Skocz do zawartości

SHL M11


Lukasz89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Lukasz89 - wyczarowałeś coś z tym wałem już? Ja dziś dopiero zajrzałem do jaskini i cyknąłem fotki.

 

Oto pierwsza - rowek na klin jest tak ok. godziny 7.30 jeśli ustawię tłok w GMP.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c65266d2a2ec28c8.html

A tutaj zbliżenie - zwróć uwagę na rysy na karterze, zrobiłem małe linie wzdłuż osi otworu na klin. Mniej więcej oś wycięcia jakby mija się z dolnym otworem mocującym iskrownik.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3de11ab451973286.html

 

 

 

Dzięki Lehoom za fotki :lalag:

 

Moj wał wyglada na dobry:) Dopiero wzialem sie za skladanie mojej shl. Wzialem sobie silnik do pokoju i sie bawie wieczorami :biggrin:

 

 

Mam do Was prosbe, moj zyczliwy dziadzius sponiewierał troche silnik gdy lezał w piwnicy rozłożony i nie udało mi sie znaleźć dwóch elementów: 1 oraz 3 ze schematu poniżej

 

http://www.praktyka.rubikon.pl/katalogi/kat_m11/011.html

 

Może ma ktoś z Was takie coś dla mnie? :) Szczególnie chodzi mi o tą nakrętkę bo pierścień może jakoś uda mi się dorobic albo dobrać od czegoś innego... Jezeli ktos z was mialby zalegajaca taka drobnice to baardzo chetnie przyjme za jakies piwko :)

Edytowane przez Lukasz89

Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pierścień i gwint nakrętki są znormalizowane. Ale zauważ że nakrętka ma kołnierz od strony sprzęgła.

 

Poszukam w swoim bajzlu, może coś znajdę ale będę tam dopiero w weekend. Jak coś wykopię to dam znać. Albo rzucę okiem w firmie, może mamy coś takiego, chociaż do SHL to już bardzo mało części jest.

 

Pierścień osadczy kup w sklepie z łożyskami, powinny tam być. I będzie wtedy z oczkami na szczypce a nie z podcięciami gdzie trzeba było się brandzlować wkrętakiem żeby to wyjąć.....a później szukać po garażu jak wystrzelił z obsady bo dwie ręce angażują się w akcję wkrętakową a pierścień to jedynie pisiorem można wtedy trzymać. :biggrin:

 

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...problem z zapłonem /słaba lub brak iskry/ może być spowodowany niewłaściwym doborem cewki WN w zależności od kształtu krzywki...był swego czasu artykuł w Świecie Motocykli poruszający problem naprawy weteranów w oparciu o nowsze, podobne zamienniki...nestety nie pamiętam szczegółów...chyba chodziło tam o to, czy cewka indukuje iskrę z otwierania czy zamykania obwodu...końcowy wniosek był taki, że cewki z nowszych konstrukcji nie będą prawidłowo działały z przerywaczami starego typu...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak namagnesować koło ale wiem że do rozmagnesowania wystarczy młotek. :biggrin:

 

Też chętnie bym się dowiedział jak namagnesować.

 

Lukasz89 - w sklepie nie mam takiej nakrętki. Poszukam w swoich śmieciach w weekend.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magneto należy "przechowywać " razem z cewkami (z całym stojanem ) Wkładasz jedno w drugie i tyle .Zeby to ponownie namagnesowac to cie jakoś prąd przez te magnesy przepuszcza (co i jak to nie wiem , wyższa matematyka dla mnie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tom śrubkom bendzie lipa. Żadnej takowej nie posiadam. Nawet do silnika który mam w cześciach nie posiadam tej szrubki więc też zaczynam ich szukać. :icon_evil:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chętnie bym się dowiedział jak namagnesować.
Niestety trzeba oddać do zakładu który się tym zajmuje .Jeśli kogoś interesuje to mogę podać namiary na taki zakład.Zakład znajduje się koło mojej wsi(w Warszawie),koszt magnesowania to ok.50zł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...