Skocz do zawartości

ktm 620 96 wyrzuca olej tam gdzie jest filtr powietrza


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam ktma lc4 96 ma on obieg oleju w ramie.jest tam taki odpowierznik ktory idzie tam gdzie filtr powietrza.i moje pytanie:dlaczego wyrzucam tam sporo oleju jak sie bardziej przycisnie.wydaje mi sie ze wyrzuca duzo za duzo az kapie i spora plama zostaje.przy okazji caly filtr oklejony.co moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ktma lc4 96 ma on obieg oleju w ramie.jest tam taki odpowierznik ktory idzie tam gdzie filtr powietrza.i moje pytanie:dlaczego wyrzucam tam sporo oleju jak sie bardziej przycisnie.wydaje mi sie ze wyrzuca duzo za duzo az kapie i spora plama zostaje.przy okazji caly filtr oklejony.co moze byc przyczyna?

 

 

a gleby czasem nie było ??

 

odłącz węża co idzie od ramy do filtra i z głowy

 

jak sie przykatuje lc4 lub glebe da to olej dostaje sie do filtra a co gorsza do gaźnika i wtedy ciężko odpalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to po prostu nadmiar oleju przelewa się przez odmę?? Nie wiem jak jest w wersjach z obiegiem w ramie, ale w 540 SXC, jest jak pisał PINOKIO

jak sie przykatuje lc4 lub glebe da to olej dostaje sie do filtra a co gorsza do gaźnika i wtedy ciężko odpalić
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gleby nie bylo a jak jezdze spokojnie to nic nie wywala.wypuscilem waz na zewnatrz bo caly gaznik zapychal olej.na miarce oleju jest tyle co trzeba.czyli piszecie ze to norma i nie am co sie martwic.znajmomy mowil ze moga byc przedmuchy na pierscieniach czy to mozliwe??jak spokojnie jade to jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norma to to raczej nie jest, jeżeli przy spokojnej jeździe jest ok, a jak przyciśniesz to olej leci we wszystkie strony, to jakiś powód musi być. Co do pierścieni to chyba trochę naciągana teoria, bo co wspólnego ma nieszczelność pierścieni z olejem z odmy w airbox'ie ? Nie wiem nie jestem specjalistą, ale jak dla mnie to pierścienie nie mają nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma jest po to żeby nadmiar ciśnienia pod tłokiem (tłokami) gdzieś upuścić (jak by zatkac odme to by mogło np uszczelki wydmuchać ) normalnie to przez odme wydostaje się tylko mgła olejowa , żadne wielkie wycieki nie powinny występować .Ale pisze że z węza z ramy mu ten olej leci czyli to nie odma w takim razie.W ramie pewnie jest zbiornik oleju (smarowanie suchą miską ) i może być ze za dużo oleju masz na lane i gdzieś musi go wywalić .Mogę się mylić ale sprawdz poziom oleju zaraz po zgaszeniu moto jak jeszcze jest ciepły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...