Azzu Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Chciałbym żebyście ocenili ten motor: http://moto.allegro.pl/item629017573_yamaha_xj600n_1997.html Chciałbym jutro (a właściwie dzisiaj) pojechać i go obejrzeć, ewentualnie kupić. Będzie to moje pierwsze większe moto. Jeździłem już w prawdzie na Bandycie 600, Hornecie 600 i ZX636, więc doświadczenia troszkę mam, ale niestety nie stać mnie na żadnego z wyżej wymienionych sprzętów. Wiem, że po zdjęciu niewiele można powiedzieć o motocyklu, ale może ktoś widział kiedyś ten sprzęt albo miał podobny i powie coś więcej oprócz tego, że może szumieć kosz sprzęgłowy albo łańcuszek rozrządu... Na co konkretnie zwrócić uwagę poza standardowymi rzeczami i czy Wy chcielibyście posiadać ten sprzęt mając do wydania jakieś 6000 zł na motocykl czy szukalibyście raczej innego egzemplarza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulka Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Wydaje się ładny, ale moim zdaniem trzeba by go dokładnie sprawdzić, bo przebieg sporawy... :) Cytuj http:// www. youtube.com/watch?v=58UQ3PZctuA Passion of motorcycles :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Ja szukałbym F2 :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azzu Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Ale F2 to w ogóle nie jest do wyhaczenia w dobrym stanie w tych pieniądzach. I musiałbym szukać motoru w okolicach 1993 roku, czyli historia wypadkowości takiego motocykla mogła by być baaaardzo długa. Owszem, chciałbym coś o większej mocy, ale realia są jakie są i szukam czegoś z półki "pierwszy motocykl". I miałem dzisiaj dzwonić do gościa i jechać zobaczyć motor, a tu przykra niespodzianka i deszcz pada :-/ Może to znak żebym nie kupował tego moto ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 wygląda ładnie. pytanie dlaczego ma jedno lusterko, zmienione manetki, brak obciążników na kierownicy. zmieniony wydech może komuś się bardziej podobał, zwłaszcza że to cały układ w1. a przebieg... może po prostu jest prawdziwy..? :D wiele się ze zdjęć nie da powiedzieć, bo małe i kiepskiej jakości. na Twoim miejscu nie napalałbym się na kupowanie dzisiaj, tylko spokojnie umówił po łykendzie na wizytę w jakimś warsztacie, np. u Greedo jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloXJ Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Moto wygląda dosyć ciekawie, widać że zmienione kolektory i jeden wydech :crossy: Co do tego co obejrzeć sprawdź kartery z lewej strony nad zębatką zdawczą, widzałem parę XJ-tek w których pękł łańcuch i zostawił tam całkiem ładną dziurę, którą ktoś bardzo nieudolnie zaspawał. Warto zwrócić uwagę na wahacz w miejscu mocowania amortyzatora, lubiły pękać co prawda we wcześnieszych modelach ale uwagę zwrócić warto żeby później się nie bawić w wymiany. Co do F2, jakiś czas temu zastanawiałem się nad zmianą swojej na CBR, niestety bardzo ciężko znaleźć taką która nie będzie zajeżdzona albo nie trzeba będzie w nią inwestować drugie tyle za ile się kupiło. Wybór należy do ciebie ale XJ wygodniejsza przynajmniej ręce tak nie bolą, ale ja raczj wysoki jestem i mnie ze sportów/turstyków tylko VFR pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azzu Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 A ja właśnie do wysokich nie należę i szukam czegoś dość lekkiego i z możliwie jak najniższym siedzeniem. Bardzo odpowiadał mi Hornet z takich większych sprzętów, ale swoje kosztuje. Jeszua, nie martw się, napalić na motor to się nie napalam :-) Już oglądałem dwa ER5 i CB500 i żadnej nie wziąłem w sumie dzięki temu, że podszedłem do tego na spokojnie. A tej XJ też nie wezmę bo jak zadzwoniłem do gościa to powiedział, że chce 7000 zł za ten motor. Wydaje mi się to trochę za dużo jak za ten rocznik i ten przebieg. I z resztą nie mam tyle :-) Na przyszły tydzień jestem wstępnie umówiony na oglądanie ER5: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1234199 Ma ładny tłumiczek i kuferek :-) Jak dla mnie bardzo przydatne akcesoria :-) tłumik jak tłumik, ale kuferek to na pewno w trasę się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.