BSAmaikel Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Nawet jak nie zamierzasz planowac to warto sprawdzic czy glowica ma prosta powierzchnie styku z cylindrem. swiete slowa Adas,ale odnosze wrazenie zemlodsi koledzy chca zaoszczedzic kasse nie na tym koncu i nie wiedza moze ze takie planowanie np.w Szczecinie na Lubelskiej bedzie kosztowalo zirka 30-40zl.Ale oni wola 5x zciagac glowice i troche sie podziwic dlaczego sie nie udalo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 (edytowane) zawiozłem dla świętego spokoju tą głowicę do planowania, zwłaszcza, że będę miał uszczelkę o jakieś 0,7 mm grubszą niż miałem miałem uszczelkę 0,3 mm a będzie 1mm, więc zakładając, że planowanie ujmie jakieś 0,2 mm to głowica będzie leżeć o 0,5 mm wyżej niż była- ciekawe czy motor nie straci kopyta :/ może nie,to w końcu spora pojemność... Edytowane 13 Maja 2009 przez chp600r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 zawiozłem dla świętego spokoju tą głowicę do planowania, zwłaszcza, że będę miał uszczelkę o jakieś 0,7 mm grubszą niż miałem miałem uszczelkę 0,3 mm a będzie 1mm, więc zakładając, że planowanie ujmie jakieś 0,2 mm to głowica będzie leżeć o 0,5 mm wyżej niż była- ciekawe czy motor nie straci kopyta :/ może nie,to w końcu spora pojemność... Masz w ogóle jakieś pojęcie o mechanice silnikowej czy chcesz pisać pracę magisterską jak poprawiać fabrykę? Nie pomyślałeś , że łańcuch rozrządu będzie o 1 mm za krótki? Podniesienie głowicy o 0.5 mm spowoduje gwałtowny spadek mocy związany z radykalnym spadkiem kompresji która w tak rzeźbionym motocyklu na pewno nie była za duża. Uszczelka oryginalna miała 0.3 mm i zdarza się po pewnym czasie i ciężkim katowaniu silnika przedmuch a super dorobiona w piwnicy przez Wita Stwosza z prowincji w sposób cudowny ożywi tego złoma ? Odstaw motocykl na jakiś czas i postaraj się zarobić kilka groszy na uszczelkę oryginalną lub taką jak oryginalna np. firmy Athena a zaoszczędzisz sporo kasy i jeszcze więcej nerwów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 już dorobił uszczelke wiem bo widzialem dzisiaj ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 (edytowane) Piotrze, tez mam obawy,ale: http://allegro.pl/item619603069_ir_uszczel...nda_xl_600.html sprzedawca tej uszczelki twierdzi ,ze ma ona 1.6 mm, a jakimś cudem ludzie to biorą i są zadowoleni<brak negatywów>, to może ja na duzo cieńszej i po planowaniu nie bedę miał kłopotów... jeśli okaże się ze masz rację to przynajmniej część userow dowie się jak nie należy robić, a jesli ja to okaze sięze mozna zaoszczędzić 100pln i czas ;) natomiast co do za krótkiego łańcuszka to chyba żartujesz, co to jest 1 mm różnicy<i to niecały>? "już dorobił uszczelke wiem bo widzialem dzisiaj ;]" jak to widziałeś? :D ten dziadzio co dorabia uszczelki twierdzi, że motocykliści są z nich zadowoleni, a problemy zdarzają sie tylko przy silnikach chłodzonych cieczą- wątpię aby sciemnial bo on tam tylko pracuje Edytowane 14 Maja 2009 przez chp600r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 bo oddawałem dzisiaj swoje i konczyl robić cośod singla i na dodatek z kanałami jak od xl :] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 pojechalem już 300 km na rześbionej uszczelce, moc jest co najmniej taka sama jak była, łańcuch rozrządu jakoś tez nie jest za krótki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Moja "była" xl350 na dorabianej uszczelce już ma przelatane przeszło 3000km z których zdecydowana większość w terenie i również nic się złego z uszczelką nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.