b182 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam, jak ustawia sie gaźniki w FZR 1000? Moj bike ma trochę za bogata mieszankę. Jak to wyregulować? Nie chodzi mi o synchronizacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 W serwisówce napewno masz napisane ile obrotów ma by wykrecona śrubka od składu mieszanki i od tego trzeba zacząc. teraz zależy co miałeś kombinowane - tzn komin orginał czy przelotówka :icon_question: filtr K&N czy zwykły :icon_question: masz Dynojety czy nie :icon_question: tak czy siak na ustawienich fabrycznych robisz rundkę(jesli się da oczywiście bo przy pustym wydechu może byc miesznka za uboga) isprawdzasz kolro swiec - po kolorze wnioskujesz w którą stronę krecic srubkami... Wkrecając robisz mieszanke bardziej bogatą a wykrecając bardziej ubogą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Dzięki serdeczne, właśnie głównie o kierunek kręcenia śrubkami mi chodziło. Na pewno mam za bogato. Więc troszkę mu zmniejszę dawkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 (edytowane) Po czym wnioskujesz ze masz za bogato? W jakim zakresie obrotów? Sama regulacja śrubką to praktycznie sam "dół", a właściwie wolne obroty. Edytowane 3 Lipca 2009 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 No też tak myślę właśnie ze ten skład regulowany śrubkami to tylko w zasadzie wolne obroty. Wnioskuję po tym że: 1. Troszkę chyba dużo pali (choc to 1000 stary to pewnie łykać musi) 2. Jak mu przygazuje to puści dyma czarnego. Ale to mój pierwszy przecinak i ja się na nich nie znam. Proszę więc o radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Zacznij od poziomu paliwa, sprawdzenia dysz głównych, położenia iglicy (jeśli jest regulowana). Jak dla mnei czeka Cię porządny serwis gaźników. Koniecznie sprawdź tez filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 No też tak myślę właśnie ze ten skład regulowany śrubkami to tylko w zasadzie wolne obroty. Wnioskuję po tym że: 1. Troszkę chyba dużo pali (choc to 1000 stary to pewnie łykać musi) 2. Jak mu przygazuje to puści dyma czarnego. Ale to mój pierwszy przecinak i ja się na nich nie znam. Proszę więc o radę. 1. A ile pali? i jak jeździsz? Jak będziesz kręcił silnik to zawsze łyknie więcej. 2. Dymek może sobie puścić bo to nie nówka sprzęt tylko stary gaźnikowiec. Stan mieszanki sprawdzisz po kolorze świec. Depnij się kilka km i wtedy obacz jak wyglądają świece. Jak są ciemne to mieszanka jest nie teges, jak są normalnie czyli szare lub kremowe (kawa z mlekiem) to nie grzeb nic. 3. Jak się nie znasz na przecinakach to też nic nie grzeb. Po prostu jeździj i naucz się kręcić manetką ekonomicznie. Litra nie trzeba tak męczyć żeby żwawo się kulał więc poćwicz wcześniejszą zmianę biegów. pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.