bekier0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Witam problem polega na tym ze po pierwsze motocykl ciężko odpala a gdy już odpali chodzi tylko na ssaniu, po zrzuceniu na normalne obroty zaczynają się prawdziwe problemy :( , zaczyna strzelać w gaźnik po czym jeśli nie przytrzymam go na obrotach zgaśnie. Drugim takim niepokojącym mnie zjawiskiem jest bardzo szybkie zaczerwienianie się wydechów przy samym cylindrze po jakiś 60 sekundach są one czerwone żarzące na pomarańczowo. Jeżeli ktoś potrafi mi podpowiedzieć co możne być ewentualna przyczyna z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Z tego opisu wynika że przeskoczył łańcuszek rozrządu lub jakiś grzebolog naprawiał ten silnik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 reasumujac - motocykl do kompetentnego warsztatu - nie odpalaj go juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmx8 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Mam podobny przypadek z honda xl600r PD04. Sugerowano mi wypalone zawory ale po demontażu głowicy okazało się wszystko ok. teraz podpowiedziano znowuż gaźniki, zworki air cut. Miedzy czasie motocykl otrzymał nowy moduł zapłonowy, stator i zachowania ma podobne chodzi na ssaniu i lubi strzelać, wszystko oprócz czerwonych kolanek. Próbuj z tymi gaźnikami, wygląda na za uboga mieszankę skoro się tak grzeje, może to dobry kierunek, jeszcze z żadnym motocyklem nie miałem tylu przygód. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 napewno mieszanka w takim razie.skoro na ssaniu ma wiecej paliwa i działa ok(kolanka pewnie normalne) a po zamknieciu ssania grzeja sie do czerwonosci to po prostu za duzo powietrza.sprawdz dysze czy ktos nie wsadził za małej,poziom iglicy i membrane. watpie zeby to był podparty zawór w głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Posluchaj Piotra Dudka. To nie tylko uboga mieszanka, bo kolektory nie robilyby sie az czerwone. Zapewne przepala mieszanke przy otwartych zaworach wydechowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.