Skocz do zawartości

O co tu chodzi?


Ronissj16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam pewien problem... Zacznę od początku...

Kupiłem Aprilie RS 125 z 2000 r 2 tyg temu... Motor jechał max 130km/h... Jest to wersja MP Variant czyli orginalnie blokowana do 80 km/h... Motor wręcał spokojnie 12 tys obrotów... Ale nie chodził tak jak powinien... Dławił się na niskich obrotach... oddałem go do kolegi mechanika...Wyczyścił membrane filtr wymieniliśmy świece i oczywiście czyszczenie gaznika... No i tu sie zaczyna ;] w gaźniku byly cuda... pływak był przewiercony... nie wiem po co i dlaczego... i co za mag giver to robił wcześniej... Mechanik załatał pływak jest teraz szczelny... Gaźnik został rozebrany na czesci pierwsze i dokładnie wyczyszczony... Złożyliśmy wszystko jak trzeba...ale... jeszcze nie było tak jak powinno być... na niskich obraotach my gaz a on się dławił... Mechanik stwierdził, że jest za mała dysza paliwowa... delikatnie ją rozwiercił... hmm... Złożyliśmy wszystko... motorek się nie dławi nic ;] ładnie chodzi... ale!... wkręca max 8 tys obrotów ;/ czyli tak jakby był orginalnie blokowany do tych 80 km/h ( wersja MP ). Byłem u następnego znajomego... mial 5 RSek... ma coś chłopak pojecia... więc tak... rozblokowalismy moduł... został wyciągniety zawór wydechowy... tzn. taki język... a dziurka po nim zaspawana i wszystko chodzi ladnie pięknie... ale... motor nadal wkręca tym razem max 8/9 tys obrotów... Więc naszym zdaniem problemem nadal jest gaźnik... Proszę o pomoc w tej sprawie... Jakieś porady...

 

P.S

Mam orginalny gaźnik 28 mm (spalanie motoru około 6l / 100 km)... co lepiej:

kupić do niego dysze o różnych rozmiarach i wkońcu sie dopasuje odpowiedznie... ?

Bo mam też możliwość wymiany z kolegą mój gaźnik + 100 zł za gażnik dellotro 34 mm...

Jak mocno zwiększy się spalanie ? Czy porównywalna moc będzie odczuwalana? Opłaca się zakładać ten większy gaźnik... ? Jeżeli motor ma mi palic 8/10 l na 100 km to przykro mi ale nie będzie mnie stać żeby nim jezdzic... Mam dopiero 16 lat nie pracuje jeszcze nigdzie ;p

 

Proszę o pomoc i z góry dziękuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Mechanik stwierdził, że jest za mała dysza paliwowa... delikatnie ją rozwiercił" Jak na moje oko dysz sie nie rozwierca tylko kupuje wieksze. Chyba ze mechanik ma dokladnosc pracy do 1/100mm ;) Niech sie ktos inny wypowie, ale jak dla mnie kwestia dyszy.

Swoja droga na wolnych obrotach sie dlawil? Od tego jest sruba skladu mieszanki. Dziala do 1/4 otwarcia przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc?

nikt nie jest w stanie mi pomóc?

nie wiecie jak pozbyc się tego problemu ;/ ?

 

Sprobuj cos znalesc na www.125.pl. Ja od dwoch tygodni sie mecze z podobnym problemem i wydawaloby sie ze taki prosty 2T ajednak RS maja duzo tajemnic.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a on nie ma zaworu na wydechu? - bo coś mi się kolebocze po łbie - jak będzie domknięty to efekt będzie jaki będzie

 

a on nie ma zaworu na wydechu? - bo coś mi się kolebocze po łbie - jak będzie domknięty to efekt będzie jaki będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu tkwi problem jak masz zawór wydechowy to go się nie usuwa tylko reguluje

a jak go zaspawałeś to będzie ci się dławił ja tak miałem przy swojej rs-c jak mi elektromagnes padł

teraz możesz spróbować odblokować dyfuzor na wydechu powinien się wkręcać co najmniej do 11tys

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...