mariuuuszek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam, dzisiaj zapaliła mi sie kontrolka F1 razem z kontrolka oleju. Z poczatku myslalem ze byl za maly stan oleju ale jest ok. Motor jest bardzo mulowaty tak jakby nie dostawał paliwa. Dodatkowo przy dzwigni zmiany biegów silnik jest zawalone smarem mozecie mi powiedziec od czego to moze być i czy ma to jakies powiazanie z ta kontrolka?? Motor ma orginalny tłumik nie byl wymieniany na sportowy. Motor w ogole nie ma przyspieszenia i chyba bede musial zaciagnac do serwisu bo sam jestem zielony w te klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 W F1 to kubica smiga :biggrin: To jest FI czyli Fuel Injection Kontrolki informują Cie wyraźnie, że problem tkwi w układzie paliwowym. Mógł pasć któryś z wtrysków lub zwyczajnie któryś z czujników albo też zwyczajnie gdzieś coś sie wypieło dlatego komputer przechodzi w tryb awaryjny. Co dokładnie go boli dowiesz się jeśli odczytasz błąd po przez złącze znajdujące się pod siedzeniem pasażera. Ps.1 Smar o którym piszesz jest raczej nadmiarem smaru z łańcucha i z w/w awarią nie ma nic wspólnego. Ps.2 Odstaw motocykl tak jak mówisz do dobrego serwisu bo już na pierwszy rzut oka widać, że pojęcie o mechanice masz znikome i możesz tylko pogorszyć sytucaje samemu grzebiąc. no i sprawa za która nalezy Ci się OPR - w dziale mechanika zakłądając nowy temat zawsze podaje się model motcykla i rocznik :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuuuszek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Heh to ze sie nie znam to fakt. Z tym smarem to po chwili sam doszedlem skad sie tam znalazł:) Modelu motocykla nie podalem poniewaz myslalem ze jak mam w opisie to wystarczy. Na przyszlosc bede wiedzial. Wiec tak jak w opisie posiadam Suzuki GSX R600 K4. A z tym FL to wyglada jak F1 :) Dzieki za informacje co to oznacza. Sam raczej tego nie zrobie wiec czeka mnie wycieczka do serwisu. Teraz dylemat gdzie?? Najblizej Suzuki jest we Wrocku, ale ponoc w jeleniej jest dobry serwic tyle ze nie suzuki. Moze ktos poradzic gdzie najlepiej pojechac z taka usterka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Skoro masz nikłe pojecie o mechanice, to jedyne co jestes samemu w stanie zrobić to sprawdzić czy ktoras z kostek sie nie wypięła pod zbiornikiem paliwa. W zasadzie dowolny serwis suzuki dysponujący komputerem od razu Ci powie co jest grane jak zawieziesz na diagnostyke swoje moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 w jg co prawda nie ma juz suzuki ale mozez zajrzec do yamahy na wincentego pola. a co ko kontrolki Fl to sprawdz wszyskie polaczenia przewodow odpowiedzialnych za wtryski. sprawdz tez wtyczke pod zbiornikiem paliwa, moze jest luzna. sciagnij sobie manuala z netu i sprawdz "fuel pump ralay" czyli przekaznik od pompy paliwa pod siedzeniem kolo bezpiecznikow. a przypadkiem alarmu ty nie masz? jesli to nic nie da to wal do elektryka, ale ja obstawiam na jakis kabelek od wtrysku bo w przeciwnym razie gdyby cos padlo w przekazniku albo w stacyjce to moto wcale by nie chodzilo......... no a jak juz to zrobisz i moto bedzie jak nowonarodzone to daj znac to polatamy razem bo mieszkam niecale 30km od ciebie. pozdro i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.