Skocz do zawartości

I następny problem z Hyosung GT 250


Rekomendowane odpowiedzi

Motor na liczniku ma 13 tyś. obr. na min. jak dobrze pamiętam, a on już nawet przy 6 tyś. (na pierwszym biegu) zaczyna się ciąć, brakuje mu paliwa (zatankowany na połowę baku)... Dzisiaj wybrałem się na 'wycieczkę' motorkiem a on dobre trzy razy po drodze mi zgasł, całkowicie odcięło mu dopływ paliwa :/ Na każdym biegu nim szarpie (zabiera paliwo, zaraz oddaje i tak w kółko), nawet ciężko się rozpędzić jak mam wyższe biegi (4,5) to nie da się go ciągnąć do więcej niż 4 tyś. obr. na min. :/ Co jest nie tak? :/ :(

 

Paliwo: Pb98

Przebieg nie duży bo: 13 tyś.

Rok: '04

Edytowane przez Predatorq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak słyszę serwis to misię scyzoryk w kieszeni otwiera...

Stary to na gaxniku jest?? Czy na wolnych obrotach rpacuje równo?? Jak stoisz na postoju i wkręcasz go na obroty na luzie to się wkręca normalnie??

Jeśli tak się dzieje, czyli na luzie wkręca sie norlmalnie a w czasie jazdy zdycha. Wyjmij filtr paliwa i wsadź nowy. Rozkreć gaźnik i wyczyść. Powino ustapić. Jesli to nie to szukaj w elektryce. Świece, czy zaplony gdzieś nie uciekają... Tak czy inaczej zacznij od układu paliwowego. Sprawdź czy pompa paliwowa działa prawidlowo. Jak nie masz seriwsówki poszukaj w necie jak ją sprawdzić...

Edytowane przez wykrzyknik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Na wolnych obrotach pracuje równo, jak mam luz i gazuje to też lajcik, wtedy wszystko ładnie śmiga... Tylko w czasie jazdy. Ok to zabieram się do roboty. Dzięki chłopaki... Jak czegoś nie bd wiedział to bd pytał w tym temacie...

 

Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam i narazie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie sie z kolei otwiera na haslo domorosli grzebacze i spolka doradcow z internetu - jesli kolega nie ma pojecia co moze byc powodem takich obiawow to jak sobie ma poradzic z ich usunieciem? zgaduje rowniez ze nie posiada podstawowych narzedzi do wykonania takiej pracy. jego małpy - jego cyrk

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yo!

 

przy sytuacji opisanej przez kolege tj. brak serwisu po zakupie motocykla nieznanego pochodzenia ilosc wlasciwych narzedzi jak tez poziom wymaganej wiedzy uwazam za dosc spory. dodatkowo nie zgadzam sie jakoby motocyklista mial sie znac na mechanice motocyklowej i samemu dokonywac koniecznych napraw czy czynnosci serwisowych. czasy komarkow i wsk juz dawno minely.

 

motocykl o ktorym mowimy wymaga przegladniecia luzow zaworowych ( w tym silniku regulacji dokonuje sie przy uzyciu plytek zaworowych umieszczonych pod szklanka co dodatkowo utrudnia zadanie), wyjecie, wyczyszczenia i regulacji gaznikow jak tez sprawdzenia wlasciwego zsynchronizowania zaplonu. sadze, ze jest to zadanie przerastajace mlodego mechanika - amatora.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźników???? Wydaje mi się, że gaźnika....

Objawy jakie przedstawił ewidętnie świadcza o braku paliwa... Motor na luzie wkręca się w obroty bez problemu, natomiast problem pojawia się pod obciążeniem gdy paliwa mu już niewystarcza....

Czasy komarów i WSeK.... dobre :-)

Sory ale jak chcesz się dawać dymać serwisom to Twoja sprawa... :-) Jasne, że można nic nie wiedzieć, nie mieć żadnego pojęcia o swoim moto bo po co?? Ja już nie mówię orozbieraniu silnika, regulacji zaworów, ustawianiu zapłonu... Jednak podstawy jakie opisalem warto umieć zrobić. Oszczędza to sporo kasy....

Ja od serwisów staram sie trzymać z dala i tych motocyklowychi samochodowych no chyba, że nie mam wyjścia... Z walką np z lomputerem w Mitsubischi nie byłem w żaden sposób sobie poradzić i nawet nie próbowałem.... Za to wymiana tylnego mostu w 4runnerze to już żaden problem :-)

To co zalóżyciel tegowątku ma do sprawdzenia warto umieć zrobić samemu.... Bo np polecisz gdzieś za granicę, będziesz na jakimś zaduppiu, zasyfi Ci sie gaźnik jakimś badziewiem z trefnego paliwa i co zrobisz?? Będziesz szukał serwisu?? Chłopie warto sie uczyć to nie boli a często pomaga.. Polecam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zle Ci sie wydaje - GT250 to 8-mio zaworowa V-ka DOHC i do tego dosc mocno wysilona bo oddajaca 27 KM przy 10 tys obrotow. jednostka taka wymaga sporo uwagi i precyzyjnego serwisowania. co do nauki - wszystko prawda - niech kolega sie uczy - ale niech zacznie od skompletowania narzedzi, zapoznania sie z dostepna literatura i tresciami zawartymi w internecie i rozpocznie swoja przygode z serwisowaniem motocykli od prostych 2-suwów. wiekszosc z nas przechodzila taka droge.

 

a motocykl kolegi wymaga gruntownego serwisu 'startowego' a nie przetkania odpowietrznika.

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, spokojnie, jak nie bd sobie mógł sam poradzić to i owszem oddam moto do serwisu, narazie, choć jestem amatorem amatorów idzie mi bd dobrze... Świece wyczyszczone, ale i tak bd zamawiał nowe bo stare z czarniały... :/ Filtr paliwa wymieniony :) Został tylko gaźnik, ale to już nie dla mnie... Zawiozę moto nie do serwisu a do znajomego, on się na tym dobrze zna i wyczyści za grosze a jak ja podlukam jak to dokładnie robi to bd umiał na przyszłość bez stresów, że coś bd nie tak :)

 

Pozdro! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...