Predatorq Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 (edytowane) Motor na liczniku ma 13 tyś. obr. na min. jak dobrze pamiętam, a on już nawet przy 6 tyś. (na pierwszym biegu) zaczyna się ciąć, brakuje mu paliwa (zatankowany na połowę baku)... Dzisiaj wybrałem się na 'wycieczkę' motorkiem a on dobre trzy razy po drodze mi zgasł, całkowicie odcięło mu dopływ paliwa :/ Na każdym biegu nim szarpie (zabiera paliwo, zaraz oddaje i tak w kółko), nawet ciężko się rozpędzić jak mam wyższe biegi (4,5) to nie da się go ciągnąć do więcej niż 4 tyś. obr. na min. :/ Co jest nie tak? :/ :( Paliwo: Pb98 Przebieg nie duży bo: 13 tyś. Rok: '04 Edytowane 28 Maja 2009 przez Predatorq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 motocykl do serwisu na przeglad ukladu zasilania i cala filozofia - robiles duzy serwis przed sezonem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predatorq Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Nie, nie robiłem przeglądu, motocykl świeżo kupiony... Jakieś 3 tyg. temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 (edytowane) Jak słyszę serwis to misię scyzoryk w kieszeni otwiera... Stary to na gaxniku jest?? Czy na wolnych obrotach rpacuje równo?? Jak stoisz na postoju i wkręcasz go na obroty na luzie to się wkręca normalnie?? Jeśli tak się dzieje, czyli na luzie wkręca sie norlmalnie a w czasie jazdy zdycha. Wyjmij filtr paliwa i wsadź nowy. Rozkreć gaźnik i wyczyść. Powino ustapić. Jesli to nie to szukaj w elektryce. Świece, czy zaplony gdzieś nie uciekają... Tak czy inaczej zacznij od układu paliwowego. Sprawdź czy pompa paliwowa działa prawidlowo. Jak nie masz seriwsówki poszukaj w necie jak ją sprawdzić... Edytowane 28 Maja 2009 przez wykrzyknik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Predatorq jeśli szukasz serwisówki to sprawdź PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predatorq Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Na wolnych obrotach pracuje równo, jak mam luz i gazuje to też lajcik, wtedy wszystko ładnie śmiga... Tylko w czasie jazdy. Ok to zabieram się do roboty. Dzięki chłopaki... Jak czegoś nie bd wiedział to bd pytał w tym temacie... Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam i narazie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Sprawdź odpowietrzanie baku. Bardzo często to właśnie to jest przyczyną. Na luzie bez obciążenia, nie potrzebuje tyle paliwa aby wkręcić go na wysokie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 mnie sie z kolei otwiera na haslo domorosli grzebacze i spolka doradcow z internetu - jesli kolega nie ma pojecia co moze byc powodem takich obiawow to jak sobie ma poradzic z ich usunieciem? zgaduje rowniez ze nie posiada podstawowych narzedzi do wykonania takiej pracy. jego małpy - jego cyrk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Szynszyl a ile to trzxeba mieć nażędzi żeby wymienic filtr paliwa, wyczyscić gaźnik??? Człowieku to każdy motocyklista powinien umieć zrobić sam.... Tak jak wymienić świece, oponę czy wymienić bezpioeczniki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 yo! przy sytuacji opisanej przez kolege tj. brak serwisu po zakupie motocykla nieznanego pochodzenia ilosc wlasciwych narzedzi jak tez poziom wymaganej wiedzy uwazam za dosc spory. dodatkowo nie zgadzam sie jakoby motocyklista mial sie znac na mechanice motocyklowej i samemu dokonywac koniecznych napraw czy czynnosci serwisowych. czasy komarkow i wsk juz dawno minely. motocykl o ktorym mowimy wymaga przegladniecia luzow zaworowych ( w tym silniku regulacji dokonuje sie przy uzyciu plytek zaworowych umieszczonych pod szklanka co dodatkowo utrudnia zadanie), wyjecie, wyczyszczenia i regulacji gaznikow jak tez sprawdzenia wlasciwego zsynchronizowania zaplonu. sadze, ze jest to zadanie przerastajace mlodego mechanika - amatora. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Gaźników???? Wydaje mi się, że gaźnika.... Objawy jakie przedstawił ewidętnie świadcza o braku paliwa... Motor na luzie wkręca się w obroty bez problemu, natomiast problem pojawia się pod obciążeniem gdy paliwa mu już niewystarcza.... Czasy komarów i WSeK.... dobre :-) Sory ale jak chcesz się dawać dymać serwisom to Twoja sprawa... :-) Jasne, że można nic nie wiedzieć, nie mieć żadnego pojęcia o swoim moto bo po co?? Ja już nie mówię orozbieraniu silnika, regulacji zaworów, ustawianiu zapłonu... Jednak podstawy jakie opisalem warto umieć zrobić. Oszczędza to sporo kasy.... Ja od serwisów staram sie trzymać z dala i tych motocyklowychi samochodowych no chyba, że nie mam wyjścia... Z walką np z lomputerem w Mitsubischi nie byłem w żaden sposób sobie poradzić i nawet nie próbowałem.... Za to wymiana tylnego mostu w 4runnerze to już żaden problem :-) To co zalóżyciel tegowątku ma do sprawdzenia warto umieć zrobić samemu.... Bo np polecisz gdzieś za granicę, będziesz na jakimś zaduppiu, zasyfi Ci sie gaźnik jakimś badziewiem z trefnego paliwa i co zrobisz?? Będziesz szukał serwisu?? Chłopie warto sie uczyć to nie boli a często pomaga.. Polecam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 (edytowane) no to zle Ci sie wydaje - GT250 to 8-mio zaworowa V-ka DOHC i do tego dosc mocno wysilona bo oddajaca 27 KM przy 10 tys obrotow. jednostka taka wymaga sporo uwagi i precyzyjnego serwisowania. co do nauki - wszystko prawda - niech kolega sie uczy - ale niech zacznie od skompletowania narzedzi, zapoznania sie z dostepna literatura i tresciami zawartymi w internecie i rozpocznie swoja przygode z serwisowaniem motocykli od prostych 2-suwów. wiekszosc z nas przechodzila taka droge. a motocykl kolegi wymaga gruntownego serwisu 'startowego' a nie przetkania odpowietrznika. Edytowane 29 Maja 2009 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predatorq Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Chłopaki, spokojnie, jak nie bd sobie mógł sam poradzić to i owszem oddam moto do serwisu, narazie, choć jestem amatorem amatorów idzie mi bd dobrze... Świece wyczyszczone, ale i tak bd zamawiał nowe bo stare z czarniały... :/ Filtr paliwa wymieniony :) Został tylko gaźnik, ale to już nie dla mnie... Zawiozę moto nie do serwisu a do znajomego, on się na tym dobrze zna i wyczyści za grosze a jak ja podlukam jak to dokładnie robi to bd umiał na przyszłość bez stresów, że coś bd nie tak :) Pozdro! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 filtr powietrza tez zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predatorq Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Filtr powietrza jest czyściutki :) sprawdzałem przy wyciąganiu świec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.