Nitomen Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 witam kupilem nowy gaznik mikuni tm 40 do mojej Xr ki , zamontowalem go , ale wymaga regulacji . Ciezko pali , podczas kopania czasem jak by miala juz zaskoczyc . Wykrecilem swiece i jest sucha oraz jasno szara , sklad mieszanki na wolnych jest wedle instrukcji gaznika na 1.5 obr , ale podkrecalem na 3 i nic nie dalo. Pozatym jak odpali to jezdzi eXtRa , roznica ogromna w mocy i elekstycznosci , przy schodzeniu z obrotow mocna strzela w wydech ( nie caly czas , w pewnym zakresie obrotow). Jak dalej regulowac ? jutro podniose iglice o zabek , zobacze jakie beda efekty . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Śrubkę od składu mieszanki powinieneś raczej wkręcić gdy masz zbyt ubogą mieszankę. Możesz też spróbować podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Sprawdz czy sruba regulacji mieszanki to czasem nie sruba powietrza. Wowczas regulacja dziala odwrotnie. Zacznij ustawienie od calkowitego opuszczenia przepustnicy na dno gaznika ( rozkrec regulacje linki ) i dopiero z tego polozenia podnos sruba wolnych obrotow. Sprawdz uklad ssania, czy pracuje wlasciwie, jezeli wszystko jest dobrze to podniesienie poziomu powinno pomuc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 kilka energicznych ruchów manetką przed kopaniem nie pomaga? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 a wiec wstepnie ustawilem gaznik . Najpierw dalem iglice o zabek wyzej , ale silnik dlawil sie podczas przejscia z obrotow wolnych na szybsze po musnieciu gazem , wiec opuscilem o zabek nizej niz bylo fabrycznie , silnik wkreca sie rowno na obroty , ale nadal ma odpaly ze czaem po musniesciu gazem zgasnie i ciezko go odpalic, oraz po zgaszeniu wylacznikiem zaplonu ma problemy z odpaleniem . Podczas kopania tak jak by zalapywal , odzywa sie, ale odpali dopiero po 10 - 15 kopach , wyglada jak by sie zalewal. Strzelanie w wydech nadal wystepuje . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Potrzeba mu wiekszego "przelania" tyle ze nie ma takiej mozliwosci, bo nie ma zatapiacza plywaka. Ten sam efekt mozesz uzyskac ukladem ssania, sprawdz czy tam wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 hmm gaznik byl nowy, nie uzywany wiec sadze ze dziala, gadalem z gosciem co tez ma xr z tym gaznikiem i ma podobnie , czasem pali za 1 a czasem za 15 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Polecam Ci stronke http://www.mikuni.com/fs-tuning_guide.html Sam ze swoim TM40 sie nawalczylem ale warto bylo. Milej walki. PS Moze wystarczy odetkac lub zatkac jak jest odetkana jedna z dysz z tylu gaznika (fabrycznie zatkana ale jak gaznik jest dedykowany to czasami zmieniaja ja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 jeszcze mi cos tu niegra, przy odpalaniu zimnego moto na ssaniu , jak zalapie to strasznie sie dlawi na wolnych obrotach , po dluzszym czasie zgasnie, musze wylaczyc ssanie odrazu po odpaleniu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Tak samo mialem w klxie ssanie tylko do odpalenia i odrazu trzeba bylo wylaczyc bo inaczej "umieral" (dostawal za bogata mieszanke i to o wiele) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 no ale nie powonno tak byc . Umowilem sie z gosciem mechanikiem dobry szpec od xr, nie jednego mikuni juz regulowal , ma mi go ustawic bo ma rozne dysze. Mi sie wydaje ze dysza wolnych za mala , glowna tez moze byc mala. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.