Skocz do zawartości

czy cos jest nie tak ?


kamilp7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam rieju RR 2001 rok, silnik to AM6.

mam zalozone zabatki 10x50 i moj v-max to 66 po prostej a 69 z gorki ;/

Wszystko mierzone gps'em.

Jest w pelni odblokowany. Ale raz jechalem troche przyblokowanym i z wielkiej gorki o pochyle 7% pojechal mi 74. nie wiem co jest grane.

Gaznik mam dellorto 12mm dysza 85. Kombinowalem z polozeniem iglicy regulacja i nawet bez filtra jezdzilem zamiana predkosci to +/- 1km/h.

 

Moze mam juz zajechany cylinder? Ale moc ma, ciagnie na kazdym biegu. Juz nawet mysle o zablokowanym module. W co watpie bo na 1 leci mi 30. Ale to juz tak na maxa.

 

Dodam pare fotek cylka:

 

http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-05/e64d...0_3046.jpg.html

 

http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-05/3cb0...0_3048.jpg.html

 

http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-05/3cb9...0_3050.jpg.html

 

Tlok zmienialem jakies 6000 km temu ale bez szlifu cylindra. Po zmianie tloka zaczol byc wolniejszy.

Co o tym myslicie ?

 

Myslalem nad nowym tlokiem i szlifem cylindra w wakacje.

 

Z gory dziekoje za pomoc.

Edytowane przez kamilp7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób sobie eksperyment. Rusz na 1 biegu, zakręć granik i daj w palnik. Jeśli w pewnym momencie poczujesz lepszego kopa albo sprzęt zrobi się bardziej żwawy to znaczy, że masz za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej i moto nie dawało rady przepalić wahy.

 

Przynajmniej Ja tak miałem u siebie. Rozebrałem gaźnik i hula :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze ja nie mam regulacji poziomu paliwa w moim gazniku.

 

Teoretycznie to i Ja nie mam.... Na pływaku powinna być blaszka dociskająca zaworek iglicowy i odginając tą blaszkę w górę lub w dół regulujesz poziom paliwa. U mnie siedzi Mikuni ale niektóre Keihin też powinny mieć takie cudeńko.

Najpierw to zabierz się za sprawdzenie czy to o czym mówię bo może być też tak jak napisał jimi11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie to i Ja nie mam.... Na pływaku powinna być blaszka dociskająca zaworek iglicowy i odginając tą blaszkę w górę lub w dół regulujesz poziom paliwa. U mnie siedzi Mikuni ale niektóre Keihin też powinny mieć takie cudeńko.

Najpierw to zabierz się za sprawdzenie czy to o czym mówię bo może być też tak jak napisał jimi11

 

Wlasnie tymi blaszkami sie reguluje poziom paliwa. Ja w Keihin CVK tez mam tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki rieju ma delle'orto jak już, bo nie spotkałem się jeszcze zeby japończycy wsadzali swoje gaźniki do motocykli innej narodowości, ja bym się uczepił tego cylindra bo na jednym ze zdjeć jest wnętrze cylindra i tam cieżko dojrzeć czy jest nicasil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę styrany ten cylinder, albo tylko po zdjęciu się wydaje

czy tuleja czy nikasil magnesem sprawdzisz, do alu magnes się nie klei

 

gaźnik 12mm to trochę mało, 14 by się chociaż przydała albo 17,5 i wtedy możesz kombinować z paliwem

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po samym tłoku widać że silnik nie jest w najlepszej kondycji, czarne ślady na tłoku wskazują na nieszczelne pierścienie. Na zdjęciach cylinder też nie wygląda super, jeżeli masz żeliwo to zrób mu szlif kup nowy tłok z pierścieniami dotrzyj go prawidłowo i ciesz sie jazdą. Jak nicasil i jeszcze nie jest wytarty to honowanie + tłok i jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...