Rider666 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 witam mam cbr 600 z 89 r., i cos jest nie tak z obr, otuz po przygazowaniu bardzo wolno spada z obr, a podczas jazdy na 6 biegu jak sie dobrze rozpedze poczym puszcze z gazu i chce ponownie dodac gazu to przez sekunde ma zmulenie i dopiero zaczyna ciagnac, w moto ustawiałem zawory , i robiłem synchronizacje ale nie pomogło, sprawdzałem filtr powietrza i jest ok , wydaje mi sie ze to chyba przez zły skład mieszanki, a moze spróbowac obnizyc iglice ? o ile sie da w f1 , pomózcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Nie obnizaj zadnej iglicy. Synchronizacje musisz zrobic. Jesli robiles to zle to zrobiles. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Masz prawdopodobnie nieszczelne krocce ssace, oprocz tego przed synchro trzeba oczyscic i wyregulowac gazniki. Dopiero po tym mozna je synchronizowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zrób tak.Odpal maszynę zaczekaj aż się silnik zagrzeje i poczekaj aż w miarę równo zacznie pracowć silnik na wolnych obrotach.Jak już to nastąpi to pryśnij WD40 na króćce ssące,albo posmaruj je pędzelkie umoczonym w paliwie.Jeżeli obroty samoczynnie wzrosną to faktycznie króćce są nieszczelne.Notabene synchronizacja nie ma wpływu na pracę silnika pod obciążeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 zdjołem dzis gazniki , krocce są w porządku nie popekane i w miare elastyczne , wyczysciłem gazniki i przedmuchałem, i jedna rzecz mnie zastanowiła , jak wykreciłem kolejno sroby od składu mieszanki ,to nie było na nich oringów tylko same sprezynki, a chyba orinng powinien byc, sroby były wykrecone o 3 obr, jeszcze jedna rzecz jaka zrobiłem to wyciołem kawałek gabki i wsadziłem do tego filterka plastikowego co do gazników jest podłączony, bo nie było w nim wogole gabki, a moze to własnie przez to tak dziwnie z obrotami sie działo ? apropo do czego słuzy ten filterek ? bo jak dmuchnołem do niego to podnosiły sie iglice (podcisnienie) jutro jeszcze zobacze na membramy bo juz dzis nie zdażyłem i dam znac . A jeszcze takie pytanko mam czy normalnym objawem jest ze jak wykreciłem sruby od mieszanki na 3,5 obr to silnik pracował na ok 1800 obr i nie dało sie ich zmniejszyc bo przepustnice były całkiem zamknięte . > ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Filterek? W sensie powietrza? Łapie Ci skadś lewe powietrze jesli zamknieta przepustnica, a obroty wzrastaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Filterek? W sensie powietrza? Łapie Ci skadś lewe powietrze jesli zamknieta przepustnica, a obroty wzrastaja. No chyba to jest filterek , tak to wyglada http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/816ed731a9e813d1.html patrzyłem do manuala i powinna w nim byc taka gabka cienka a umnie nie było wiec dorobiłem, a co do wzrastania obr przy zamknietej przepustnicy to działo sie tak gdy wykreciłem sroby od mieszanki na 3,5 obr , i moze to tak maja sie zwiekszac obr ? nie wiem dlatego zapytałem czy jest to normalne, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Jak sie nie myle to część odmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 No wiec sprawdziles i okazalo sie ze krocce sa OK ( bardzo dobrze bo sa drogie ), natomiast musisz kupic oringi na sruby regulacji mieszanki, bo tamtedy wlasnie ciagnie lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.