loopy1 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 (edytowane) Powracając do tematu mojego "nowego" silnika. Jaki olej do skrzyni i jaki do paliwa i w jakich ilościach tu i tu? Nie chce znów zrobić jakiejś głupoty... Edytowane 19 Czerwca 2009 przez loopy1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Do silnika mineralny, a do paliwa sa fajne dzis oleje na stacjach. Mieszanke z tego co sie orientuje rob 1:20, przynajmniej w pierwszych kilometrach... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Kochani, co prawda nie dotyczy to wfm, ale zapytam tutaj, bo mam pewność że założyciel tematu nie będzie miał nic przeciwko ;) Zanim zacznę drzeć papierem ściernym chciałbym się poradzić co wy robicie z takim fantem ? Nie chciałbym bardziej popsuć ;) http://img197.imageshack.us/img197/806/dsc03677nwi.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Wg. m,nie tu juz nic nie da sie zrobic poza zamontowaniem nowej tabliczki... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jędrulo Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Tja, hermetik czasem tak alu sklejał że przy demontażach pokrywy pękały,a on dalej trzymał! najlepszy do alu silikon-czarny, Versa Chem chyba a do zeliwa-szary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Jako że prace nad motocyklem mają się ku końcowi przedstawiam zdjęcie obecnego stanu -> http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C10%5C03...795223-full.jpg Wczesniej w tym temacie pokazywałem już silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Kochani, co prawda nie dotyczy to wfm, ale zapytam tutaj, bo mam pewność że założyciel tematu nie będzie miał nic przeciwko ;) Zanim zacznę drzeć papierem ściernym chciałbym się poradzić co wy robicie z takim fantem ? Nie chciałbym bardziej popsuć ;) http://img197.imageshack.us/img197/806/dsc03677nwi.jpg Temat stary ale warto odpisać może ktoś skorzysta. W Aldikach pokazały się myjki ultradźwiękowe cena to ok. 60-70 zł. Naprawdę pomagają w takich przypadkach. :lalag: Można też moczyć w Coca Coli lub innych tylko w miarę delikatnych odrdzewiaczach. Jako że prace nad motocyklem mają się ku końcowi przedstawiam zdjęcie obecnego stanu -> http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C10%5C03...795223-full.jpg Wczesniej w tym temacie pokazywałem już silnik. Ładną poduszeczkę ma ten motorek :biggrin: Ja ramy maluję proszkowo, lakier bardzo wytrzymały, odporny na uszkodzenia mechaniczne i ładny połysk, polecam. :lalag: Motorek bardzo ładny :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 (edytowane) Jako że prace nad motocyklem mają się ku końcowi przedstawiam zdjęcie obecnego stanu -> http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C10%5C03...795223-full.jpg Wczesniej w tym temacie pokazywałem już silnik. Milusia i ładniusia Fumka ale coś nie halo z tym zbiornikiem paliwa jest, a raczej ze szparunkiem. Nie to że się czepiam ale okrutnie szpeci. Szparunki powinny podkreślać linię elementu a tu prezentuje całkiem inny kształt niż linia zbiornika. :icon_mrgreen: No ale całokształt jest piękny. Wadę szparunku nadrabia resztą. :clap: Chociaż ja wolę wyblakły, obdrapany i podgnity lakier. Stary motÓr im brzydszy tym piękniejszy. :biggrin: :buttrock: Edytowane 4 Października 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Widac duzo pracy no i efekt :clap: z tym ze jak pisal poprzednik szparunek powinien isc troszke wyzej, ale mysle ze to nie stanowi problemu w calosci... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 ja wolę wyblakły, obdrapany i podgnity lakier. Stary motÓr im brzydszy tym piękniejszy. :biggrin: :buttrock: Cos w tym jest... Motocykl nadzarpniety zebem czasu wyglada bajecznie :biggrin: A te odrestaurowane sa juz takie jakies nudne... a z wypolerowanymi silnikami i reszta aluminiowych elementow prawie jak chinska masowka :/ :/ No ale z drugiej strony wez miej taki sliczny zabytkowy motorek i go nie odnow... tak zle i tak nie dobrze... :P Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Zanim zacznę drzeć papierem ściernym chciałbym się poradzić co wy robicie z takim fantem ? Nie chciałbym bardziej popsuć ;) Jesli jeszcze nie zniszczyłesto bron cie boze wsadzac nowa!!!! To bedzie tak jakbys podczas naprawy obrazu Rembranta wsadził w ramy jego fotokopie, zdejmij z nitów i gruba pasta polerska przetrzyj, zobaczysz jeszcze farba wyjdzie, mozesz uzyc jeszcze tzw.sciery, to taka mata uzywana w malowaniu samochodów do matowania podkładu, wyglada jak myjka do garów, zadnych chemikaliów bo jak niedokładnie umyjesz to bedze wchodzic w reakcje z lakierem, ew. proszek do szorowania garów i wszystka rdza ładnie zejdzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 No niestety ten lakier to doj%$ka totalna i o mało sie nie rozpłakałem jak to zobaczyłem. "Lakiernik" pojechał po całej linii. Do poprawy było wiele elementów, zbiornik tez jest robiony po raz 2gi. Nie mam już nerwów do gościa, po prostu dostał tylko na materiał, wiecej kasy nie zobaczy. No ale pierwsze koty za płoty. Przy następnym może być już tylko lepiej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monthereus Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 (edytowane) Witam, a może LICZNIK WFM do takiego motórka pan szanowny życzy, mam też tylną lampę bardzo piękną, wręcz idealną Sory, słabo oglądnąłem zdjęcia tej pięknej WFM-ki. Kolega już ma te elementy. Ja składam WSK 175 garbuskę, sprzęt wydawałoby się do znalezienia pod każdym płotem i mało ambitny. Tymczasem niektóre rzeczy są trudne do znalezienia a dzienniczka kosztów lepiej nie prowadzić ;) Edytowane 7 Października 2009 przez monthereus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Jestem aqrat w trakcie składania amortyzatorów i mam pytanie: Ile oleju do środka? Stary fachowiec mowi,ł że ok 50 ml. miał rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) Te "około" robi różnicę. Ilość oleju lepiej żeby była dokładnie określona, bo będą za mientkie albo za twarde i mogą wkrótce wypluć nadmiar oleju bokiem. :biggrin: Nie wiem czy amorki WFM są takie jak w którejś z odmian SHL, zapodam info co i jak, może wynajdziesz czy któreś z nich są wspólne dla SHL i WFM. SHL: Model Ilość Typ smaru M06U 62-65ccm Nafta + olej Lux 10 w stosunku 1:1 M06T 62-65ccm WZ4 M11 stary typ 67-70ccm WZ4 M11 nowy typ 72-75ccm WZ4 WZ4 to olej do amortyzatorów wg. oznaczeń CPN czyli CPN WZ4 o lepkości 4-5*E przy temp.20*C EDIT: Jaki ten świat mały. Kiedyś na Alle widziałem swoją Suzę RF600 którą keidyś komuś sprzedałem. A dziś? Przeglądam Alle i podniecam się WSK-ami i co widzę? Aukcję WSK a na drugim foto moja ukochana WFM (S-34) którą wiosną byłem zmuszony sprzedać. http://allegro.pl/item768597249_wsk_i_wfm_...ie_na_inny.html Siedzenie WSK, schowki na kluczyk, składany bagażnik, wgnieciona ramka reflektora (przewróciła się na miękkiej glebie przed garażem) i nr. rejestracyjny BYM0177. :icon_evil: Edytowane 9 Października 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.