marcin5 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 (edytowane) Witam. Czy ktoś się orientuje czym różnią się poszczególne głowice? Numery katalogowe różnią się, ale pytam bo numerom katalogowym nie ufam. Same głowice wyglądają identycznie. Problem drąże ponieważ mam problem z najprawdopodobniej wytartą/stukającą dzwigienką zaworową. Na allegro pojawiła się głowica od M620 i tylko taka w tej chwili jest do dyspozycji. Być może ktoś ma inny pomysł na rozwiązanie problemu? Z góry dziękuje za wszelkie sugestie. Edytowane 23 Czerwca 2009 przez marcin5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Najpierw sprawdzić trzeba luzy i ewentualnie skorygować płytkami, uszkodzenie dźwigienki nie każdy potrafi rozpoznać nawet jak ją widzi, więc konieczna jest wizyta u kogoś obeznanego z tematem. Jeśli jest inny nr katalogowy to głowice się różnią i tyle, a w tej używanej głowicy skąd pewność że tam wsio gra? Używka to używka, wszystko może być, łącznie z brakiem prowadnicy zaworowej( a jeśli są inne zawory to i prowadnice mogą się różnić...).Czyli jeszcze raz: sprawdź luzy, ewentualnie skoryguj, przy sprawdzaniu luzów można obejrzeć dźwigienki i wymontować wałki- do sprawdzenia, tylko niech to robi ktoś obeznany, kto już to robił...a dopiero potem trzeba szukać odpowiedniego rozwiązania, jeśli zachodzi potrzeba wymiany dźwigienek- wymienić dźwigienki... itp... Pozdr. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin5 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Problem pomimo iż prosty z pozoru jest jednak bardziej złożony. Jedna Nowa dzwigienka zaworowa kosztuje ponad 700 zł, pomijam fakt oczewiwania na nią. Dwa proste powody, aby szukać altenatywy:) Same zawory na początku sezonu były regulowane i właśnie wtedy okazało się, że niby dzwigienka jest podrobiona. Teraz patrząc z perspektywy czasu zaczynam jednak w to wątpić. Dzwięk cykający/stukający jakby to był jednak niewyregulowany zawór, szczególnie słyszalny na ciepłym silniku. Innych objawów brak. Najważniejszą częścią tego kłopotu jest to, żę W okolicach Wrocławia brakuje człowieka, któremu pełen ufności mógłbym ten motocykl oddać. Znacie jakieś najbliżej położone 120% sprawdzone miejsce? Śląsk? Wielkopolska? Czy we własnym zakresie odkręcając dekielek mógłym sprawdzić ewentualnie luz na dzwigience? Czy nie ma takiej możliwoście, żeby to klarownie rozpoznać? ps.w numery katalogowe nie bez przyczyny nie wierzę. Sam pracuję w serwisie innej włoskiej marki i od kuchni wiem jak to z tymi numerami bywa. Na podstawie ducati też się o tym przekonałem dobierając paski do monstera. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 możesz samemu luzy sprawdzić, na www.ducati-klub.pl chłopaki zapodali linka do Youtube, no i w servisówkę trzeba się zaopatrzeć, naprawde wiele pomaga a kosztuje nie kosmos...wcale się nie dziwię dlaczego taka cena dzwigienki - prawdę mówiąc do mego Klekota kosztuje ok. 350 dol- t.j ponad 1000 zł..., trza szukać na dzwigni złuszczenia materiału, nierówności i wżerow..., wałki też należy obejrzeć...jak wyglądają krzywki i miejsca łożyskowania... Ducat musi nieco cykać szczególnie chłodzony powietrzem, w cieczowych dużo dzwieków wygłusza płaszcz wodny... Jeśli dzwignie w porządku i wałki są O.K. to chyba tylko gniazda zaworowe- już nie ma może mozliwości regulacji - bo są pozapadane- ale gniazda można kupić oddzielnie... Pozdr. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linekr Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam w klubie, mam podobny problem z glowicą. uważaj tylko gdzie dajesz moto, bo ja popełniłem fatalny błąd i teraz pokutuję. zaczęło mi coś stukać i też myślałem że to zawory lub jakaś pierdoła. oddałem moto do znajomego mechanika, co to wszystko naprawia. ma wielki serwis fiata, sam jest motocyklistą. myślałem że będzie super. moto stoi już 6 miesięcy, rozbebeszył połowę silnika i nic nie znalazł, zero luzów na zaworach, prawie nominalne pierścienie, zero luzu na tłoku, korbowodzie, panewce. wszystko jest ok. moto jak pukało, tak puka. też szukam całej głowicy żeby sprawdzić czy będzie inaczej. trzymaj się i owocnych poszukiwań, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Cześć, we wrocku podobno pracuje Maciej. Na pewno sobie z tym poradzi. Napisz do duke75 on wie coś więcej. Pozdr Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin5 Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 (edytowane) Cześć, we wrocku podobno pracuje Maciej. Na pewno sobie z tym poradzi. Napisz do duke75 on wie coś więcej. Pozdr Seb Dzięki! Wyobraź sobie, że 5 min PRZED Twoim postem zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś :) Długa historia...:) Jestem wstępnie umówiony. pozdrawiam! Edytowane 3 Lipca 2009 przez marcin5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.