Skocz do zawartości

uszczelka pod głowicę


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet jak nie zamierzasz planowac to warto sprawdzic czy glowica ma prosta powierzchnie styku z cylindrem.

swiete slowa Adas,ale odnosze wrazenie zemlodsi koledzy chca zaoszczedzic kasse nie na tym koncu i nie wiedza moze ze takie planowanie np.w Szczecinie na Lubelskiej bedzie kosztowalo zirka 30-40zl.Ale oni wola 5x zciagac glowice i troche sie podziwic dlaczego sie nie udalo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawiozłem dla świętego spokoju tą głowicę do planowania, zwłaszcza, że będę miał uszczelkę o jakieś 0,7 mm grubszą niż miałem

 

miałem uszczelkę 0,3 mm a będzie 1mm, więc zakładając, że planowanie ujmie jakieś 0,2 mm to głowica będzie leżeć o 0,5 mm wyżej niż była- ciekawe czy motor nie straci kopyta :/ może nie,to w końcu spora pojemność...

Edytowane przez chp600r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawiozłem dla świętego spokoju tą głowicę do planowania, zwłaszcza, że będę miał uszczelkę o jakieś 0,7 mm grubszą niż miałem

 

miałem uszczelkę 0,3 mm a będzie 1mm, więc zakładając, że planowanie ujmie jakieś 0,2 mm to głowica będzie leżeć o 0,5 mm wyżej niż była- ciekawe czy motor nie straci kopyta :/ może nie,to w końcu spora pojemność...

 

Masz w ogóle jakieś pojęcie o mechanice silnikowej czy chcesz pisać pracę magisterską jak poprawiać fabrykę?

Nie pomyślałeś , że łańcuch rozrządu będzie o 1 mm za krótki?

Podniesienie głowicy o 0.5 mm spowoduje gwałtowny spadek mocy związany z radykalnym spadkiem kompresji która w tak rzeźbionym motocyklu na pewno nie była za duża.

Uszczelka oryginalna miała 0.3 mm i zdarza się po pewnym czasie i ciężkim katowaniu silnika przedmuch a super dorobiona w piwnicy przez Wita Stwosza z prowincji w sposób cudowny ożywi tego złoma ?

Odstaw motocykl na jakiś czas i postaraj się zarobić kilka groszy na uszczelkę oryginalną lub taką jak oryginalna np. firmy Athena a zaoszczędzisz sporo kasy i jeszcze więcej nerwów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze, tez mam obawy,ale:

http://allegro.pl/item619603069_ir_uszczel...nda_xl_600.html

sprzedawca tej uszczelki twierdzi ,ze ma ona 1.6 mm, a jakimś cudem ludzie to biorą i są zadowoleni<brak negatywów>, to może ja na duzo cieńszej i po planowaniu nie bedę miał kłopotów...

 

jeśli okaże się ze masz rację to przynajmniej część userow dowie się jak nie należy robić, a jesli ja to okaze sięze mozna zaoszczędzić 100pln i czas ;)

 

natomiast co do za krótkiego łańcuszka to chyba żartujesz, co to jest 1 mm różnicy<i to niecały>?

 

"już dorobił uszczelke wiem bo widzialem dzisiaj ;]"

jak to widziałeś? :D

 

ten dziadzio co dorabia uszczelki twierdzi, że motocykliści są z nich zadowoleni, a problemy zdarzają sie tylko przy silnikach chłodzonych cieczą- wątpię aby sciemnial bo on tam tylko pracuje

Edytowane przez chp600r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...