Skocz do zawartości

VN1500 po szlifie


noise of death
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na poczatku chciałbym podziekowac serdecznie Quadmanowi, za to ze pojechal zobaczyc moto i poswiecil swoj czas i miejsce w apracie!! DZIEKI!!!!!!!!! :banghead: :banghead: :banghead: :buttrock: :evil: :(

 

A teraz do rzeczy, znalazlem VN1500 '90 po szlifie na prawa strone, do wymiany sa kierunki prawe, podnozek, hamulec nozny (tylny), kiera (jest pogieta), predkosciomierz (rozwalony), cale tlumiki porysowane :? , no i ten bak :? :D zdjecia baku sa w temacie: http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...p=145052#145052 poniewaz nie wszyscy zagladaja do chopperow. Macie jakies sugestie, propozycje, co z tym bakiem mozna zrobic? Jeszcze jest rozwalone miejsce, w ktorym powinien byc filtr poweitrza, mozna gdzies dokupic taka pokrywe?

 

Pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie graty Ci sprowadza np. na Bema w wa-wie, tylko ze pewnie portfel zaboli, bo troche tego jest :buttrock: .

Ja tam zamowilem zaslepke do lagi i po ok 3 tyg. byla.

Mam gdzies po swoim vn kilka kierunkow, byl fikolek jeden czy dwa to cos zostalo 8) . Jesli Cie interesuje to chetnie sie ich pozbede, a ze dwa kompletne powinny byc.

 

A jak tam rama po tym paciaku?

Sprawdz spawy przy glowce bo to ciezkie bydle i jak zdrowo dupnal to kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm :roll: bak nie wygląda ciekawie. Mój po szlifie też nie wyglądał dobrze, w paru miejscach był powgniatany, lakier poodpadał - słowem tragedia. Jednak kumpel który zajmuje się blacharką i lakiernictwem zrobił z niego "cycunię" - wygląda lepiej niż jak kupiłem moto. Jakby Cię interesowało wal na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama podobno jest prosta. Narazie zbieram wiadomosci o cenach tych elementow.  

Gdzie mozna znalezc predkosciomierze?

Co do tego elementu to całkiem fajne są w Louisie. Sprawdź przede wszystkim czy rama jest prosta. Resztę wszystko da się naprawić lub wymienić tylko koszty na pewno są 2 razy większe niż teraz to sobie skalkulowałeś. Wiem coś o tym bo kumpel też kupił intruza po dzwonie i koszty naprawy wyszły dużo większe niż sobie zakłądał na początku. No chyba, że chcesz jeździć podrapanym i pogiętym moto ale chopperem to chyba nie wypada :buttrock: .

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, Wszystkim

 

Noise, pamiętaj jeszcze o tych wydechach. Wyglądają paskudnie, pewnie by je trzeba wypolerować i dać do pochromowania. W sumie, jak już Ci pisałem, wątpie abyś się zmieścił w 2kPLN z tym remontem. Raczej szukaj innego moto :cry: .

 

Nara. QuadMan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpie abyś się zmieścił w 2kPLN z tym remontem

Oj za 2k PLN to Ty byś może wyremontował połowe z tego sprzęta.

Kumpel też wyjechał po roku z garażu a planował w parę miesięcy.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpie abyś się zmieścił w 2kPLN z tym remontem

Oj za 2k PLN to Ty byś może wyremontował połowe z tego sprzęta.

Kumpel też wyjechał po roku z garażu a planował w parę miesięcy.

Pozdrawiam.

 

 

8O 8O 8O 8O 8O

A ja sie przymierzam do tego moto 8O 8O Ale mnie pocieszyliscie ;)

 

Dobra ja sobie to podliczylem tak:

- zrobic bak 300-400zl (cennik u Damiana)

- nowa kierownica 60-100zl (nowe "niskie" sa za 60, ale chcialbym wysoka)

- podnozki 120zl (w chromie)

- wydechy 600zl (chromowanie lub dorobienie u Damiana, gdzies czytalem, ze za 600 da rade dorobic)

- manetki 50zl

- lusterka 100zl

- kierunki 150zl

- wyklepanie przedniego blotnika + lakier na nim i na tylnym i na boczkach ok 200zl

- predkosciomierz w lousie 200-250zl

- obudowa do filtra powietrza nie mam pojecia ile, ale zalozylem 50zl

 

Razem okolo 2100zl

 

Gdybym na poczatku pominal wydechy, zalozyl podnozki najtansze, kierunki tez, nie kupowal lusterek, tlyko jezdzil z jednym, bez predkosciomierza, na starych manetkach, to powinno wyjsc ok 1000zl

 

Teraz napiszcie czy ten cennik ma sie jako tako do rzeczywistosci. Czekam na opionie.

 

Dzieki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile wiem to bez prędkościomierza przeglądu to ten sprzęt Ci nie przejdzie - no chyba, że na "lewo". Ja tego sprzęta nie widziałem na żywo, więc ciężko jest mi wirtualnie ocenić rozmiar szkód i koszty naprawy. A jesteś pewien, że rama jest prosta? Bo to najważniejsze. Na zdjęciu moto nie wygląda tragicznie - jedynie ten bak. Co do rur to moim zdaniem, żeby wyglądało to porządnie to musiałbyś wymienić je razem z kolankami a wtedy nie wiem czy 600 PLN Ci wystarczy. Same chromowanie niewiele Ci pomoże ponieważ nawet po wyklepaniu ślady pozostaną. Chrom takich śladów nie zakrywa. Jesli masz dostęp do części w takich cenach jak faktycznie wymieniłeś to może nawet warto zaryzykować.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglad ma do stycznia 2005. Tez go na zywo nie widzialem, ale QuadMan go widzial. Nie wiem czy rama jest prosta. Na jednym zdjeciu widac, jakby chlodnica byla krzywa, ale QuadMan mowil, ze jest ok, a to on te fotki robil.

 

Za ta kase nie dostane takiego moto w calosci w sumie.

 

Gdzie we Wroclawiu mozna sprawdzic geometrie ramy i ile to kosztuje mniej wiecej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys mialem malego szlifa i..........

dogadalem sie na 800 zeta , a wyszlo ponad 1300 kosztow

wiec smiem twierdzic ze Twoje zalozenia beda raczej trudne do zrealizowania :?:

ale to tez kwestia za ile go kupisz :?:

jesli tanio to warto walczyc

 

 

Pozdrawiam

********************************

Janek & Yamaha Royal Star XVZ13LT

Tourdeluxe ''Dzikiem'' zwana

CYC Zachodni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że chromowanie tłumików przeważnie słabo się sprawdza bo niestety po jakimś czasie chrom obłazi.

Bak pewno można wyklepać, trochę szpachli i będzie wyglądał ok ale... trzeba by spytać się blacharza.

Pomiar na ramie o ile pamiętam to ok 300-400 pln ale może się mylę.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawialem przez tel z mama od wlasciciela, bo on jest za granica (prawdpodobnie) i na pytanie czy jest rama prosta, powiedziala mi ze jest zrobione wszystko i jest prosta 8O

Teraz nie wiem czy ona nie wie co mowi, czy rzeczywiscie tak bylo, a wlasciciel wraca za tydzien, chyba bede musial poczekac.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VN 15 to kawał porządnego motocykla ale niestety części są drogie (oryginały). Ja bym zrobił tak. Sprawdził bym przede wszystkim ramę,zawieszenie i mechanike. Jeśli te elementy sa w porządku a motocykl Cię pociaga to możesz kupic ale nie licz że remont zamknie sie kwota 2 tysięcy.Zawsze coś dojdzie nieprzewidzianego. Ja bym liczył raczej 3 tysiące żeby sie potem nie rozczarowac.Druga sprawa to czas naprawy.Sezon tuz tuz a roboty sporo.Z drugiej jednak strony motocykl kupujesz w takim stanie w jakim jest i chyba to lepsze wyscie niz kupic odpicowany "bezwypadkowy" za wszystkie oszczędności a potem topic w nim cały czas kase.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...