markoo Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) cześc!!!! jestem własnie podczas remontu silnika ,to znaczy ,mam przeszlifowana cylindry i nowe tłoki.chcę składać moją maszyne ale nie wiem jaki luz na pierścieniach powinien być.myśle naturalnie o tak zwanym luzie na zamku pierścieni.prosze o pomoc .dzięki z góry.a oto mój motor,w papierach stoi ze to( MW-750 belarus)ale znam kogoś kto twierdzi że to ural-750.ale czy to ważne? zresztą oceńcie sami: http://img30.imageshack.us/img30/7303/p91512661024x768.jpg http://img30.imageshack.us/img30/877/bild0581024x768.jpg http://img30.imageshack.us/img30/9952/p91512461280x768.jpg http://img30.imageshack.us/img30/64/dsc016761024x768.jpg Edytowane 21 Maja 2009 przez markoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) Z Uralem to wspolnego ma niewiele, jedynie co na szybko widac to jakby skrzynia uralowska tyle ze z kominkiem?? To kategoria tzw. "kundel" czyli skladak kilku poradzieckich motocykli do tego "stjuningowany" przy pomocy szyby, lampki z kosza na blotniku i naklejek ze nie wspomne o sakwach i kierunkowskazach oraz paru innych upiekszaczach :/ Co do luzu na zamkach nie pamietam z glowy ale cos mi swita o 0.05 Edytowane 21 Maja 2009 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) Z Uralem to wspolnego ma niewiele, jedynie co na szybko widac to jakby skrzynia uralowska tyle ze z kominkiem?? To kategoria tzw. "kundel" czyli skladak kilku poradzieckich motocykli do tego "stjuningowany" przy pomocy szyby, lampki z kosza na blotniku i naklejek ze nie wspomne o sakwach i kierunkowskazach oraz paru innych upiekszaczach :/ Co do luzu na zamkach nie pamietam z glowy ale cos mi swita o 0.05 O gustach się nie wypowiadam, bo co prawda motorek stuningowany, ale zrobiony został ładnie a to bardzo ważne. :clap: Wracając do meritum, luz na zamku ma wynosić 0,15-0,45 mm. Kiedy osiągnie wartość 1,5 mm trzeba pierścionki wymienić (razem z tłokiem najczęściej). Wartość przytoczona przez cyborga78 dotyczy luzu pierścienia w rowku, który powinien wynosić 0,04-0,08 mm dla pierścienia uszczelniającego górnego, 0,025-0,06 dla drugiego uszczelniającego od góry i 0,025-0,065 dla zgarniającego. Cały czas mowa jest o pierścieniach i tłokach oryginalnych. Dla tłoków z Poloneza, Cinqecento lub PF126 należy stosować wartości zalecane przez producenta pierścieni (np PF 126 luz zamka ma wynosić 0,25-0,4 dla pierwszego pierścienia i 0,2-0,35 dla następnych). Sądzę jednak, że będą one zbliżone do wartości podanych powyżej. I najważniejsze, luz należy sprawdzać na dole cylindra, bo tam za zwyczaj jest najmniejsza średnica (co wynika z błędów wykonawczych przy szlifowaniu gładzi). Edytowane 21 Maja 2009 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoo Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 dziękuje za informacje,właśnie idę robić pomiary.pozdrawiam!!!! :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.