Skocz do zawartości

WFM M06


rozek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No poszła za 800PLN. Z papierem, rejestrowana i jeżdżąca, włącznie ze światłami i działającym klaksonem. :banghead: Chyba się potnę, nie mogę myśleć o niej. :banghead: Była *ujowa sytuacja i trza było sprzedać. :icon_evil: Ku pocieszeniu teraz mam namiar na WSK którą od zawsze chciałem. Martwa, pordzewiała ale..... czarna. :icon_mrgreen: Dwuramowa of korz. :buttrock:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tatnio, tanio, bo nie miałem wyboru. Miałem 3 dni żeby zdobyć kasę. A teraz się w d... gryzę. Tak więc jeśli ktoś z Was chce kupić tą WFM to polecam. Silnik do remontu i belki ramy z przodu mają ślady spawania, nie jakieś pęknięcia lecz chyba tylko wzmocnienia ceowników to były robione przed silnikiem, reszta jest OK.

 

A z książki chętnie skorzystam. :biggrin: Bo narazie mam tylko księgę do 1-ramowych WSK. :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tatnio, tanio, bo nie miałem wyboru. Miałem 3 dni żeby zdobyć kasę. A teraz się w d... gryzę. Tak więc jeśli ktoś z Was chce kupić tą WFM to polecam. Silnik do remontu i belki ramy z przodu mają ślady spawania, nie jakieś pęknięcia lecz chyba tylko wzmocnienia ceowników to były robione przed silnikiem, reszta jest OK.

 

A z książki chętnie skorzystam. :biggrin: Bo narazie mam tylko księgę do 1-ramowych WSK. :banghead:

 

Qurim nasypales do silnika srubek, ze tak grzechocze :icon_question:

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieeee. :icon_mrgreen: Blacha na przeciwwadze wału korbowego jest luźna i po zatrzymaniu silnik słychac jak robi jeszcze kilka obrotów sama. :biggrin: A silnik dzwoni bo do remontu. Jak nagrywałem ten klip to miała jeszcze zatkany tłumik więc silnik nie słychać a wszystko inne słychać. Jak wypaliłem wydech to nowe życie wstąpiło w WFM, szła jak burza i dość głośno gadała. :biggrin:

 

Lukasz - no nie miałem wyboru, pierwszy raz sprzedałem moto z przymusu finansowego, zawsze szukałem innego wyjscia, innych opcji ale tamtym razem nie dałem rady. A jeszcze bardziej mi szkoda SHL którą też wtedy musiałem sprzedać, chociaż w częściach to jednak SHL to była, tak bliska memu sercu. Na szczęście trafiła w dobre ręce do gościa który ma całe podwórko zapchane PRL-owskimi motocyklami i zachowuje je na przyszłość. Ot, taki maniak-kolekcjoner. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Joł,

nie wiecie gdzie można kupić szparunki do WFM?

na alle nic nie ma , na bazarze we Wro też nie było...

 

PS

jak się spisują obecnie robione gaźniki typu G20? bo stan ich wykonania mnie trochę odstrasza a muszę nowy gaźnik wstawić

Edytowane przez Szafir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&...g=szparunki+WFM

 

 

A z gaźnikami nie wiem jak jest. Podobno śmigają git ale sam nie testowałem. Jutro w pracy rzucę okiem na któryś współczesny gaźnik G20, oblukam ich jakość bo w sumie to się im nie przyglądałem zbytnio, chyba mamy jeszcze na sklepie takowe.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik ostatnio kupiłem i nawet nie mam na co narzekać. W sumie to mało oblatany ale wyregulować go się da w przeciwieństwie do starych zużytych. Jedyne przed montarzem polecam całkowicie go rozebrać i przeskrobać wszelkie zadziory po obróbce i wydmuchać resztki materiału pozostałego bo mogą pozapychać kanały.Tak czy siak gażniczek działa i wygląda ładnie. Innej opcji nie ma jak kupić nowy :D jaki by nie był będzie lepszy od starego dziada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaatam. W G20 nie ma co się popsuć/zużyć. To są kuloodporne gaźniki tak jak silnik WSK 125. :biggrin: Ja preferuję oryg.gaźniki, tylko trzeba trochię czasu nad nimi spędzić. G20 jest dziecinada, gorzej bywa z Pegazem w SHL którego znają też Junakowcy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G24,G26, U1,U3 itd? :icon_mrgreen: No takie same ale inne. Ale mnie się podobają. :icon_mrgreen: Trzeba mieć wyczucie przy dokręcaniu komory pływakowej, dwie komory już mam "kaputt". :banghead: No i aluminiowa nakrętka od spodu, tam gdzie dysza główna, też jest jest delikatna trochę. Kilka lat temu czyściłęm gaźnik rano przed rozpoczęciem sezonu 1 maja, no i jak na złość śruba się zdezintegrowała na 2 osobne elementy. :banghead: A na rozpoczęcie trzeba jechać czyli panika, telefony,bieganie po znajomych za tą śrubą itd. Ale na imprę zdążyłem. :clap:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...