Skocz do zawartości

WFM M06


rozek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak, ale jak ktoś jest fizolem to nie trudno ukręcić śruby czy popsuć komorę. :icon_mrgreen: A "fizolstwo" mam we krwi. Mojemu tacie zdarzało się urywać śruby kół w Jelczu. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale jak ktoś jest fizolem to nie trudno ukręcić śruby czy popsuć komorę. :icon_mrgreen: A "fizolstwo" mam we krwi. Mojemu tacie zdarzało się urywać śruby kół w Jelczu. :biggrin:

 

 

Uwazam, ze nalezy odseparowac kowalstwo od dobrych wzorcow mechanicznych...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty, Qrim, a te gumy z boku twojej "byłej"to co to za wynalazek???

 

 

A skąd ja mogę wiedzieć? :icon_mrgreen: Chodzi o te gumy na baku? Tak już było jak ją kupiłem. PRL-owski tuning klasy "pro". :buttrock: Powyżej 35km/h trzeba było się mocno trzymać baku a gumowe nakładki pomagały, szczególnie jak się jechało w bardzo wysokich filcach to guma o gumę ładnie tarła. Można wtedy było jechać bez strachu o zmienną geometrię przedniego zawieszenia.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i ciąg dalszy remontu:

 

http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C11%5C05...822970-full.jpg

 

Jeszcze pare dupereli i mozna śmigać. Palona już była i tyka jak zegarek. :bigrazz:

 

Pomózcie mi w kwestii czyszczenia wnetrza zbiornika. Mechaniczne był już czyszczony poprzez wsypanie rozbitej szyby samochodowej i baaaaardzo długie huśtanie tam i spowrotem. Z efektu nie jestem jednak zadowolony. Jakie polecacie środki chemiczne? Ktoś już takowych używał? Jak kształtują się ich ceny?

 

I jescze jedno. Czym uszczelnić połączenie tłumik-kolano. Pomimo uzycia opaski w tym miejscu wydostają sie spaliny. Oczywiscie czesci sa nowe i chciałbym zeby wykonane to było fachowo.

Edytowane przez loopy1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zbiornik czyścisz jak już moto gotowe i pomalowane? :eek: Jak masz dużo syfu w baku to piaskowanie powinno pomóc. I później dokładne płukanie. Ja w WSK mam tyle syfu że w ogóle nie chce mi się myśleć jak to zrobić. :banghead:

 

A na kolanko-tłumik to sznur azbestowy jest git. Tzn. tylko to da się zrobić znanymi mi patentami. W SHL mi puszcza tam gazy bo zmieniałem tłumik niedawno, też będę robił to azbestem. Nie wiem jak WFM ale SHl ma taki jakby rowek w tłumiku w który wkłada się sznur, wciska w to kolanko z oporem lekkim i wtedy jest szczelne. jak nie masz rowka w kołnierzu a pasowanie rura-tłumik jest w miarę dokładne czyli nie ma szpary kilka mm to uzyj któregoś specyfiku do uszczelniania wydechów w samochodach. Taka jakby pasta czy silikon to jest. Kiedyś używałem silikonu piecowego ale pedał się kruszył więc go olałem. :icon_mrgreen:

 

Ładniusia WFM.

 

Ja obecnie walczę z WSK Z-2 i z Harrym a w międzyczasie kompletuję cześci Rometa 50TS1. Wczoraj dotarł do mnie rozbieralny przód, bardzo rzadki gadżet w Rometach, TS1 i wczesne 50T1 tylko go miały. Jakbyś trafił gdzieś rometowski czyli kwadratowy bak ale z gwintowanym/nakręcanym wlewem to się podziel. :biggrin: Brakuje mi takiego czegoś do TS`a. :biggrin:

 

PS. SHL i tak jest lepsza. :icon_mrgreen: Szybsza czyli. :icon_mrgreen: W weekend jeździłem po zmianie wydechu bo był zapchany i po regulacji Pegaz`a wg. swojego "widzimisię". Teraz SHL idzie jak burza. Od 65km/h dopiero zaczyna ładnie przyspieszać, 80km/h to prędkość podróżna bez męczenia silnika bo na dotarciu. A to 3-biegowa SHL jest. :icon_mrgreen: :buttrock:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że azbest jest "lekko" niezdrowy. :biggrin: A z czego ten sznur pleciony jest to nie mam pojęcia. Mówię na to sznur azbestowy bo tak jakoś się nauczyłem od starszego pana który tak na to mówił. Bynajmniej mam to na drzwiczkach pieca kaflowego u siostry ale stamtąd nie zdzieram bo szkoda pieca. Więc schodzę do piwnicy i skrobię z drzwi, są ciężkie wrota na krawędzi obłożone takim jakby plecionym sznurem, kwadratowym w przekroju, idealny do uszczelniania wydechu. :icon_mrgreen: Oczywiście gdy go rozplotę na drobniejsze sznurki.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starszy pan mowiac sznur azbestowy ma racje bo kiedys tylko takich uzywano :icon_rolleyes: A ze ty jestes pokolenie mlodsze wiec powinienes starszego pana uswiadomic, ze azbest jest rakotworczy idzis uzywa sie suplementow...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki sznur kupiłem w sklepie z hydrauliką :bigrazz:

 

 

Będziesz się wieszał?

 

 

Jawa 350 miała na tym połączeniu gumowy o-ring wciśnięty w rowek na kołnierzu tłumika. Niby guma nie da rady na taką temp. a jednak działało. I było to dość sprytne - jak o-ring dostał temperaturki to stawał się elastyczny i z czasem "przyklejał" się do kolanka w ten sposób uszczelniając jeszcze bardziej. Czasami bywały problemy z założeniem kolanka gdy o-ring był nowy bo był dość gruby,ale jak się pomarowało olejem to wchodziło lekko i ładnie trzymało. A gumowy o-ring dlatego że musiał uszczelnić połączenie aby nieprzepalony Mixol nie wylewał się z tłumików. :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...