soban Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 kawasaki zxr 400L2 1992 - kupilem nowe lusterka z kierunkowskazami diodowymi niestety po zamianie wszystkie kierunkowskazy zamiast migac swieca swiatlem ciaglym -tak jakby np spalila sie zarowka albo jej nie bylo - czy to wina tego ze diody ciagna mniej napiecia? czy uzycie rezystorow zalatwiloby sprawe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Temat walkowany setki razy. Kierunki diodowe potrzebuja tego samego napiecia co zarowki jednak pobieraja duzo mniejszy prad i zwykle przerywacze nie dzialaja wlasnie z powodu zbyt malego poboru pradu. Nalezy wymienic przerywacz na specjalny do kierunkowskazow ledowych, ostatnio np zakupilem taki z oferty Louisa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Na allegro dostaniesz o wiele taniej niż w Louisie. Sam kupiłem do moto i działa bez problemu. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soban Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 ok - jesli kupie przerywacz do kierunkow diodowych to co z moimi kierunkami z tylu ktore sa lampowe? czy to nie bedzie problem? a czy umieszczenie rezystora przed kierunkami diodowymi nie rozwiazaloby sprawy? jasne ze moge kupic sobie przerywacz na eBayu nawet za 40 funtow (bo i takie widzialem) - ale ja lubie sam dlubac przy motorze - niestety na elktryce malo sie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Jak chcesz bez kosztów to wpakuj przed diodowe duże oporniki ze starego telewizora :biggrin: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 ok - jesli kupie przerywacz do kierunkow diodowych to co z moimi kierunkami z tylu ktore sa lampowe? czy to nie bedzie problem? a czy umieszczenie rezystora przed kierunkami diodowymi nie rozwiazaloby sprawy? jasne ze moge kupic sobie przerywacz na eBayu nawet za 40 funtow (bo i takie widzialem) - ale ja lubie sam dlubac przy motorze - niestety na elktryce malo sie znam Są przerywacze reagujące na szeroki zakres prądów. Przykładowo od kilkudziesięciu mA do kilkunastu A. Rezystor może i dałby radę, ale jest to rozwiązanie nieeleganckie i trochę od dupy strony. Jak chcesz bez kosztów to wpakuj przed diodowe duże oporniki ze starego telewizora :biggrin: Do motocykla pasują tłoki od motocykla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soban Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Rezystor może i dałby radę, ale jest to rozwiązanie nieeleganckie i trochę od dupy strony. brys - a mozesz sie bardziej rozwinac w tej kwestji? dlaczego nie zalecasz takiego rozwiazania? czy cos moze sie stac z przerywaczem ktory jest obecnie zamontowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 To tak jakbyś jeździł z pełnym gazem, a prędkość ograniczał hamulcem. Mocy nie oszczędzasz, bo wytracasz ją na oporniku. Kierunki diodowe nie świecą lepiej od żarówkowych (no chyba że masz jakieś hi-endowe). Dochodzi Ci kilka kabli, ingerencja w instalację i dodatkowe elementy, które potrafią się nieźle nagrzewać. Ma szanse działać, jeśli faktycznie przyczyną problemów jest przerywacz, jednak można to zrobić w bardziej profesjonalny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soban Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 brys jesli moglbym prosic to podziel sie wizja jakby to mialo wygladac jakbys Ty to zrobil - a jesli masz na mysli wymiane przerywacza to prosilbym o jakis link z konkretnym modelem (moze byc z allegro). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 brys jesli moglbym prosic to podziel sie wizja jakby to mialo wygladac jakbys Ty to zrobil - a jesli masz na mysli wymiane przerywacza to prosilbym o jakis link z konkretnym modelem (moze byc z allegro). Ja bym podpiął zamiast fabrycznych i zmienił przerywacz. Bez cudowania. Ostatnio przyniosłem z pracy truchło po czymś mniej więcej takim: http://www.allegro.pl/item621660811_przery..._najlepszy.html Spalił się jeden rezystor drutowy (pewnie klient zrobił zwarcie). Zlutowałem. Po naprawie zadziałał. Sensownie przerywa (częstotliwość) już przy 30mA, także nawet z żarówką 3W jest idealnie. Jak odbierzesz osobiście to oddam go za darmo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soban Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 hehehehehe - dzieki wielkie za propozycje ale niestety z birmingham na mokotow jest troche daleko:) dzieki za pomoc - rozejrze sie wiec za nowym przerywaczem jakos taniej ktory bedzie odpowiedni do diodek i zarowek thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 (edytowane) hehehehehe - dzieki wielkie za propozycje ale niestety z birmingham na mokotow jest troche daleko:) dzieki za pomoc - rozejrze sie wiec za nowym przerywaczem jakos taniej ktory bedzie odpowiedni do diodek i zarowek thx Czytając wiele podobnych wątków, doszedłem do przekonania, że jeśli zmienia się kierunkowskazy na diodowe tylko z przodu lub z tyłu to zawsze dzieją się podobne cuda. Wydaje mi się, że najprostszym rozwiązaniem jest wstawienie diodowych kierunków również z tyłu i dokupienie odpowiedniego do nich przerywacza lub powrót do oryginału i stosowanie tego co fabryka wymyśliła. Wówczas nie ma żadnych problemów. Kombinowanie z kolejnymi przerywaczami, które obsłużą i żarówki i diody, najczęściej kończy się grzęźnięciem w kosztach. A już wstawianie rezystorów to właśnie jak jazda na pełnym gazie z wciśniętymi heblami, zupełny bezsens. Edytowane 5 Maja 2009 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.