Lukasz89 Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Lukasz89 - wyczarowałeś coś z tym wałem już? Ja dziś dopiero zajrzałem do jaskini i cyknąłem fotki. Oto pierwsza - rowek na klin jest tak ok. godziny 7.30 jeśli ustawię tłok w GMP. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c65266d2a2ec28c8.html A tutaj zbliżenie - zwróć uwagę na rysy na karterze, zrobiłem małe linie wzdłuż osi otworu na klin. Mniej więcej oś wycięcia jakby mija się z dolnym otworem mocującym iskrownik. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3de11ab451973286.html Dzięki Lehoom za fotki :lalag: Moj wał wyglada na dobry:) Dopiero wzialem sie za skladanie mojej shl. Wzialem sobie silnik do pokoju i sie bawie wieczorami :biggrin: Mam do Was prosbe, moj zyczliwy dziadzius sponiewierał troche silnik gdy lezał w piwnicy rozłożony i nie udało mi sie znaleźć dwóch elementów: 1 oraz 3 ze schematu poniżej http://www.praktyka.rubikon.pl/katalogi/kat_m11/011.html Może ma ktoś z Was takie coś dla mnie? :) Szczególnie chodzi mi o tą nakrętkę bo pierścień może jakoś uda mi się dorobic albo dobrać od czegoś innego... Jezeli ktos z was mialby zalegajaca taka drobnice to baardzo chetnie przyjme za jakies piwko :) Edytowane 14 Września 2009 przez Lukasz89 Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Nic nie trzeba dorabiac to sa normalia. Tam bodajze nakretka koronowa M6 i pierscień tez ma wymiary znormalizowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 (edytowane) No pierścień i gwint nakrętki są znormalizowane. Ale zauważ że nakrętka ma kołnierz od strony sprzęgła. Poszukam w swoim bajzlu, może coś znajdę ale będę tam dopiero w weekend. Jak coś wykopię to dam znać. Albo rzucę okiem w firmie, może mamy coś takiego, chociaż do SHL to już bardzo mało części jest. Pierścień osadczy kup w sklepie z łożyskami, powinny tam być. I będzie wtedy z oczkami na szczypce a nie z podcięciami gdzie trzeba było się brandzlować wkrętakiem żeby to wyjąć.....a później szukać po garażu jak wystrzelił z obsady bo dwie ręce angażują się w akcję wkrętakową a pierścień to jedynie pisiorem można wtedy trzymać. :biggrin: Edytowane 17 Września 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 (edytowane) ...problem z zapłonem /słaba lub brak iskry/ może być spowodowany niewłaściwym doborem cewki WN w zależności od kształtu krzywki...był swego czasu artykuł w Świecie Motocykli poruszający problem naprawy weteranów w oparciu o nowsze, podobne zamienniki...nestety nie pamiętam szczegółów...chyba chodziło tam o to, czy cewka indukuje iskrę z otwierania czy zamykania obwodu...końcowy wniosek był taki, że cewki z nowszych konstrukcji nie będą prawidłowo działały z przerywaczami starego typu... Edytowane 17 Września 2009 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha68 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Gdy w mojej Osie miałem problem z iskrą(słabiutka była),to szpenio od staroci stwierdził po zdjęciu koła mag.że trzeba je namagnesować.Po namagnesowaniu, iskra była jak piorun :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 A tak z ciekawości się zapytam jak się magnesuje takie coś?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Nie wiem jak namagnesować koło ale wiem że do rozmagnesowania wystarczy młotek. :biggrin: Też chętnie bym się dowiedział jak namagnesować. Lukasz89 - w sklepie nie mam takiej nakrętki. Poszukam w swoich śmieciach w weekend. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Ok jak cos to daj znac :) A co do rozmagnesowywania to mnie zaniepokoiliscie... tzn ze kolo moze sie rozmagnesowac gdy lezy przy jakichs sporych stalowych elementach? Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Magneto należy "przechowywać " razem z cewkami (z całym stojanem ) Wkładasz jedno w drugie i tyle .Zeby to ponownie namagnesowac to cie jakoś prąd przez te magnesy przepuszcza (co i jak to nie wiem , wyższa matematyka dla mnie ) Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Lehoom jak tam z tom śrubkom? Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Z tom śrubkom bendzie lipa. Żadnej takowej nie posiadam. Nawet do silnika który mam w cześciach nie posiadam tej szrubki więc też zaczynam ich szukać. :icon_evil: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 To dupa... Dzieki za checi :) chyba założe tam zwykłą koronkową i tyle... Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 weź kup koronową daj tokarzowi niech ja liźnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha68 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Też chętnie bym się dowiedział jak namagnesować. Niestety trzeba oddać do zakładu który się tym zajmuje .Jeśli kogoś interesuje to mogę podać namiary na taki zakład.Zakład znajduje się koło mojej wsi(w Warszawie),koszt magnesowania to ok.50zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.