Klapek Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Krążą legendy o Sokołach, M72, Saharach a jak pojedziesz i wejdziesz do piwnicy to stoi rozszabrowana SHL. Jakieś 15 lat temu skończyły się czasy gdzie za 0,5 wódki można było wyciągnąć z szałerka jakieś cenne moto. Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 @Klapek czy ja się podniecam? Wiedziałem, że klient ma taki zbiór weteranów, kilka lat temu widziałem wszystkie "eksponaty". Niestety nie wiedziałem, że zmarł i to jest sedno sprawy. Jego szwagra znam, wie, że interesuje się motocyklami. Mógł coś wspomnieć o fakcie sprzedaży kolekcji... a że jest ćwokiem to mało powiedziane :evil: . Możliwe, że motocykle nie trafiły na złom, osobiście nie wierzę w to, że złomiarze w dzisiejszych czasach jeżdżąc po wioskach nie wiedzą co zabierają :wink: . Mówi się trudno, życie toczy się dalej :flesje: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Warto mimo wszystko miec oczy i uszy otwarte i trzymac reke na pulsie... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Nieprawda, jak sie szuka to sie znajduje, nie jest to co prawda HD WLA badz BMW sahara w stanie mennichym za flaszke, ale moze byc sliczna WFM za 200zł, badz komar sztywniak za 100, ale to tez zabytki i ciesza oczy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Witam, Zaczynam właśnie ożywianie pewnego ciekawego sprzętu :wink: Pannonia TLF 250 1960 Sprzęt jest "w proszku", ale po dogłębnym przejrzeniu wydaje się w miarę kompletny. Silnik na szczęście nie był rozbierany przez poprzedniego właściciela. Robię masę fotek, cześć wrzucam na bikepics: http://www.bikepics.com/members/jaszczur2/...p?i=1858464&s=0 Koszt: 200zł Planuję pełną renowację, efekty będę sukcesywnie opisywał na forum i uzupełniał profil sprzęta na bikepics. Jeżeli ma ktoś ma klamoty do Panki to proszę o kontakt :wink: jaszczur2 o2.pl POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Dopiero w praniu wyjdzie, że sporo części brakuje, ale mimo wszystko gratuluje i życzę powodzenia w przywracaniu do życia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 NIe chce cie zniechecac ale ponoc te motocykle ledwo jechaly a konsumpcja olbrzymia... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Kruca, MOC'u ale od kiedy zabytki używane z założenia do jazd relaksacyjnych w niedzielne świąteczne popołudnia muszą mieć moment obr. pozwalający zaorać pole i być oszczędne jak nie przymięrzając dzisiejsza chińszczyzna? A co do tej mocy to tak tragicznie też nie jest bo te sprzęty wyrabiały w zaprzęgu... I proszę mi tu nie zniechęcać kolegi bo wnioskuję że to jego pierwszy "złom" z prawdziwego zdarzenia, a takie cieszą najbardziej. GRATSY 4 rożek. Jak się zepniesz to będzie cudo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Fakt. Z efektem jechania to nie było najlepiej,biorąc pod uwagę że to 250. Konsumpcja była dość znaczna. Nie raz trzeba było pchać.MZ na 5 litrach pojeździło się troszkę, a tu na środku pola zoonk. W baku Sahara. Ale nie zmienia to faktu że, ładna,zadbana Panna robi wrażenie i łza w oku się kręci. Mój kuzyn ma dalej Pannę,którą mój dziadek kupił mojemu wujkowi (kuzyna ojcu) na urodziny. Stoi już z dobre 10 lat,a kuzyn tępa istota nie odsprzeda. A ja jak pomyślę o tym to mnie trafia. Życzę Powodzenia i Wytrwałości w odbudowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Liczę się z tym, ze braki wyjdą w praniu :) Co do właściwości jezdnych to absolutnie jest na drugim, może nawet trzecim planie :wink: Mam czym jeździć, a Pannonia ma być "meblem", który z chęcią się odkurza i przepala raz na miesiąc w piękny słoneczny dzień :) Myślę, że po świętach będę nakładał lakier. I tutaj moje pytanie: Macie jakieś ciekawe namiary na chromy oraz szkiełkowanie/polerke? Interesuje mnie WLKP a najlepiej okolice Poznania. Łożyska biorę z Albecco, mają super ceny a ja u nich jeszcze rabaty :smile: Tutaj mam spis: http://www.pannonia.hoffman.auto.pl/Instru...%20Pannonii.htm Chyba to byłoby wszystko, pytanie moje w tym miejscu jak w Pance wygląda główka ramy? U mnie wszystko wybite i zastanawiam się czy uda się coś dosztukować, jakieś pomysły? Podr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom1100 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Bardzo fajny sprzęt,gratuluje zakupu :clap: Widze że masz oryginalny kluczyk :notworthy: Jak skompletujesz to napewno będziesz zadowolony i sie nie zawiedziesz na pannonii,wiem co mówię bo kilka ładnych lat jeździłem na takim sprzęcie i to w trasy po 500-600 km. i nie jest prawdą że pannonia żre wiadro na sto,jak mieli dobite czy rozregulowane i jeździli po polach na dwójce to sie nie dziw że tak mówią.Przyśpieszenie ma dość dobre i w 4l się zmieścisz .Twoja ma 14KM ,późniejsze T5 miały 15-16KM i one mało odstawały od mz 250-sprawdzone w testach drogowych.Jakbyś miał problem z gaźnikiem to możesz śmiało zakładać pegaza,ładnie pracuje na nim.Powodzenia w kompletowaniu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Wszystkie zosliwe uwagi o Panonii to nieprawda, pierwsze modele miały feler, przy dłuzszych predkosciach zacierał sie tłok, co było szeroko krytykowane na łamach komunistycznej prasy, jednak problem ten usunieto i panonia stała sie niezawodnym i w miare szybkim motocyklem, zreszta o jego trwałosci swiadczy wielokrotne pokonywanie koła podbiegunowego przez fina Matti Viro który rozpropagował Panonie w Finlandii, polecam artykół w "Automobiliscie" 1/2008 A teraz moje cudo, jakis czas temu trafiłem WSK B1 dosc zadki egzemplaz ze wzgledu na kompletnosc i brak przeróbek jednak strasznie zaniedbany i zaswiniony, po przytuleniu i popieszczeniu musze ja sprzedac, tak to wyglada:( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b08c9dd306a7548.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Zakupione graty: uchwyty kierownicy 30zł licznik + przednie zawieszenie + korek paliwa 90zł nowa wiązka instalacji elektrycznej 53zł ceny z przesyłkami oczywiście poluje na szparunki (raczej naklejane wezmę bo malarz artysta ze mnie jak :notworthy: :icon_mrgreen: ) gumy - na bak i podnóżki komplet linek hmm łożyska w albecco, no właśnie panowie co z tą główką ramy? Jak to tam wygląda? Mówcie czy o czymś nie zapomniałem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 (edytowane) Widzę, że się napaliłeś. Tylko żebyś nie przepłacał! Lepiej zastanowić się 2 razy. No i instalację to można zrobić samemu na wzór starej, no chyba ze jej nie miałeś to wtedy jest to zdejka bardziej skomplikowane ;) Naklejane szparunki odradzam, lepiej kup samo logo a szparunki zrób przy pomocy taśmy cienkolniowej: http://www.swistak.pl/a5265827,3M-06408-47...IESKA-12mm.html Komplet linek kupowałem na allegro u "arecki.l" http://allegro.pl/item803152482_linka_link...czarne_kmp.html Z częściami spróbuj tu: "Sprowadzone z Węgier!!! Jeżeli czegoś potrzebujesz to dzwoń a napewno się dogadamy. Mam całe komplety tarcz sprzęgłowych, felgi, linki, pokrowce siedzeń i wiele innych oczywiście nowych części. Serdecznie zapraszam i pozdrawiam. Łukasz tel. 0 608 509 781 woj. mazowieckie." I daj znać czy to jeszcze aktualne. Gumki na Alle prowadzą "Junkersi" ale sa drodzy (tel 0 602 78 44 15 ) Możesz tez zapytać pod numerem 602 477 348 Jeśli chodzi o chromy do panny to tu masz cennik kolesia do którego dotrzesz przez mejla [email protected] "Golenie 160 zł za parę, ramka ref. 30 zł, kolanka 180 zł za parę, kopniak 40 zł, zmiana biegów 30 zł, hamulec 40 zł, kierownica z klamkami i uchwytami do połki 150 zł, tłumiki mogę pochromować ale niestety wgnieceń nie prostuje, 250 zł za parę." Nie wiem jaka jakość. Najlepszą renomą jeśli chodzi o renowację chromów może się pochwalić Gallux z Żor bodajże. Pokrowiec siedzenia u wies11 albo tapicer-11 na Alle. Literature znadziesz tu: http://www.forum.hoffman.auto.pl/downloads.php?cat=1 Na główkę ramy patentu nie mam. Daj zdjęcia jak to wygląda. No i zacznij szukać Duny! ;) Edytowane 28 Grudnia 2009 przez loopy1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 :notworthy: To spoooora pomoc, dziękuje :smile: Mam do niej oryginalną książkę :wink: Z tymi szparunkami to na prawdę jestem w kropce.. Dlaczego odradzacie naklejane szparunki? 3 warstwy bezbarwnego na górę nie załatwią sprawy? :icon_rolleyes: Z namiarów będę korzystał na pewno i oczywiście dam znać jak poszło :) Duna.. Na ten moment chyba marzenie.. Jak ktoś ma to proszę o kontakt :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.