mikoval Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Witam! Wybieram sie samotnie do Norwegii i pomyślałem o zakupie zestawu naprawczego M&M do opon bezdętkowych. Czy ktoś potrafi mi doradzić czy warto to mieć ze sobą i jak to zastosować przy drodze nie mając stopki centralnej tylko nóżkę boczną? Przyznaję się nigdy nie zdejmowałem koła i opony z motocykla.... Dziękuję za poradę. Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Stopka to chyba najmniejszy problem. Ważniejsze czy znajdziesz dziurę, dasz rade wydłubać to co sie w niej znajduje (najlepiej jak to będzie gwóźdź) i wkleić odpowiednio kołek. Do tego nie potrzeba centralnej stopki... przy odrobinie wprawy oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 A myslałeś o tym http://www.holts-kolo-zapasowe.pl/ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 A myslałeś o tym http://www.holts-kolo-zapasowe.pl/ ? Ostanio mieliśmy ze znajomymi "przyjemność" skorzystania z takiego cudu w drodze na zlot do Czestochowy. Działa idelanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Ktos mi mówił ze jest problem ze zmianą pozniej koła wypełnionego tym preparatem. Jak było w Waszym przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Tego akurat nie wiem, ale raczej nie było kłopotu - gdyby był na pewno bym się o tym dowiedział. Pianka ta nie jest na tyle "twarda" aby mogła powodować jakieś problemy ze zdjęciem gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 fajnie by bylo sie dowiedziec jak potem to wygladalo przy zmianie opony :) i pytanko jakie predkosci utrzymywaliscie?? Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 holts- jest najlepszym rozwiazaniem. na podobnym srodku przejechalem w us cala droge z nevady do chicago moja road star xv.na poczatku byly obawy troche rzucalo i ostrzezenie o nieprzekraczaniu 30 mil.jechalismy srednio 65mil.po przyjezdzie w warsztacie zdjeli laczka wyplukali i.... wyrzycili!bez obaw.po prostu byl zdarty, ale od przebiegu ponad 15k.mil.mysle ze to na dlugie /i nietylko/wyprawy to jest najszybka i w pelni bezbieczna naprawa. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 no i to juz jest konkretniejsza odpowiedz dziekuje :) Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoval Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 :biggrin: Dzięki za odpowiedź. Najśmieszniejszą poradę dostałem w sklepie. Trzeba to kupić wtedy na pewno się nie przyda.... Jak nie zabiorę to flak murowany.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Z tym preparatem do opon jest tak że nielubią jego niektórzy fachowcy. Jak trafisz na takiego to Cię pogoni. Kołkowanie jest lepsze, obejdzie się bez fachowca. Lateks to tylko chwilowa pomoc. nie powinno się z tym jeździć zbyt długo. Z tego wniosek trzeba przygotować się na dwa sposoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 ja dwa sezony temu zjechałem na kole w spray'u ze Słowacji w sumie ponad 700 km. po zastosowaniu tego preparatu opona nie nadaje się do wulkanizacji ale to nie powinien byc problem bo opon motocyklowych nie powinno się łatać w jakikolwiek sposób. kołkowanie i koło w spraay'u to środki tymczasowe pozwalające dojechać do domu czy jakiegoś zakładu i zmienić oponę na nową. wiadomo opony są drogie i dlatego w naszym kraju ludzie śmigają na oponach łatanych kołkowanych i cholera wie jeszcze jakich i to o zgrozo na super sportach. co do widoku jaki jest po zdjęciu opony to nie jest źle, wbrew temu co ludzie piszą i mówią (dlatego że nie mają o tym pojęcia) to nie jest żadna pianka. jest to płyn który reaguje z wewnętrzną warstwą opony i rozpuszcza ją lekko co w konsekwencji prowadzi do samoczynnego zwulkanizowania opony. podobny efekt można uzyskać wlewając do przebitej opony mleko - pomijając zapach. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Ostanio mieliśmy ze znajomymi "przyjemność" skorzystania z takiego cudu w drodze na zlot do Czestochowy. Działa idelanie. Dobrze wiedzieć. Musze się zaopatrzyć w taki wynalazek. MOTUL też już coś takiego produkuje: http://moto.allegro.pl/item639334278_bombk...rawy_opony.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 tyko po co kupować motula za 40zł + przesyłka jak można za 20zł kupić takie cacko na większości stacji, no chyba że masz jakiś sentyment do konkretnej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek78 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Pianka daje rade, ale na małe dziurki, po drodze do Częstochowy znajomy złapał wkręt w oponę i pianka cala wypłynęła, ja bym polecał zestaw do kołkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.