Adam M. Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Przepraszam, czego sie spodziewales po 30 letnim motocyklu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 przed awaria elektryki mu to nie dolegało :/ ps. Pnie Adamie siedzi pan w Kanadzie ? O ile bardziej od reki macie tam czesci do takich staroci tloki pierscienie panewki czy co tam jeszcze jak to cenowo wygladało przy remoncie GS'a 1150 o którym kiedys tam Pan wspominał ? nie no czad po przejachaniu dzis około 100km zaczeła palic sie cewka zapłonowa, piuropusz dymu normalnie !!! co moze byc przyczyna tego stanu ? zwarcie ? dobije mnei ten motocykl :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Moj GS wymagal w gruncie rzeczy tylko wymiany pierscieni i wymiany uszczelniaczy prowadnic ( jesli chodzi o silnik ). Spodziewam sie ze w twoim tez nie bedzie wielkich problemow z mechanizmami, ale akcesoria elektryczne i instalacja moze byc na ostatnich nogach. Dlatego zamiast rozpaczac nad dziwnymi przypadkami tego motocykla zrobilbym zima wlasna instalacje, prostsza niz fabryczna, wymienil cewki, przeczyscil i nasmarowal wylaczniki , wymienil kostki na laczki zaciskowe itp. W obecnej chwili sprawdzil bym przede wszystkim jaki jest stan podstawowych przewodow instalacji zaplonowej i co powoduje zwarcia, oraz przewody te wymienil. Cenowo kochany to nowe czesci do starych Suzuki, kosztuja tyle co do nowych, u dealera najmniejsza nakretka kosztuje ponad dolara, rozrusznik $500, tylny amor ponad tysiaka itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 a czy cewki od malucha 2 iskrowe te male czarne dało by rade zastosowac w moto bez wiekszych przeróbek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 a czy cewki od malucha 2 iskrowe te male czarne dało by rade zastosowac w moto bez wiekszych przeróbek ? W tego typu instalacji na pewno tak, ale potrzebowałbyś cewek starego typu, do zapłonu "przerywaczowego". W ostatniej wersji malucha stosowano zapłon elektroniczny i cewki miały inną oporność niż poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 heh najlepsze jest to ze cewki działaja ! robi sie tylko zwarcie po jakims czasie jak wlaczy sie zapłon i sie z jednej kopci dymem i czyms jak kalafonia smarka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 heh najlepsze jest to ze cewki działaja ! robi sie tylko zwarcie po jakims czasie jak wlaczy sie zapłon i sie z jednej kopci dymem i czyms jak kalafonia smarka ! To znaczy, że nie działają. Przebicie się ujawnia po nagrzaniu. Cewkę możesz wymienić na dowolną od zapłonu bateryjnego. Podejrzewam, że działać może też niejedna butelkowa z iskrownika (taka jak w małej Jawce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.