kamilp7 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) Witam. Mam rieju RR 2001 rok, silnik to AM6. mam zalozone zabatki 10x50 i moj v-max to 66 po prostej a 69 z gorki ;/ Wszystko mierzone gps'em. Jest w pelni odblokowany. Ale raz jechalem troche przyblokowanym i z wielkiej gorki o pochyle 7% pojechal mi 74. nie wiem co jest grane. Gaznik mam dellorto 12mm dysza 85. Kombinowalem z polozeniem iglicy regulacja i nawet bez filtra jezdzilem zamiana predkosci to +/- 1km/h. Moze mam juz zajechany cylinder? Ale moc ma, ciagnie na kazdym biegu. Juz nawet mysle o zablokowanym module. W co watpie bo na 1 leci mi 30. Ale to juz tak na maxa. Dodam pare fotek cylka: http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-05/e64d...0_3046.jpg.html http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-05/3cb0...0_3048.jpg.html http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-05/3cb9...0_3050.jpg.html Tlok zmienialem jakies 6000 km temu ale bez szlifu cylindra. Po zmianie tloka zaczol byc wolniejszy. Co o tym myslicie ? Myslalem nad nowym tlokiem i szlifem cylindra w wakacje. Z gory dziekoje za pomoc. Edytowane 21 Maja 2009 przez kamilp7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Zrób sobie eksperyment. Rusz na 1 biegu, zakręć granik i daj w palnik. Jeśli w pewnym momencie poczujesz lepszego kopa albo sprzęt zrobi się bardziej żwawy to znaczy, że masz za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej i moto nie dawało rady przepalić wahy. Przynajmniej Ja tak miałem u siebie. Rozebrałem gaźnik i hula :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) Tylko ze ja nie mam regulacji poziomu paliwa w moim gazniku. Edytowane 21 Maja 2009 przez kamilp7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 W AM6 byly mikuni? Sprawdzic mozesz. Moze Ci cieknac zaworek iglicowy, a wtedy tez bedziesz mial wyzszy poziom w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Tylko ze ja nie mam regulacji poziomu paliwa w moim gazniku. Teoretycznie to i Ja nie mam.... Na pływaku powinna być blaszka dociskająca zaworek iglicowy i odginając tą blaszkę w górę lub w dół regulujesz poziom paliwa. U mnie siedzi Mikuni ale niektóre Keihin też powinny mieć takie cudeńko. Najpierw to zabierz się za sprawdzenie czy to o czym mówię bo może być też tak jak napisał jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Teoretycznie to i Ja nie mam.... Na pływaku powinna być blaszka dociskająca zaworek iglicowy i odginając tą blaszkę w górę lub w dół regulujesz poziom paliwa. U mnie siedzi Mikuni ale niektóre Keihin też powinny mieć takie cudeńko. Najpierw to zabierz się za sprawdzenie czy to o czym mówię bo może być też tak jak napisał jimi11 Wlasnie tymi blaszkami sie reguluje poziom paliwa. Ja w Keihin CVK tez mam tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 taki rieju ma delle'orto jak już, bo nie spotkałem się jeszcze zeby japończycy wsadzali swoje gaźniki do motocykli innej narodowości, ja bym się uczepił tego cylindra bo na jednym ze zdjeć jest wnętrze cylindra i tam cieżko dojrzeć czy jest nicasil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 no ja wlasnie nie wiem czy to niclasil czy nie... i nie wiem jak to zobaczyc. A z tym zaworkiem to zaraz pojde i zobacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 trochę styrany ten cylinder, albo tylko po zdjęciu się wydaje czy tuleja czy nikasil magnesem sprawdzisz, do alu magnes się nie klei gaźnik 12mm to trochę mało, 14 by się chociaż przydała albo 17,5 i wtedy możesz kombinować z paliwem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Po samym tłoku widać że silnik nie jest w najlepszej kondycji, czarne ślady na tłoku wskazują na nieszczelne pierścienie. Na zdjęciach cylinder też nie wygląda super, jeżeli masz żeliwo to zrób mu szlif kup nowy tłok z pierścieniami dotrzyj go prawidłowo i ciesz sie jazdą. Jak nicasil i jeszcze nie jest wytarty to honowanie + tłok i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Damiano, jesli zrobi honowanieto jedyne co zostanie zdrapane to warstwa nicasilu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Moj cylinder jest w calosci z zeliwa. Wiec w wakacje szlif i nowy tlok :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Mam kolejny problem ;/ W moim gazniku nie mozna wyregulowac poziomu paliwa. Nie ma zadnych blaszek. Jest to zrobione tak ze nic nie zrobie. I jaka powinna byc kompresja w AM6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 ak w każdym silniku niskoprężnym, conajmniej 10 bar , 12-14 to zdrowy silnik Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.