Adam M. Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 A co regler ma wspolnego z ukladem zaplonowym ? Poza tym czy DR nie ma czasem zaplonu CDI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 A co regler ma wspolnego z ukladem zaplonowym ? Poza tym czy DR nie ma czasem zaplonu CDI ? No to Panie Adam M jak pan myśli co to morze być. Przyznaje to nie regulator. A i morze wie Pan jak sprawdzic moduł zapłonowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 (edytowane) ja w dr też miałem podobny problem , okazało sie że był urwany przewód wychodzący z silnika do modułu. Na wolnych obrotach szarpnij wiązką ,jak zacznie przerywać to jasna sprawa Edytowane 2 Lipca 2009 przez hz10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 a nie wiesz morze od czego był ten kabel. Bo jak był od regulatora przesunięcia kąta zapłonu to sprawa była by jasna. Dzisiaj sciagłem dekiel od strony zapłonu i zobaczyłem ze na kole zamachowym jest urwany jeden z wywarzników i koło ma lekki luz to morze byc przyczyną?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider143 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Zrób fotke i wrzuć na forum. Koło ma luz w sensie że jest niedokręcone do wału? Czy rusza sie razem z wałem korbowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Rusza sie razem z wałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Kolego piszesz tak nieprecyzyjnie, ze ciezko ci pomoc w jakikolwiek sposob, moze rzeczywiscie zdjecie ( dobrej jakosci ) by cos wyjasnilo. Nie bardzo wiem co znacza slowa wywarznik, czy regulator kata zaplonu, mysle ze najbardziej wskazana dla ciebie bylaby wizyta w serwisie. Zeby samemu zdiagnozowac uszkodzenie moto trzeba minimum niezbednej wiedzy technicznej i uzycia rozpoznawalnych przez wszystkich terminow, a tobie tego brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Linki do fotek. morze nie dobrej jakości ale widać ze jest tam blaszka wyłamana. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be1a0d5a74a271b5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7eeadcfeca0138d3.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Tak, widac ze rotor jest rozwalony, chociaz ciezko powiedziec dlaczego tak sie stalo, moze wlasnie powodem byl ten luz na walku. Na pewno to byla przyczyna nie wchodzenia silnika na obroty, ale dalej oceniac czy naprawiac ten motocykl na odleglosc raczej nie ma szans. Tylko serwis moze ci pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Dzieki za pomoc. To wymienie poprostu koło i już. A jak niebędzie dalej chodzić to bende dalej szukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.