Skocz do zawartości

DR 350 za szybkie odcinanie paliwa..??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanie do panów którzy się orientują w gaźniku dr 350..

mianowicie =, ostatnio w mojej DR przy wkręceniu jej na max. obroty pojawia się problem albo za szybkim odcinaniem paliwa albo dostaniem za mało paliwa... ? czerwona kreska na liczniku zaczyna się od 8,5 tys.. obrotów... a mi efekt odcinania pojawia się już po 7 tys. obrotów.. w wyniku czego spadło mi rozpędzenie jej do maxaz 135km/h do 115km/h,,,/ jak jadę ją na maxa jest tak że przerywa mi i szarpie ją...

Pomocy !!! :rolleyes: Nie wiecie od czego to może być i jak to naprawić..?

Co do zaworów to były ustawiane 2 tyg. temu... i myśle że ładnie pracują ponieważ po zdjęciu gazu następuje strzał z wydechu..

po mojemu to może trzeba iglice jakoś przestawić ale nie ma pojęcia czy to coś da..wogule...

Doradźcie coś...!!??!? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od przeczyszczenia filtra powietrza i gaźnika, zobacz jaki kolor ma świeca i wtedy ewentualnie kombinuj z gaźnikiem, pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie słyszałem o odcieciu paliwa :icon_eek: Może być odciecie zapłonu ale nie paliwa. Tak jak kolega wyzej napisał, przeczyść filtr powietrza i gaźnik, zobacz też na jakiej wysokości jest ustawiony pływak, o ile sie nie myle powinien być ustawiony na 65mm ale nie jestem pewnien.

Iglica powinna byc na 3 rowku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za podawanie paliwa przy maksymalnym otwarciu przepustnicy odpowiedzialna jest juz tylko dysza główna,więc sprawdż jak koledzy mówli świece a pozniej dysze główną czy nie ma zbyt małej przepustowości

 

PS: Te zawory to chyba jednak źle ustawione bo strzelanie w wydech to typowy objaw wypalonego zaworu wydechowego, ale bardziej obstawiał bym na źle wyregulowany gaźnik(zbyt bogata mieszanka) a jak czeste te strzały w wydech? bo przy bardzo szybkim zamknięciu przepustnicy czasem to norma

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzały z tłumnika następują po nagłym zdjęciu manetki z maksymalnych obrotów...!!!strzał następuje praktycznie po każdym takim zdjeciu!!

Jak masz seryjny wydech to ustaw iglice na środku, śruba regulacji składu mieszanki wykręcona ok 1,5 obrotu ( ale tu musisz sam dostroić ), zakładając że dysze masz oryginalne pozostaje tylko ustawienie odpowiedniego poziomu paliwa w komorze pływakowej, tu radze najpierw sprawdzić w jakim położeniu jest blaszka, zrobić nawet fotki żeby później było wiadomo jak była ustawiona. Poziom paliwa w mojej DR'ce ustawiłem metodą prób i błędów, mierzenie suwmiarkami odpowiednich odległości nic nie dawało ( ja miałem w dodatku sportowy wydech ), z gaźnikiem jest sporo zabawy, żeby go poprawnie ustawić...

 

aha sprawdź jeszcze kolor świecy, czy zaworek pływakowy dobrze trzyma ( ale w sumie jakby puszczał to by były problemy z odpalaniem ) no i koniecznie filtr powietrza musi być czysty, pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...