golas33 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 mam ktma lc4 96 ma on obieg oleju w ramie.jest tam taki odpowierznik ktory idzie tam gdzie filtr powietrza.i moje pytanie:dlaczego wyrzucam tam sporo oleju jak sie bardziej przycisnie.wydaje mi sie ze wyrzuca duzo za duzo az kapie i spora plama zostaje.przy okazji caly filtr oklejony.co moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 mam ktma lc4 96 ma on obieg oleju w ramie.jest tam taki odpowierznik ktory idzie tam gdzie filtr powietrza.i moje pytanie:dlaczego wyrzucam tam sporo oleju jak sie bardziej przycisnie.wydaje mi sie ze wyrzuca duzo za duzo az kapie i spora plama zostaje.przy okazji caly filtr oklejony.co moze byc przyczyna? a gleby czasem nie było ?? odłącz węża co idzie od ramy do filtra i z głowy jak sie przykatuje lc4 lub glebe da to olej dostaje sie do filtra a co gorsza do gaźnika i wtedy ciężko odpalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Może to po prostu nadmiar oleju przelewa się przez odmę?? Nie wiem jak jest w wersjach z obiegiem w ramie, ale w 540 SXC, jest jak pisał PINOKIOjak sie przykatuje lc4 lub glebe da to olej dostaje sie do filtra a co gorsza do gaźnika i wtedy ciężko odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golas33 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 gleby nie bylo a jak jezdze spokojnie to nic nie wywala.wypuscilem waz na zewnatrz bo caly gaznik zapychal olej.na miarce oleju jest tyle co trzeba.czyli piszecie ze to norma i nie am co sie martwic.znajmomy mowil ze moga byc przedmuchy na pierscieniach czy to mozliwe??jak spokojnie jade to jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Norma to to raczej nie jest, jeżeli przy spokojnej jeździe jest ok, a jak przyciśniesz to olej leci we wszystkie strony, to jakiś powód musi być. Co do pierścieni to chyba trochę naciągana teoria, bo co wspólnego ma nieszczelność pierścieni z olejem z odmy w airbox'ie ? Nie wiem nie jestem specjalistą, ale jak dla mnie to pierścienie nie mają nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Odma jest po to żeby nadmiar ciśnienia pod tłokiem (tłokami) gdzieś upuścić (jak by zatkac odme to by mogło np uszczelki wydmuchać ) normalnie to przez odme wydostaje się tylko mgła olejowa , żadne wielkie wycieki nie powinny występować .Ale pisze że z węza z ramy mu ten olej leci czyli to nie odma w takim razie.W ramie pewnie jest zbiornik oleju (smarowanie suchą miską ) i może być ze za dużo oleju masz na lane i gdzieś musi go wywalić .Mogę się mylić ale sprawdz poziom oleju zaraz po zgaszeniu moto jak jeszcze jest ciepły. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.