Lukasz89 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 No nie gadaj tylko ze sprzedales komus za ludzkie pieniadze a on teraz na allegro pogoni za dwa razy tyle? :/ Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 (edytowane) No poszła za 800PLN. Z papierem, rejestrowana i jeżdżąca, włącznie ze światłami i działającym klaksonem. :banghead: Chyba się potnę, nie mogę myśleć o niej. :banghead: Była *ujowa sytuacja i trza było sprzedać. :icon_evil: Ku pocieszeniu teraz mam namiar na WSK którą od zawsze chciałem. Martwa, pordzewiała ale..... czarna. :icon_mrgreen: Dwuramowa of korz. :buttrock: Edytowane 10 Października 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Mam bardzo fajną oryginalna książkę do wsk m06-z i m06 w 4 językach co ma 270 stron. To jak już będziesz tą wiesię reanimował to coś mogę zapodać :) a motorek tanio pogoniłeś . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 (edytowane) No tatnio, tanio, bo nie miałem wyboru. Miałem 3 dni żeby zdobyć kasę. A teraz się w d... gryzę. Tak więc jeśli ktoś z Was chce kupić tą WFM to polecam. Silnik do remontu i belki ramy z przodu mają ślady spawania, nie jakieś pęknięcia lecz chyba tylko wzmocnienia ceowników to były robione przed silnikiem, reszta jest OK. A z książki chętnie skorzystam. :biggrin: Bo narazie mam tylko księgę do 1-ramowych WSK. :banghead: Edytowane 11 Października 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 800zł? Oj... Było lepiej od kogos pozyczyc na ta jakas nagla sytuacje a WFM na allegro pogonic... ciekawe za ile pojdzie, dwa razy tyle? :biggrin: Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 No tatnio, tanio, bo nie miałem wyboru. Miałem 3 dni żeby zdobyć kasę. A teraz się w d... gryzę. Tak więc jeśli ktoś z Was chce kupić tą WFM to polecam. Silnik do remontu i belki ramy z przodu mają ślady spawania, nie jakieś pęknięcia lecz chyba tylko wzmocnienia ceowników to były robione przed silnikiem, reszta jest OK. A z książki chętnie skorzystam. :biggrin: Bo narazie mam tylko księgę do 1-ramowych WSK. :banghead: Qurim nasypales do silnika srubek, ze tak grzechocze :icon_question: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Nieeee. :icon_mrgreen: Blacha na przeciwwadze wału korbowego jest luźna i po zatrzymaniu silnik słychac jak robi jeszcze kilka obrotów sama. :biggrin: A silnik dzwoni bo do remontu. Jak nagrywałem ten klip to miała jeszcze zatkany tłumik więc silnik nie słychać a wszystko inne słychać. Jak wypaliłem wydech to nowe życie wstąpiło w WFM, szła jak burza i dość głośno gadała. :biggrin: Lukasz - no nie miałem wyboru, pierwszy raz sprzedałem moto z przymusu finansowego, zawsze szukałem innego wyjscia, innych opcji ale tamtym razem nie dałem rady. A jeszcze bardziej mi szkoda SHL którą też wtedy musiałem sprzedać, chociaż w częściach to jednak SHL to była, tak bliska memu sercu. Na szczęście trafiła w dobre ręce do gościa który ma całe podwórko zapchane PRL-owskimi motocyklami i zachowuje je na przyszłość. Ot, taki maniak-kolekcjoner. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 rozek pochwal sie jak skladanie wfm idzie :biggrin: Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 (edytowane) Joł, nie wiecie gdzie można kupić szparunki do WFM? na alle nic nie ma , na bazarze we Wro też nie było... PS jak się spisują obecnie robione gaźniki typu G20? bo stan ich wykonania mnie trochę odstrasza a muszę nowy gaźnik wstawić Edytowane 18 Października 2009 przez Szafir Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&...g=szparunki+WFM A z gaźnikami nie wiem jak jest. Podobno śmigają git ale sam nie testowałem. Jutro w pracy rzucę okiem na któryś współczesny gaźnik G20, oblukam ich jakość bo w sumie to się im nie przyglądałem zbytnio, chyba mamy jeszcze na sklepie takowe. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Gaźnik ostatnio kupiłem i nawet nie mam na co narzekać. W sumie to mało oblatany ale wyregulować go się da w przeciwieństwie do starych zużytych. Jedyne przed montarzem polecam całkowicie go rozebrać i przeskrobać wszelkie zadziory po obróbce i wydmuchać resztki materiału pozostałego bo mogą pozapychać kanały.Tak czy siak gażniczek działa i wygląda ładnie. Innej opcji nie ma jak kupić nowy :D jaki by nie był będzie lepszy od starego dziada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Aaatam. W G20 nie ma co się popsuć/zużyć. To są kuloodporne gaźniki tak jak silnik WSK 125. :biggrin: Ja preferuję oryg.gaźniki, tylko trzeba trochię czasu nad nimi spędzić. G20 jest dziecinada, gorzej bywa z Pegazem w SHL którego znają też Junakowcy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Co do pegazow to z wygladu takie same jednak gdyby sie przyjzec to jednak inne... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 G24,G26, U1,U3 itd? :icon_mrgreen: No takie same ale inne. Ale mnie się podobają. :icon_mrgreen: Trzeba mieć wyczucie przy dokręcaniu komory pływakowej, dwie komory już mam "kaputt". :banghead: No i aluminiowa nakrętka od spodu, tam gdzie dysza główna, też jest jest delikatna trochę. Kilka lat temu czyściłęm gaźnik rano przed rozpoczęciem sezonu 1 maja, no i jak na złość śruba się zdezintegrowała na 2 osobne elementy. :banghead: A na rozpoczęcie trzeba jechać czyli panika, telefony,bieganie po znajomych za tą śrubą itd. Ale na imprę zdążyłem. :clap: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Trzeba uzywac porzadnych uszczelek a nie dokrecac na hama, wowczas nie bedzie problemu ani z przeciekami ani z odksztalcaniem sie korpusow... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.