Skocz do zawartości

Przerywacz kierunkow kawa 636 04


uki80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. tak jak w temacie. rozebralem polowe motoru i szukam przerywacza kierunkow. jest tylko przekaznik. przerywacza nawet nie slychac jak cyka. nie ma go w zadupku gdzie bezpieczniki, nie ma tez pod pokrywa filtra potietrza. ja juz zbaranialem. moto nie mialo nic grzebane w instalacji wiec powinien byc w oryginalnym miejscu ale go nie widze, a na sluch tez nic nie slychac, a kierunki mrugaja (co prawda szybciej niz powinny ale mrgaja). poprostu ciasza a idac po kolei po kablach nie chu chu nic nie ma. to moze chociaz jakis potencjometr do ustawienia czestotliwosci mrugania gdzies jest? szlak mnie trafia. mam manuala 514 stron ale nie ma go na widokach rzutu instalacji z gory a wszystkie przekazniki sa. za to na schemacie instalacji jest przerywacz (turn signal switch) ale nie moge go znalezc w motorze. moze ktos ma pojecie gdzie go szukac? czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A turn signal switch to nie jest przypadkiem ten prztyczek przy lewej manetce? Nie wiem jak jest w 636 ale w mojej cebrze to przekaźnik odpowiada za miganie kierunków. Jak się uszkodził to kierunki zamiast migać dawały stałe światło. Po wymianie przekaźnika wszystko wróciło do normy. Przerywacza też szukałem w serwisówce ale nie znalazłem.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty wiesz, ze to faktycznie moze byc ten przelącznik "lewo, zero, prawo" nad przyciskiem klaksonu. ale w takim razie dlaczego kierunki migaja 2 razy szybciej niz powinny. wiem, ze sa diodowe i pobieraja mniej pradu stad w ukladzie mniejsza opornosc i tak to wyglada jak przy normalnych zarowkach kiedy jedna jest spalona. ale jak cholera je spowolnic? wlutowac jakis opornik w instalacje? czy moze jest gdzies jakis potencjometr do zwalniania czestotliwosci migania? mam manuala 514 stron w pdf'ie ale sa w nim bledy. na kazdym schemacie instalacji przewody sa podlaczane w inne miejsca chociaz kolory sie zgadzaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem moto ktore mialo z przodu oryginalne a z tylu zarowkowe ale malutkie. mrugalo 2 razy szybciej niz powinno. teraz zalozylem 4 kierunki diodowe i jest identycznie tak samo. czy jest jakas regulacja? czy trzeba opornik wlutowac? jesli tak to jaki, wie ktos moze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...