Arni Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam. wiec tak, na stół - yamaha FZR 1000 exup, 91r. Moto odpala od pierwszego zakrecenia, chodzi na wolnych rownioutko. wiec 1 i ruszamy.....po 100 m słabnie, dławi sie i staje. Wiec krecimy rozrusznikiem....i nic. Dopiero załapuje jak trzyma sie otwarty gaz do pełna, wtedy ledwo potrafi trzymac wolne obroty, i po jakiejs poł minucie takiego trzymania gazu, zaczyna powoli wkrecac sie na wyzsze obroty az w koncu chodzi normalnie. Po wbiciu 1 znowu ta sama sytuacja, czasem nawet zaraz po wbiciu jedynki moto dostaje tych objawów. Na wolnych obrotach moto wkreca sie bez dziur w obrotach az do odciecia bez słowa protestu. Pompa paliwa jest sprawna, gazniki synchornizowane, rozbierane były, przy czym na czesci pierwsze juz 2 raz i czyszczone,poziom paliwa ok, ładowanie jest dobre, akumulator sprawny (inny wstawialismy i tez to samo), luzy zaworowe w normie. Sytuacja wskazywałaby na dostarcaanie paliwa wg mnie...ale co wiecej jeszcze moge zrobić? Ktoś ma jakiś pomysł co to jeszcze moze być? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 (edytowane) opis sugeruje że motocykl jednak zalewa, co z rozmiarami dysz? może był kiedyś jakiś tunning? Edytowane 4 Maja 2009 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Eeee nie, to raczej cieknacy zaworek iglicowy komory plywakowej, wyjmij jeszcze raz gazniki i posprawdzaj - ktorys na pewno jest walniety,lub podparty jakims paprochem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ok, przyjrze sie dokładniej zaworkom w komorze, i dam znac czy problem leżał tutaj. Poki co dzieki za wskazówki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ok, przyjrze sie dokładniej zaworkom w komorze, i dam znac czy problem leżał tutaj. Poki co dzieki za wskazówki ! Ewentualnie, jak bak był podnoszony i grzebane w silniku, może wężyk paliwa jest zagięty... kiedyś tak miałem w GSXR... za mało paliwa spływało do gaźnika aby wchodził w wyższe obroty :icon_biggrin: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 No tak, ale tu jest ewidentny nadmiar paliwa jezeli tylko na pelnym gazie jest szansa uzyskac jakakolwiek prace silnika i dopiero po przepaleniu tego nadmiaru silnik zaczyna chodzic normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Obiecałem dac znac jak cos zdziałam - problem leżał w uszkodzonych iglicach. Są teraz wymienione, moto chodzi jak dawniej ;) Pozdr. ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.