sebaadampol Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Witam wszystkich Niedawno kupiłem sobie gsx 600f z 93'. Wszystko chodziło super aż do teraz. Jak odpalam moto wszystko jest dobrze, pali z pierwszego. Podczas jazdy na początku wszystko też jest ok do momentu aż rozgrzeje sie silnik.. wtedy pali tylko jakby na 2 gary, powyżej 6-7 tysięcy tak jakby załapują znowu wszystkie ale nie przyspiesza tak dobrze jak na chłodnym silniku. Jak sie już dobrze rozgrzeje to podczas jazdy w granicach 5 tys pływają mi obroty a jak sie zatrzymam to gaśnie i ciążko jest go odpalić.. dopiero jak troche ostygnie wszystko znowu jest w porzadku. Poza tym kilka razy mi sie trafiło że jak na rozgrzanym silniku(jak sie mulił) dodałem, dużo gazu i obroty jakimś cudem dochodziły do 10 tys to zaczynał migać mi kierunkowskaz. Na początku myślałem że to świece więc je wymieniłem ale dzieje sie to samo... Jak myślicie co to może być???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wg mnie to zawory, ew. mieszanka do wyregulowania - po rozgrzaniu jaki masz kolor świecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 jak wymieniałem to świece miały koleor taki szaro-biały. Ale dlaczego na dużych obrotach czasami miga mi kiernukowskaz???? tak jakby było jakieś spięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Czyli zawory i gaźniki do regulacji - masz za ubogą mieszankę :-). A co do kierunkowskazu to nie wiem - może masz jakieś zwarcie w przełączniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wielkie dzięki:) a wiecie ile to tak średnio może kosztować???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Kosztować może rożnie. Zależy co jest nie tak. :biggrin: Niedawno robiłem GSX750F starszego typu, gość chciał tylko aby ożywić sprzeta bo był martwy oraz mały serwis bo mało kasy miał. Końcowy rachunek wyniósł go ok.1700PLN. :biggrin: Wszystko się rozpadało w tym sprzęcie, na jednym cylindrze sprężanie ok.5, na pozostałych po 8. Przy odkręcaniu pokrywy zaworów z 8 śrub 6 wyszło razem z gwintem z mostka trzymającego wałki rozrządu. :biggrin: Do tego zero luzu na każdym zaworze, gaźniki to każdy inaczej ustawiony był itd. Wymiana oleju i filtra to była czysta formalność. Na końcu moto chodziło, byle jak ale chodziło. Gość nie miał zasobów na remont głowicy więc chciał żeby zrobić tak aby tylko jeździł. No i zrobiłem go tak na życzenie. A zachowywał się podobnie do twojego - zimny spoko palił, gorący pływał na obrotach, przy wkręcaniu gubił zapłony na cylindrach i "jąkał" się ostro. A synchronizacji gaźników w ogóle nie dało się zrobić. Albo chodził OK na rozregulowanych albo nie chodził wcale im bliżej ideału na wakuometrach było. Tylko nie miałem żadnych jajec z kierunkami jak dawałem gaz. :biggrin: I dobrze bo bym zwariował do końca z ta padaką. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 No mam nadzieje że z moim tyle problemów nie będzie:/ i że nie będzie to tyle kosztowało.. Ale wielkie dzięki za odpowiedź:) A czy może na to wpłynać to że przez własną głupotę i nieznajomość moto włączyłem kranik na PRI i stał tak ze dwa dni... było pod nim troche paliwa i dopiero później sie dowiedziałem o co chodzi;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 to siwdczy ze zaworki iglicowe nie trzymaja w gaznikach , tak czy owak moto na przeglad. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Na poczatku myslalem ze masz za bogata mieszanke, ale kolor swiecy swiadczy ze masz za uboga. Sprawdz czy krućce ssące sa nie popekane i nie ma zadnej dziury. Moze byc tak ze juz sparcialy i przez to jest za uboga mieszanka. Bedziesz robic serwis gaznikow, a problem moze lezec w dolocie. Sprawdz to i jest jest OK to gazniki by trzeba wyczyscic. Jak nie bedziesz niczym krecic to mozesz sam to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 to po czyszczeniu gaźników nie trzeba zrobić od razu synchro???? a i jeszcze jedno pytanie.. czy moge tak pojechać do mechanika??? czy nie stanie sie nic z moto??? bo nie mam żadnej przyczepy żeby go tam zawieźć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Jak nie masz opcji transportu to jedź tak do mechaniora. Nic nie powinno się stać jeśli nie będziesz petował po drodze. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Ok, wielkie dzięki wszystkim za odpowiedź:) jak oddam do mechanika to powiem co było nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Witam ponownie Chciałem jeszcze raz powrócić do mojego problemu gdyż nie oddałem jeszcze moto do mechanika, a więc odpaliłem dziś ponownie aby zobaczyć co sie będzie działo i go dokładnie obejrzeć i posluchać. Oczywiście dzieje sie dalej to samo co sie działo ale zauważylem że jak włączam światla to obroty spadają mi tak o ok 200-300. Czy to normalne?? A poza tym ewidentnie słychać z okolicy lewego gaźnika takie syki, jakby powietrzem dmuchał. Skąd mogą wydobywać sie takie dźwięki???. Nie chcący także dotknąłem fajki na 1 cylindrze i mnie popieściło więc myśle że przewody do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 przewody obejrzyj pewnie do wymiany jakas chyba to przypadlosc bo 2 kumpli w b6 to robilo co do syku to moze ciagnie lewe powietrze obejrzyj kapturki na dzonkach do regulacji gaznikow i przewody od do gaznikow no i airbox polaczenie gaznikow z cylindrami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaadampol Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Witam raz jeszcze:) A więc mieliście racje, po regulacji zaworów, czyszczeniu i synchro gaźników działa wszystko super:) ale mam kolejne pytanie do was, mechanik powiedział mi że przydałoby sie wymienić uszczelniacze w lagach. Ciężko jest to samemu zrobić?? jak do tego się zabrać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.