek pływakowy dobrze trzyma ( ale w sumie jakby puszczał to by były problemy z odpalaniem ) no i koniecznie filtr powietrza musi być czysty, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.