Skocz do zawartości

Ronissj16

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ronissj16

  • Urodziny 07/15/1992

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia RS 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10528146

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zagórów

Osiągnięcia Ronissj16

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. więc? nikt nie jest w stanie mi pomóc? nie wiecie jak pozbyc się tego problemu ;/ ?
  2. ale kreci i nie chce odpalic czy czasami sie zacina rozrusznik ( nasicniesz starter i tak zawyje i nic ) jezeli tak to sprawdz bendix bo sie zacina wyczysc do dobrze... ale jezeli to nie to... to ja tez juz nie mam pomysłu...
  3. Mówił, że nie raz tak robił i wszystko było ok... Wiem, że dysz się raczej nie rozwierca ;] dysza ze stożka idzie... Proszę o wypowiedzi innych co o tym sądzicie...
  4. Witam! Czy wybiera się ktoś z Was na Zlot Motocyklowy we Wrześni ? Jest on 26-28 czerwca ;] Słyszałem tylko, że zmieniona jest miejscówka ponieważ ekolodzy widzieli tak jakieś problemy... Wie ktoś coś na ten temat ;p ?
  5. shiningami Dziękuje serdecznie miałeś racje... to czujnik... nic nie musiałem wymieniać... wyczyściłem tylko ten styk co zakłada się na ten czujnik wszystko złożyłem i jest git ladnie wyświetla temperature ;] dziękie + dla Ciebie pomogłeś mi
  6. Witam! Mam pewien problem... Zacznę od początku... Kupiłem Aprilie RS 125 z 2000 r 2 tyg temu... Motor jechał max 130km/h... Jest to wersja MP Variant czyli orginalnie blokowana do 80 km/h... Motor wręcał spokojnie 12 tys obrotów... Ale nie chodził tak jak powinien... Dławił się na niskich obrotach... oddałem go do kolegi mechanika...Wyczyścił membrane filtr wymieniliśmy świece i oczywiście czyszczenie gaznika... No i tu sie zaczyna ;] w gaźniku byly cuda... pływak był przewiercony... nie wiem po co i dlaczego... i co za mag giver to robił wcześniej... Mechanik załatał pływak jest teraz szczelny... Gaźnik został rozebrany na czesci pierwsze i dokładnie wyczyszczony... Złożyliśmy wszystko jak trzeba...ale... jeszcze nie było tak jak powinno być... na niskich obraotach my gaz a on się dławił... Mechanik stwierdził, że jest za mała dysza paliwowa... delikatnie ją rozwiercił... hmm... Złożyliśmy wszystko... motorek się nie dławi nic ;] ładnie chodzi... ale!... wkręca max 8 tys obrotów ;/ czyli tak jakby był orginalnie blokowany do tych 80 km/h ( wersja MP ). Byłem u następnego znajomego... mial 5 RSek... ma coś chłopak pojecia... więc tak... rozblokowalismy moduł... został wyciągniety zawór wydechowy... tzn. taki język... a dziurka po nim zaspawana i wszystko chodzi ladnie pięknie... ale... motor nadal wkręca tym razem max 8/9 tys obrotów... Więc naszym zdaniem problemem nadal jest gaźnik... Proszę o pomoc w tej sprawie... Jakieś porady... P.S Mam orginalny gaźnik 28 mm (spalanie motoru około 6l / 100 km)... co lepiej: kupić do niego dysze o różnych rozmiarach i wkońcu sie dopasuje odpowiedznie... ? Bo mam też możliwość wymiany z kolegą mój gaźnik + 100 zł za gażnik dellotro 34 mm... Jak mocno zwiększy się spalanie ? Czy porównywalna moc będzie odczuwalana? Opłaca się zakładać ten większy gaźnik... ? Jeżeli motor ma mi palic 8/10 l na 100 km to przykro mi ale nie będzie mnie stać żeby nim jezdzic... Mam dopiero 16 lat nie pracuje jeszcze nigdzie ;p Proszę o pomoc i z góry dziękuje
  7. ok sprawdzę tą możliwość jade zaraz do mechanika wiec zobaczymy o co tam chodzi ;]
  8. Witam serdecznie! Jestem nowym użytkownikiem i od tygodnia posiadaczem Aprili RS 125 rok 2000. Jest to mój pierwszy motor takiego "pokroju". Mechanikiem nie jestem więc proszę Was o pomoc... Otóż... Jeżeli ktoś miał doczynienia z tym motorkiem to wie, że posiada on taki komputerek, który wyświetla temperature, godzinę i czas okrążeń... Ale przejdźmy do sedna sprawy... Chodzi o temperature... Jeżeli motor jest zimny na tym komputerku pisze " cold " czyli z ang zmino :) Problem polega na tym, że nawet jak motorek pochodzi z 15 min przejade się nim... pojeżdże... i tak na wyświetlaczu pokazuje " cold ". Zdarza się ze na kilka sekund pokaze się temp 30 , 40pare , max 60 stopni ale to tylko na chwilke i zaraz znowu jest " cold " ... O co tu chodzi? Czy w tych motorach tak jest ? Czy coś jest nie tak z tym komputerem? Może motor się nie dogrzewa?? ;/ Przyczyna : termostat ? Nie mam pojecia... dotykajac chłodnicy jest ona ciepła ( gorąca )... Proszę o pomoc ! z góry dziękuje P.S. Kranik w takiej Aprili jest podciśnieniowy ? - tak poza tematem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...