Skocz do zawartości

Regulacja gażnika KLR 250 --> pływak + iglica


Rem0veR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Znowu potrzebuję Waszej pomocy.

Otóż mam problem z gaźnikiem (dokładnie z pływakiem i iglicą).

Problem polega na tym że paliwo wylewa mi się przez przelew, tak jakby iglica nie tamowała dopływu paliwa do gaźnika. Dzieje się też to podczas jazdy. Natomiast jeśli wleje 2-3l to nic sie nie dzieje.

Dzisiaj zatankowałem cały bak i nie mogłem jeździć wgl bo cały czas benzyna sie lała.

Więc pytanie: jak wyregulować pływak aby domykał on wystarczająco iglicę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...